Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

CZ79

Citaat van: Xander32 op september  4, 2014, 19:26:13
Zoals ik C. in schat, is stil zitten ook niet z`n sterkste eigenschap; laat hem maar lekker rommelen 8).

St.. Sti.. ll.. zttn....s.. Ik krijg het mijn strot geen eens uit :-)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

frank2

Pilletje nodig? Bij kruitvat even een doos valdisper halen......
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op september  4, 2014, 20:15:17
Lekker blijven rommelen wanneer het positieve energie geeft :thumbs-up:

^^ 

Absoluut  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: frank2 op september  4, 2014, 20:22:28
Pilletje nodig? Bij kruitvat even een doos valdisper halen......
Welnee, gewoon een muziekje opzetten  :music:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Iets uit het genre speed metal :headbanging:


Citaat van: Eddye op september  4, 2014, 20:23:44
Welnee, gewoon een muziekje opzetten  :music:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Citaat van: frank2 op september  4, 2014, 20:22:28
Pilletje nodig? Bij kruitvat even een doos valdisper halen......

Hahahaaha, ik heb echt wat zwaarders nodig om rustig te worden, denk meer aan morfine of valium
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

VlisChris

Citaat van: Eddye op september  3, 2014, 20:28:56
Feli!

>2500 berichten in je eigen topic. Krijg je nu een presentje van de mods?

Ja klopt. Sorry, ik was wat laat. De uitnodiging bleek niet op tijd verzonden te zijn ::)
Bij deze 8)



(nu ff hopen dat je binnen een seconde of 45 wegklikt anders val ik door de mand :P)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

#2507
 :clapping:


Citaat van: Christiaan S op september  5, 2014, 00:12:40
Ja klopt. Sorry, ik was wat laat. De uitnodiging bleek niet op tijd verzonden te zijn ::)
Bij deze 8)



(nu ff hopen dat je binnen een seconde of 45 wegklikt anders val ik door de mand :P)




... P.s. heb deze geheel afgeluisterd, met plezier!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Nou Sander, jij gaat dus door mij verwend worden... :blink:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op september  8, 2014, 10:02:42
Nou Sander, jij gaat dus door mij verwend worden... :blink:
Is dat niet wat teveel informatie voor een openbaar forum?  :tounge2:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op september  8, 2014, 10:04:10
Is dat niet wat teveel informatie voor een openbaar forum?  :tounge2:
Tja, ik moest het ook van Adriaan horen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op september  8, 2014, 10:02:42
Nou Sander, jij gaat dus door mij verwend worden... :blink:

Hé jakkie, wat vunzig..... :o


:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Haha ... wat is dit nou weer?

Maar ik leun achterover, laat mij door Bas(sie) verrassen :P. Leuke bijnaam overigens.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

#2513
Citaat van: Xander32 op september  8, 2014, 19:03:33
Haha ... wat is dit nou weer?

Maar ik leun achterover, laat mij door Bas(sie) verrassen :P.

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt ! :laugh:

lynch1979

Citaat van: Xander32 op september  8, 2014, 19:03:33


Maar ik leun achterover, laat mij door Bas(sie) verrassen :P. Leuke bijnaam overigens.

Dit klinkt wel heeeeeeel erg fout  :D

Deleted Member 2

Citaat van: lynch1979 op september  8, 2014, 19:07:27
Dit klinkt wel heeeeeeel erg fout  :D

Had ik ook niet achter die twee gezocht 8)

lynch1979

Citaat van: Onder013 op september  8, 2014, 19:09:14
Had ik ook niet achter die twee gezocht 8)

Ik kijk nergens meer van op  8)

Xander32

Zojuist de forumregels aandachtig doorgelezen; het schijnt dat wanneer je de 10.000 posts hebt gepasseerd en nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van de bonusregeling, men rijkelijk beloont zal worden. Daarom stel ik voor dit moment de verrassing maar uit en ga voor die laatste optie.
En vaak maakt het even uitstellen het juist extra lekker :hehe:.

Ik hoop dat ik hiermee Bassie niet tekort doe.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Citaat van: Xander32 op september  8, 2014, 21:15:44
Zojuist de forumregels aandachtig doorgelezen; het schijnt dat wanneer je de 10.000 posts hebt gepasseerd en nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van de bonusregeling, men rijkelijk beloont zal worden. Daarom stel ik voor dit moment de verrassing maar uit en ga voor die laatste optie.
En vaak maakt het even uitstellen het juist extra lekker :hehe:.

Ik hoop dat ik hiermee Bassie niet tekort doe.

;D

Bas Akkerman

Haha. En ik doelde alleen op wat Adriaan beloofde op 0:45 in het liedje. Te zijner tijd kom ik op jouw uitnodiging nog eens langs om naar je vernieuwde set te luisteren. Dat lijkt me wel voldoende verrassing van Bassie dacht ik zo.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

... als je dan 't klepperen maar achterwege laat ;).


Citaat van: Bas Akkerman op september  8, 2014, 21:26:24
Haha. En ik doelde alleen op wat Adriaan beloofde op 0:45 in het liedje. Te zijner tijd kom ik op jouw uitnodiging nog eens langs om naar je vernieuwde set te luisteren. Dat lijkt me wel voldoende verrassing van Bassie dacht ik zo.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op september  8, 2014, 21:28:09
... als je dan 't klepperen maar achterwege laat ;).
...must resist...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Vijf dagen vol muziek en vertier; gisteren ging m'n broertje trouwen, straks eens beleven wat o.a. Jett Rebel, Kensington, Direct en mijn favo DeWolff brengen. Tevens benieuwd naar Russkaja, lijkt mij een leuke afsluiter van deze dag.

... en wanneer m.o. de dampen zijn opgetrokken op naar de Achterhoek, om aldaar in m'n geboorteplaats twee dagen kermis te vieren met kameraden  :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Veel plezier, hopelijk heb je daarna een week vrij om bij te komen.  :headbanging: :headbanging:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Het waren vier te gekke dagen :clapping:. En er rest slechts heden om daarvan bij te komen 8).

Nu home alone en eigenlijk de tijd om na twee weken weer eens muziek te draaien. Echter, na al het Db. geweld de afgelopen dagen, nu de oren eerst maar een aantal dagen rust gunnen ...

Tijdens Appelpop heb ik iig. in de tent mijn gehoorbescherming gedragen (doppen op maat met specifieke filters), maar afgelopen twee dagen is daar niets van terecht gekomen :-X.


Citaat van: Eddye op september 13, 2014, 10:43:59
Veel plezier, hopelijk heb je daarna een week vrij om bij te komen.  :headbanging: :headbanging:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT