The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rallufff


Kiepstand kan inderdaad bij mij ook dus dat is verder geen probleem. Maargoed, dat het shutter idee niet kon doorgaan kwam mij achteraf ook wel weer goed uit aangezien dit zo'n 3000 Euro scheelde inplaats van houten jaloeziën  :angel:. En nee, het huis is niet door een vlaming gezet  :D.

High-q, ik wil je topic niet vervuilen met foto's maar hier even één zoals het nu bij mij is..6 meter dakkapel zie je hier, ook aan de andere kant dezelfde dakkapel qua afmetingen + alle ramen aan de zijkant + balkondeuren. In totaal iets van 26m2 jaloezie. Ben er blij mee.  :)



Bedankt voor je compliment! Ja focals  :inlove:. Bij jou staan ze ook zie ik..Prima speakers toch?

Ik heb gezien dat er een paar te koop staat voor 900 Euro... Veel te duur. Maargoed, ze zijn ook bijna niet gebruikt zag ik. Op marktplaats gaan er regelmatig sets weg voor 600 Euro. Ik sla deze keer dus even over  ;).

Citaat van: StefaanD op maart 26, 2012, 17:20:03
Dan moet je haast een Vlaming zijn  ;D

Of in een huis wonen die gezet is door een Vlaming, typisch ramen draaien hier bijna altijd naar binnen open. Dat zou voor mij dan ook wel eens een probleem kunnen worden als 'k voor shutters ga, maar kipstand van het raam zou dan wel weer lukken. Ah we zien wel wat het wordt, nog zoveel te doen we hebben dus nog even tijd.

Zitten in ieder geval wel een paar Jasno dealers hier in de buurt.

@rallufff ook even naar jou HT draadje gekeken en wow smaakvol ingericht en dan ook nog eens met Focals ... die kom je ook overal tegen  ;) Weet trouwens nog een leuk paar 816V tweedehands te koop staan maar vermoed dat je dit reeds gezien hebt.

@high-q dat is inderdaad balen wat die Marantz betreft en hopelijk krijg je ook een vervangtoestel, je lijkt me namelijk hopeloos verslaafd  :P  ;D
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

high-q

Citaat van: StefaanD op maart 26, 2012, 17:20:03
kipstand van het raam zou dan wel weer lukken. Ah we zien wel wat het wordt, nog zoveel te doen we hebben dus nog even tijd.

Zitten in ieder geval wel een paar Jasno dealers hier in de buurt.

@rallufff ook even naar jou HT draadje gekeken en wow smaakvol ingericht

@high-q dat is inderdaad balen wat die Marantz betreft en hopelijk krijg je ook een vervangtoestel, je lijkt me namelijk hopeloos verslaafd  :P  ;D

Neem de tijd, het probleem met het raam zou je later wel eens in de weg kunnen zitten. De eerste lichting shutters zitten er hier al een jaar of 3 in, dus ik wist in deze ruimte al vrij snel wat ik wilde.

@ralluff: +1, alle foto's die ik van jouw inrichting zie zien er super uit  :thumbs-up:
De laatste foto ziet er echt geweldig uit. Shutters of jaloezien, volgens mij had je hier geen foute keus kunnen maken ;)


IKKE verslaafd??? Neeeee ...  :angel:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: Xander32 op maart 26, 2012, 18:51:41
Wow, ik ben dit topic een paar maanden uit het oog verloren, maar wat een boel werk is er verzet en wat een prachtige ruimte is het geworden, respect :worship:.

Bedankt voor je compliment  :blush: Je hebt dit topic volgens mij vanaf het begin gevolgd, dus je weet dat er veel pieken en dalen zijn geweest. Al met al ben ik ontzettend blij met het resultaat tot nu. Er zullen ongetwijfeld in de toekomst nog wel wat dingen veranderen  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 20:03:27
Balen van die Marantz. Ik heb het ook een keer gehad, maar dat lag aan de Powerplant waardoor de zekering was doorgebrand. Bij mij was het de glaszekering bij de IEC-inlet vervangen en toen deed die het weer. Maar ik begrijp dat jij dat al gechecked hebt.

Ik dacht dat de zekering van buitenaf vervangen zou kunnen worden. Heb inderdaad gekeken naast de IEC-inlet, maar daar zit ie niet. Toen ik de kap eraf haalde kon ik hem ook niet vinden ... of ik ben echt scheel  :D


Citaat van: Xander32 op maart 26, 2012, 20:48:01
Heeft Marantz dat nu nog niet voor elkaar ... Heb er zelf mee van doen gehad met een SR 6001 en ook een SR 8002. Die laatste schoot in protection door een los contactje in de hoofdtelefoon-ingang ...

Advies: er even mee naar Elst (Audioservice), dan komt het vast goed.

Ik heb op de garantiepagina van Marantz gelezen dat je eerst langs een officiele dealer moet gaan voordat je apparaat ter reparatie aangeboden kan worden bij Audioservice. Zou jammer zijn als ik er heen zou rijden en ik de receiver alsnog een dag of 7 moet missen. Dan laat ik het liever door de dealer regelen inclusief vervoer.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Citaat van: high-q op maart 26, 2012, 21:44:13
Ik dacht dat de zekering van buitenaf vervangen zou kunnen worden. Heb inderdaad gekeken naast de IEC-inlet, maar daar zit ie niet. Toen ik de kap eraf haalde kon ik hem ook niet vinden ... of ik ben echt scheel  :D
Ik heb ook even moeten zoeken, maar ik heb foto's gemaakt. Even kijken waar die staan...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gevonden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1705777#msg1705777

Op de overzichtsfoto zat deze op de bodemplaat direct achter de IEC-ingang.


Van bovenaf moeilijk bij te komen. Gelukkig is die van minder hoog ;)


Misschien dat je 'm nu wel kunt vinden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

rallufff

Citaat van: high-q op maart 26, 2012, 21:36:27


@ralluff: +1, alle foto's die ik van jouw inrichting zie zien er super uit  :thumbs-up:
De laatste foto ziet er echt geweldig uit. Shutters of jaloezien, volgens mij had je hier geen foute keus kunnen maken ;)



Haha bedankt!  :thumbs-up:
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

high-q

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 22:06:38
Ik heb ook even moeten zoeken, maar ik heb foto's gemaakt. Even kijken waar die staan...

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 22:12:34
Gevonden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1705777#msg1705777

Op de overzichtsfoto zat deze op de bodemplaat direct achter de IEC-ingang.


Van bovenaf moeilijk bij te komen. Gelukkig is die van minder hoog ;)


Misschien dat je 'm nu wel kunt vinden...


Ontzettend bedankt! Wat ben ik blij dat je de hele operatie hebt vastgelegd :D
Morgen ben ik thuis, dan kan ik er wel even wat tijd aan besteden. Mocht ik er niet uit komen, dan is er nog geen man over boord, dan gaat de receiver alsnog via de dealer richting Audioservice.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Robbert54

wat een prachtige ruimte heb je zeg! geweldig! :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

high-q

Citaat van: The Vampire op maart 26, 2012, 23:39:15
wat een prachtige ruimte heb je zeg! geweldig! :clapping:

Bedankt voor je compliment!  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: HTip op maart 26, 2012, 22:12:34
Gevonden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1705777#msg1705777

Op de overzichtsfoto zat deze op de bodemplaat direct achter de IEC-ingang.


Van bovenaf moeilijk bij te komen. Gelukkig is die van minder hoog ;)


Misschien dat je 'm nu wel kunt vinden...

Ik heb net de receiver weer open geschroefd en heb naar aanleiding van de foto's de zekering in de SR8002 kunnen vinden. Hij zat inderdaad toch op dezelfde plaat als de IEC-inlet en het was ook precies dezelfde zekering: T6.3A. Helaas zag de zekering er nog helemaal goed uit, dus ligt het probleem ergens anders  :nopompom:

Het rook wel een beetje alsof er een onderdeeltje was doorgebrand, maar zonder alle platen los te halen kan ik het specifieke onderdeel niet direct zien. Heb maar gebeld met de dealer, deze kan hem vandaag nog opsturen.   
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Net even langs de dealer geweest om de receiver op te laten sturen. Gelijk maar even gevraagd of ik een leen-apparaat mee kon krijgen. Helaas stond er alleen een gebruikte Marantz SR7500 zonder HDMI in- en uitgangen die ik mee kon krijgen. De rest van de apparaten waren nog nieuw en kon hij me niet mee geven. Wel jammer, want anders had ik de Arcam AVR400 die er stond wel een weekje mee willen hebben :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

clockwork

Dat had je waarschijnlijk anders moeten 'verkopen'.  ;)

Maar heb je nu wel de Marantz meegenomen?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

high-q

Citaat van: clockwork op maart 27, 2012, 17:19:00
Dat had je waarschijnlijk anders moeten 'verkopen'.  ;)

Maar heb je nu wel de Marantz meegenomen?


Ik heb mijn best gedaan ... of ik iets op "proef" mee kon krijgen of eventueel tegen betaling een receiver mee kon krijgen. Het ging de verkoper er ook meer om dat de reparatietijd van de receiver nog onbekend was en dat als er eventueel een potentiele klant zou zijn, het apparaat bij mij zou staan of niet meer "nieuw" zou zijn.

De Marantz heb ik niet meegenomen. Ik kan nu alleen via HDMI signaal naar de beamer sturen en een tv in de ruimte neerzetten kan nog niet ivm gebrek aan een goede plek om hem neer te zetten.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

clockwork

Jammer. Waarschijnlijk niet zo'n hele grote zaak. :(

Laten we hopen dat je eigen Marantz dan snel weer terug komt. :crazy:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

larzie

Nu zijn beide onze Marantzen te "logeren".  :D
Wel balen dat Marantz niet aan kon geven hoe lang het ongeveer ging duren. Men wacht op onderdelen was wat Marantz tegen de dealer had gezegd.
Dus ik verwacht dat ik m tussen morgen en over een jaar ongeveer wel terugheb. :dontgetit:
Best stil zo zonder mijn versterker!  :nopompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: high-q op maart 27, 2012, 12:20:47
Ik heb net de receiver weer open geschroefd en heb naar aanleiding van de foto's de zekering in de SR8002 kunnen vinden. Hij zat inderdaad toch op dezelfde plaat als de IEC-inlet en het was ook precies dezelfde zekering: T6.3A. Helaas zag de zekering er nog helemaal goed uit, dus ligt het probleem ergens anders  :nopompom:

Het rook wel een beetje alsof er een onderdeeltje was doorgebrand, maar zonder alle platen los te halen kan ik het specifieke onderdeel niet direct zien. Heb maar gebeld met de dealer, deze kan hem vandaag nog opsturen.   
Jammer dat het niet de zekering was. Dan was je snel klaar geweest. Sterkte met het wachten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Citaat van: clockwork op maart 27, 2012, 17:35:27
Jammer. Waarschijnlijk niet zo'n hele grote zaak. :(

Laten we hopen dat je eigen Marantz dan snel weer terug komt. :crazy:

Nee, het is inderdaad een klein winkeltje.
Dat hoop ik zeker, reken zelf al op een week of 2 a 3.


Citaat van: larzie op maart 27, 2012, 20:30:44
Nu zijn beide onze Marantzen te "logeren".  :D
Wel balen dat Marantz niet aan kon geven hoe lang het ongeveer ging duren. Men wacht op onderdelen was wat Marantz tegen de dealer had gezegd.
Dus ik verwacht dat ik m tussen morgen en over een jaar ongeveer wel terugheb. :dontgetit:
Best stil zo zonder mijn versterker!  :nopompom:

Haha, misschien staan ze wel naast elkaar op de plank aangezien ze van dezelfde dealer komen. Voelen ze zich iig niet eenzaam :P
Tussen nu en een jaar moet lukken toch? Anders kopen we een nieuwe  :-X
Het is inderdaad erg stil hier zonder receiver, weird!


Citaat van: HTip op maart 27, 2012, 22:05:25
Jammer dat het niet de zekering was. Dan was je snel klaar geweest. Sterkte met het wachten...

Ik had wat gegoogled en kwam tegen dat in een aantal gevallen de powersupply vervangen moest worden.
Ben benieuwd wat dat allemaal in houdt.

Komt vast goed, het is in ieder geval mooi weer buiten  ;)



HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op maart 27, 2012, 22:29:08
Dat hoop ik zeker, reken zelf al op een week of 2 a 3.

Ik reken op 4 voor de mijne...

Citaat van: high-q op maart 27, 2012, 22:29:08
Haha, misschien staan ze wel naast elkaar op de plank aangezien ze van dezelfde dealer komen. Voelen ze zich iig niet eenzaam :P
Tussen nu en een jaar moet lukken toch? Anders kopen we een nieuwe  :-X
Het is inderdaad erg stil hier zonder receiver, weird!

Jij hebt tenminste nog een vriendin die tegen je zeurt hehe :P
We kunnen sowieso vast beginnen te sparen voor een mooie tweedehands Arcam AVR600 of een nieuwe Anthem!  :worship: Oh sjiet... ik moet eerst nog sparen voor de tv straks... mijn kozijnen volgende maand maar eens in werking zetten denk ik.

Citaat van: high-q op maart 27, 2012, 22:29:08
Komt vast goed, het is in ieder geval mooi weer buiten  ;)

Vanaf morgen wordt het weer kouder... weekend middagtemp. onder de 10 graden... brrrrr
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 27, 2012, 23:09:10
Ik reken op 4 voor de mijne...

Jij hebt tenminste nog een vriendin die tegen je zeurt hehe :P
We kunnen sowieso vast beginnen te sparen voor een mooie tweedehands Arcam AVR600 of een nieuwe Anthem!  :worship: Oh sjiet... ik moet eerst nog sparen voor de tv straks... mijn kozijnen volgende maand maar eens in werking zetten denk ik.

Vanaf morgen wordt het weer kouder... weekend middagtemp. onder de 10 graden... brrrrr


We zullen zien, die van mij komt vandaag pas aan. Dan moet ie netjes op zijn beurt wachten en dan nog nagekeken worden. Ik verwacht voor het weekend eigenlijk nog geen telefoontje.

Die vriendin maakt niet zo veel verschil hoor, die praat net zo goed door muziek en films heen. Behalve als die van haar aan staat natuurlijk  :P
Wel grappig trouwens, zij kan echt nog veel dieper in een film zitten dan ik  ;D

Onder de 10 graden maakt niet uit, als de zon maar een beetje schijnt. Kan ik lekker bezig in de tuin.

Zou je trouwens alvast even alvast een playlist voor jezelf willen samenstellen voor aankomende zondag? Ik ga alvast even nadenken over die van mij.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

In ieder geval:

- Phil Collins - In the air tonight (live)
- Dire Straits - Sultans of swing (live)
- Snow Patrol - Run (live in chappel)
- Lisa Hannigan - A Sail
- Dave Matthews Band - Funny the Way It Is

En voeg zelf ook maar wat leuke nummers toe. Zoals vorige keer dat van Trijntje was ook een erg prettige cd.

Films wordt lastiger nu denk ik zonder surround receiver...
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 28, 2012, 09:30:22
In ieder geval:

- Phil Collins - In the air tonight (live)
- Dire Straits - Sultans of swing (live)
- Snow Patrol - Run (live in chappel)
- Lisa Hannigan - A Sail
- Dave Matthews Band - Funny the Way It Is

En voeg zelf ook maar wat leuke nummers toe. Zoals vorige keer dat van Trijntje was ook een erg prettige cd.

Films wordt lastiger nu denk ik zonder surround receiver...


Dat is een playlist van ongeveer 15 minuten, zijn we snel klaar met de demo. Ik denk dat mijn lijst een flink stuk langer gaat worden  ;D
Een groot gedeelte wil ik gaan streamen, maar ik heb ook nog wel een aantal schijfjes (jawel!) in de kast liggen die ik wil horen.
Ik ben erg benieuwd wat de 002 voorversterker en de 402 eindversterker gaan doen icm de TD12's:





Ik heb Pim al doorgegeven dat film kijken er helaas niet in zit. Overigens nog iemand uitgenodigd voor de sessie.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

StefaanD

Zal er misschien op staan op de playlist, maar Tarantula van Faithless om even de soundstage te horen op stereo  :bigsmile:

larzie

Citaat van: high-q op maart 28, 2012, 13:25:30

Dat is een playlist van ongeveer 15 minuten, zijn we snel klaar met de demo. Ik denk dat mijn lijst een flink stuk langer gaat worden  ;D
Een groot gedeelte wil ik gaan streamen, maar ik heb ook nog wel een aantal schijfjes (jawel!) in de kast liggen die ik wil horen.
Ik ben erg benieuwd wat de 002 voorversterker en de 402 eindversterker gaan doen icm de TD12's:





Ik heb Pim al doorgegeven dat film kijken er helaas niet in zit. Overigens nog iemand uitgenodigd voor de sessie.

Ik laat ook nog ruimte over voor jou en Pim om nummers toe te voegen aan de playlist! En wat betreft muzieksmaak zitten jij en ik redelijk op dezelfde lijn. Dus verder maakt het me niet zoveel uit. De genoemde nummers zijn nummers die ik veel geluisterd heb op mijn eigen set.
Kun je Maurits niet uitnodigen aangezien hij ook een Marantz SR8002 heeft? Dan krijg je een wat beter beeld nog en kunnen we ook nog wat concerten meepikken van bijv. Adele, Moloko, oid
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 28, 2012, 13:59:45
Ik laat ook nog ruimte over voor jou en Pim om nummers toe te voegen aan de playlist! En wat betreft muzieksmaak zitten jij en ik redelijk op dezelfde lijn. Dus verder maakt het me niet zoveel uit. De genoemde nummers zijn nummers die ik veel geluisterd heb op mijn eigen set.
Kun je Maurits niet uitnodigen aangezien hij ook een Marantz SR8002 heeft? Dan krijg je een wat beter beeld nog en kunnen we ook nog wat concerten meepikken van bijv. Adele, Moloko, oid

Ik heb Maurits wel gevraagd, maar hij kan helaas niet. Anders had ik hem inderdaad willen vragen of hij zijn receiver mee wilde nemen. Ik weet verder ook direct niet waar ik zo snel een receiver vandaan kan toveren  :unhappy:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge