Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: larzie op augustus 30, 2012, 22:57:50
Dat kan met sommige subs ook zo het geval zijn haha... die Velodyne DD18+ kost toch wel even een stuk meer dan wat ik aan vakantiegeld overhoudt.  :tongue2:
:D Het kan nog extremer... Heb je de DD1812 wel eens gezien? Dat is een DD12 en DD18 op elkaar :o Voor dat geld koop je ook 2x een DD18+

Citaat
Waarschijnlijk een BK subwoofer XXLS400 of Monolith+ in FF of er moet ineens ergens een andere leuke sub worden aangeboden.
BK levert ook mooie subs. De XXLS is muzikaler dan de Monolith, maar de laatste is bij film natuurlijk erg lekker...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: HTip op augustus 30, 2012, 23:01:40
:D Het kan nog extremer... Heb je de DD1812 wel eens gezien? Dat is een DD12 en DD18 op elkaar :o Voor dat geld koop je ook 2x een DD18+
BK levert ook mooie subs. De XXLS is muzikaler dan de Monolith, maar de laatste is bij film natuurlijk erg lekker...

Ja ik noemde ook maar een voorbeeld :P Er zijn vast nog wel extremere subs nog! :P
Hmmm muzikale sub of film sub.... lastige keus!  :wacko:

Maar je hebt zeker geen idee waar je goede adviezen kunt vinden om een Panasonic TX-P50VT50 in te stellen? :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op augustus 30, 2012, 23:05:32
Ja ik noemde ook maar een voorbeeld :P Er zijn vast nog wel extremere subs nog! :P
Vast wel, maar ik vind €6k voor een sub al extreem, laat staan €15k :o

Citaat
Hmmm muzikale sub of film sub.... lastige keus!  :wacko:
Even zonder gekheid, met een Velodyne DD-series (de vorige kun je vaak voor een leuk bedrag krijgen) hoef je niet te kiezen. Mijn DD18 kan subtiel meespelen of laten weten (lees: voelen) dat ie er is ;)

Citaat
Maar je hebt zeker geen idee waar je goede adviezen kunt vinden om een Panasonic TX-P50VT50 in te stellen? :)
Met TV's heb ik geen ervaring, maar heb je al gekeken op AVS of HTS?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Heb hier nog wat gevonden van David Mackenzie:

http://forums.hdtvtest.co.uk/index.php?topic=7051.msg15151#msg15151

Maar in mijn optiek staat de brightness dan veel te hoog!  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

vik

Citaat van: larzie op augustus 30, 2012, 22:57:50
Dat kan met sommige subs ook zo het geval zijn haha... die Velodyne DD18+ kost toch wel even een stuk meer dan wat ik aan vakantiegeld overhoudt.  :tongue2:

Waarschijnlijk een BK subwoofer XXLS400 of Monolith+ in FF of er moet ineens ergens een andere leuke sub worden aangeboden.

PM  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skank1

Ik kan je de bk xxls 400 FF aanbevelen ;)
Kom gerust eens luisteren!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

high-q

Voor wat betreft je subkeuze zou ik in jouw situatie gaan voor eentje specifiek film om de laagweergave beter te spreiden (x-over). In jouw ruimte geven de D700's bij muziek genoeg laag en hoeven ze niet aangevuld te worden met een sub. Nogmaals, dat is puur mijn mening.

En voor wat betreft de beste instellingen voor je tv: calibratie :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

De boel bij mijn ouders aangepast. TV kast verbouwd. Mijn voormalige tv mooi opgezet. Vak eronder hoog genoeg gemaakt dat de Arcam goed de ruimte heeft om warmte af te voeren. Missie geslaagd!



Citaat van: vik op augustus 31, 2012, 09:00:12
PM  ;)

PM terug! :)

Citaat van: skank1 op augustus 31, 2012, 09:03:59
Ik kan je de bk xxls 400 FF aanbevelen ;)
Kom gerust eens luisteren!

Bedankt voor het aanbod. Als je in de buurt woont dan kan dat best. Woon je ook in het noorden dan? ;)

Citaat van: high-q op augustus 31, 2012, 10:34:24
Voor wat betreft je subkeuze zou ik in jouw situatie gaan voor eentje specifiek film om de laagweergave beter te spreiden (x-over). In jouw ruimte geven de D700's bij muziek genoeg laag en hoeven ze niet aangevuld te worden met een sub. Nogmaals, dat is puur mijn mening.

En voor wat betreft de beste instellingen voor je tv: calibratie :)

Dat is waar. Er zit absoluut genoeg laag in de fronts. Vik had al een pm gestuurd voor een F112. Ben alleen bang dat die nogal boven het budget zit. :D

Calibratie moeten we idd nog maar naar kijken. Eerst maar even samen met jou bekijken hoe mooi we het kunnen krijgen. Heb al wat zitten pielen met die settings zoals die David McKenzie ze had gepost. Schijnt een calibratie guru te zijn. Maar ik vind de brightness te hoog dus die heb ik teruggezet naar 0 ipv 30.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op augustus 31, 2012, 15:49:18
De boel bij mijn ouders aangepast. TV kast verbouwd. Mijn voormalige tv mooi opgezet. Vak eronder hoog genoeg gemaakt dat de Arcam goed de ruimte heeft om warmte af te voeren. Missie geslaagd!

Dat is waar. Er zit absoluut genoeg laag in de fronts. Vik had al een pm gestuurd voor een F112. Ben alleen bang dat die nogal boven het budget zit. :D

Calibratie moeten we idd nog maar naar kijken. Eerst maar even samen met jou bekijken hoe mooi we het kunnen krijgen. Heb al wat zitten pielen met die settings zoals die David McKenzie ze had gepost. Schijnt een calibratie guru te zijn. Maar ik vind de brightness te hoog dus die heb ik teruggezet naar 0 ipv 30.

Mooie update bij je ouders :)

Een F112 is een erg mooie sub, misschien later voor jou wel interessant.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met gecalibreerde tv's, kan me voorstellen dat er nog genoeg winst te behalen valt. Hou wel in gedachten dat geen enkel paneel hetzelfde is en je daarom niet klakkeloos settings van een ander over kunt nemen. Je kan het wel gebruiken als uitgangspunt en dan fintunen op jouw smaak.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

larzie

Citaat van: skank1 op augustus 31, 2012, 17:32:50
De kust in belgie
;) wat is ver... China das ver :)

Ohh zo dichtbij? Dan kom ik wel even binnenkort op de fiets! :tongue2: lol
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Citaat van: high-q op augustus 31, 2012, 16:18:25
Mooie update bij je ouders :)

Ze zijn er ook erg blij mee  :pompom:

Citaat van: high-q op augustus 31, 2012, 16:18:25
Een F112 is een erg mooie sub, misschien later voor jou wel interessant.

Wellicht. Alhoewel ik 2000 euro wel erg veel geld vind voor een subwoofer :D Maar goed je weet t nooit. :P

Citaat van: high-q op augustus 31, 2012, 16:18:25
Persoonlijk heb ik geen ervaring met gecalibreerde tv's, kan me voorstellen dat er nog genoeg winst te behalen valt. Hou wel in gedachten dat geen enkel paneel hetzelfde is en je daarom niet klakkeloos settings van een ander over kunt nemen. Je kan het wel gebruiken als uitgangspunt en dan fintunen op jouw smaak.

Dat heb ik ook gedaan. Maar met die Pana kun je ook RGB settings aanpassen. Daar weet ik niks vanaf dus die heb ik in eerste instantie maar overgenomen :D Dat zal met calibreren wel beter worden.



Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op september  2, 2012, 22:27:39
Wellicht. Alhoewel ik 2000 euro wel erg veel geld vind voor een subwoofer :D Maar goedje weet t nooit. :P

Je kan je in ieder geval verdiepen in de subwoofer materie tot het zo ver is en je daarna een weloverwogen beslissing kan maken.
Het uitzoekwerk houdt je ook wel even zoet :)

Citaat van: larzie op september  2, 2012, 22:27:39
Dat heb ik ook gedaan. Maar met die Pana kun je ook RGB settings aanpassen. Daar weet ik niks vanaf dus die heb ik in eerste instantie maar overgenomen :D Dat zal met calibreren wel beter worden.

Ik had ik het over de Professional Settings in je Pana idd. Je kan daar best mee spelen als je een bepaald uitgangspunt hebt en het dan opslaan als profiel. Vervolgens loop je de verschillende profielen bij langs om te vergelijken welke je in een bepaalde situatie het prettigst vind om naar te kijken. 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op september  3, 2012, 10:02:18
Je kan je in ieder geval verdiepen in de subwoofer materie tot het zo ver is en je daarna een weloverwogen beslissing kan maken.
Het uitzoekwerk houdt je ook wel even zoet :)

Ik ben er al achter dat een Velodyne toch wel de meest gewilde subwoofer is bij de meeste mensen, maar in een hoge prijsklasse. SVS is ook erg geliefd. Dan heb je nog de REL en het OEM merk BK wat meer bang-for-the-buck is. De SVS weet ik wat ie kan. Dat heb ik bij jou thuis wel gemerkt, maar wat een enorme kast damn! :P Zal ongetwijfeld bij de meeste 15" en 18" subs zo zijn.

Citaat van: high-q op september  3, 2012, 10:02:18
Ik had ik het over de Professional Settings in je Pana idd. Je kan daar best mee spelen als je een bepaald uitgangspunt hebt en het dan opslaan als profiel. Vervolgens loop je de verschillende profielen bij langs om te vergelijken welke je in een bepaalde situatie het prettigst vind om naar te kijken.

RGBY is natuurlijk Red, Green, Blue, Yellow... maar om precies alles goed te krijgen is wel lastig zonder calibratie :) En dan is het idd nog steeds iemands persoonlijke smaak. Ik had gister mn tv op hd kanaal staan en de Pana is toch wel schrikbarend goed. Het leek wel of die gasten in studio voetbal in de huiskamer zaten zo realistisch leek het. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Damn hé! Zag gister in de panasonic viera shop een gratis applicatie bij movies waar 3d filmpjes in stonden. Ik had het 3D beeld van de Panasonic TX-P50VT50 nog niet gezien. In eerste instantie had ik een scene uit één of andere aziatische film, waarbij de film wel diepte had, maar het leek wat gekunsteld 3D. Ik dacht ok is dit het nou? Dus ik nog maar een filmpje.
Dit keer een filmpje van één of andere onderwater natuurfilm. OMG! Dat zag er supervet uit! Zat een stukje in dat er een schildpad zo het beeld uitzwom en vlak maar mijn hoofd omdraaide en weer terugzwom. Was even bang dat ie tegen mn kop aanzwom! Waanzinnig! Ook een andere scene met ijsberen was erg vet om te zien!
Was niet zo'n grote fan van urenlang natuurscenes te kijken, maar op die manier is het wel erg vet!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op september  4, 2012, 10:13:38
Damn hé! Zag gister in de panasonic viera shop een gratis applicatie bij movies waar 3d filmpjes in stonden. Ik had het 3D beeld van de Panasonic TX-P50VT50 nog niet gezien. In eerste instantie had ik een scene uit één of andere aziatische film, waarbij de film wel diepte had, maar het leek wat gekunsteld 3D. Ik dacht ok is dit het nou? Dus ik nog maar een filmpje.
Dit keer een filmpje van één of andere onderwater natuurfilm. OMG! Dat zag er supervet uit! Zat een stukje in dat er een schildpad zo het beeld uitzwom en vlak maar mijn hoofd omdraaide en weer terugzwom. Was even bang dat ie tegen mn kop aanzwom! Waanzinnig! Ook een andere scene met ijsberen was erg vet om te zien!
Was niet zo'n grote fan van urenlang natuurscenes te kijken, maar op die manier is het wel erg vet!  :pompom:

Klinkt als een brug naar een mooi experiment: Twee videokaarten in je HTPC. Eéntje voor je geluid naar de Marantz ivm HD-audio en ééntje voor 3d rechtstreeks naar je tv ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Citaat van: larzie op september  3, 2012, 10:47:48
De SVS weet ik wat ie kan. Dat heb ik bij jou thuis wel gemerkt, maar wat een enorme kast damn!

Ralf heeft nog een leuke SVS staan (gisteren nog wel tenminste)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

yorkie13

Die SVS is er nog, al twijfel ik sterk om deze weg te doen.

Reden waarom lijkt me duidelijk 8)

RalphH

#568
Ja zeg!!! Hoe is het nou  ;D ;D.

Het lijkt me wel een monster.. Zou m zelf ook wel willen hebben, vooral omdat de footprint van deze iets kleiner is dan die van mijn PB12plus, dat blijft een "sta in de weg".
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

De ontwerpen van Velodyne zijn een stuk compacter als ik me niet vergis. Misschien is het wachten op een 2ehandse de moeite waard.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: RalphH op september  4, 2012, 15:57:40
Ralf heeft nog een leuke SVS staan (gisteren nog wel tenminste)

Ik had hem gezien. Echter heb ik liever een iets subtieler ontwerp. Dat cylinder model moet je van houden.

Citaat van: high-q op september  4, 2012, 16:21:42
De ontwerpen van Velodyne zijn een stuk compacter als ik me niet vergis. Misschien is het wachten op een 2ehandse de moeite waard.

Dat is ook een optie. Ook al zijn 2e hands DD15+ al bijna niet te betalen :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RalphH

Citaat van: larzie op september  4, 2012, 19:38:31
Ik had hem gezien. Echter heb ik liever een iets subtieler ontwerp. Dat cylinder model moet je van houden.

Klopt. Je moet er ook de kamer voor hebben. Bij ons zou ie wel redelijk weg kunnen vallen denk ik. Of er verder nog voordelen zijn tov een sub met standaard kast, weet ik zo ff niet.

De Velodynes zijn een andere prijsklasse idd.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

Citaat van: larzie op september  4, 2012, 19:38:31
Ik had hem gezien. Echter heb ik liever een iets subtieler ontwerp. Dat cylinder model moet je van houden.

Dat is ook een optie. Ook al zijn 2e hands DD15+ al bijna niet te betalen :P

Type sub, cylinder vs kast is niet alleen een kwestie van smaak. Er is ook een verschil in werking en functionaliteit. Voordat je zo ver bent om eentje aan te schaffen is het wel even handig om je er in te verdiepen.

Ik zou jou aanraden om je te richten op een kast/box model. Dan hoef je alleen nog maar rekening te houden met FF vs DF, Closed vs Ported, Soort driver, Soort amp, EQ, etc. Genoeg leesvoer nog ;)

Je hoeft overigens ook niet met een + van Velodyne te beginnen hè ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

We houden mp en de markt op het forum in de gaten en kijken of er een leuke aanbieding voorbij komt. Naast het feit dat Velodynes erg gewild en prijzig zijn, worden ze ook niet vaak aangeboden en als het dan voor een leuke prijs is zijn ze snel weg.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op september  5, 2012, 09:40:15
We houden mp en de markt op het forum in de gaten en kijken of er een leuke aanbieding voorbij komt. Naast het feit dat Velodynes erg gewild en prijzig zijn, worden ze ook niet vaak aangeboden en als het dan voor een leuke prijs is zijn ze snel weg.

Ik denk dat je dan al te ver bent in je denkproces. Wat ik probeerde aan te geven, is dat je moet gaan analyseren wat je in jouw set en jouw ruimte nodig hebt en vervolgens moet gaan kijken welke oplossing daar het beste bij past en daarna pas naar merken moet gaan kijken die datgene bieden wat jij nodig hebt. Zeggen dat je een Velodyne wilt, omdat die gewild is en 2ehands snel weg zijn, is naar mijn mening de verkeerde aanpak. Integratie van je subwoofer in het geheel is veel belangrijker. Nogmaals, als je je verdiept in de materie kom je tot een veel beter gefundeerde beslissing.

Aan de andere kant kan je zeggen: Ik koop een Velodyne en de integratie komt later wel. Je weet dan niet of het gekozen model de juiste is, voor jou voldoende is of misschien wel overkill (leuk voor je buurvrouw :P). Gezien je opmerkingen over de prijs kan het budgettair gezien ook nog niet, dus waarom zou je je daarop blind staren?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge