Peerless Monsters setje...

Gestart door Peerless Monster, juli 4, 2007, 22:46:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: S@m op augustus 30, 2011, 16:56:23
Dit is misschien een betaalbare mooie...

De 16 is idd wel goed geloof ik. Heb hem wel eens gehoord volgens mij...
Maar hij moet wel beter zijn dan de Plinius, anders kan ik die beter houden...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Peerless Monster op augustus 30, 2011, 17:14:48
De 16 is idd wel goed geloof ik. Heb hem wel eens gehoord volgens mij...
Maar hij moet wel beter zijn dan de Plinius, anders kan ik die beter houden...

Logisch dat ie minimaal net zo goed moet zijn (voor jouw oren) dan de Plinius, maar dat is ie vast...

Peerless Monster

Citaat van: S@m op augustus 30, 2011, 17:16:53
Logisch dat ie minimaal net zo goed moet zijn (voor jouw oren) dan de Plinius, maar dat is ie vast...

Ik denk van niet... Ik heb er jaren over gedaan om te schakelen, naar een andere versterker ...

Maar goed. Ben jij tricky Dicky? ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Peerless Monster op augustus 30, 2011, 17:21:38
Ik denk van niet... Ik heb er jaren over gedaan om te schakelen, naar een andere versterker ...

Maar goed. Ben jij tricky Dicky? ;D

;D

De Plinius is een goede geïntegreerde, maar de ARC een hele goede pre  ;)

Peerless Monster

Citaat van: S@m op augustus 30, 2011, 17:44:58
;D

De Plinius is een goede geïntegreerde, maar de ARC een hele goede pre  ;)

Inruil? ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Peerless Monster op augustus 30, 2011, 18:05:51
Inruil? ;)

Stel het voor...

Je kan Dicky altijd vragen om 'm thuis te mogen proberen, woont in ZH.

fanny

Weet jij wat het verschil is tussen de 390s en 390sl?

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: fanny op augustus 31, 2011, 17:05:32
Weet jij wat het verschil is tussen de 390s en 390sl?

De SL schijnt gemaakt te zijn voor de Japanse markt, maar wat het échte verschil is ...?

Peerless Monster

Citaat van: S@m op augustus 31, 2011, 17:13:07
De SL schijnt gemaakt te zijn voor de Japanse markt, maar wat het échte verschil is ...?

De L ;).

Ik zou het ook niet kunnen raden...

Low noise ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

#510
Citaat van: Peerless Monster op augustus 31, 2011, 20:17:41
De L ;).

Ik zou het ook niet kunnen raden...

Low noise ;D

Misschien die 100-127V/60Hz, maar da's in Amerika ook...of...speciale tekens in het display...de L van 'Letters'  ;D


AbZ

Citaat van: S@m op augustus 31, 2011, 17:13:07
De SL schijnt gemaakt te zijn voor de Japanse markt, maar wat het échte verschil is ...?
Dit heeft Malk Revinson alleen maal gedaan om de Japannels te sallen met velschir in uitsplaak.

Peerless Monster

Citaat van: AbZ op september  1, 2011, 00:15:35
Dit heeft Malk Revinson alleen maal gedaan om de Japannels te sallen met velschir in uitsplaak.

Ik wist het dat zulke opmerkingen zouden komen ;).
Maar toen bedacht ik me... is die L uitspraak niet alleen van toepassingen op de Chinezen? ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiofiel

Volgens mij is de Japanse 'L' versie voor 100V, dus nog lager. Misschien betekent 'L' wel Low (Voltage).
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Speciale tekens in het display zijn het niet, getuige deze afbeelding:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op september  1, 2011, 08:12:54
Volgens mij is de Japanse 'L' versie voor 100V, dus nog lager. Misschien betekent 'L' wel Low (Voltage).

Lijkt me wel Plausibel.
Om zeker daarvan te zijn paul, denk ik dat je daar een mailtje aan kan spenderen...
Ik zag dat je op hifi.nl een advertentie had gezet?
Op Audiomarkt komen ze regelmatig voorbij en ook op marktplaats staat er eentje.
Maar die vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant met 5900 euro.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

S@m

Citaat van: Audiofiel op september  1, 2011, 08:12:54
Volgens mij is de Japanse 'L' versie voor 100V, dus nog lager. Misschien betekent 'L' wel Low (Voltage).

Dat zou vreemd zijn want in heel Noord-Amerika hanteren ze dit voltage getuige de afbeelding.

Audiofiel

Die afbeelding is een versimpelde versie, waarbij meerdere gebieden zijn samengenomen. Zie hieronder de uitgebreide versie:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

S@m

Citaat van: Audiofiel op september  1, 2011, 08:58:27
Die afbeelding is een versimpelde versie, waarbij meerdere gebieden zijn samengenomen.

Inderdaad net een paar Volt minder, 't zou die L(ow) kunnen verklaren...

AbZ

#519
Citaat van: Peerless Monster op september  1, 2011, 07:58:20is die L uitspraak niet alleen van toepassingen op de Chinezen? ;D
Nee.  (Voor Japanners zijn R en L hetzelfde.  Voor Chinezen niet altijd.)

Misschien zit het verschil aan de achterkant, in de (net)aansluitingen.

WickedGame

Haha, geweldig :)

Hoe fragiel is dat ladetje, het ziet er zo dun uit...

Wel een hele mooie speler.

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op september  1, 2011, 11:00:39
Haha, geweldig :)

Hoe fragiel is dat ladetje, het ziet er zo dun uit...

Wel een hele mooie speler.

Volgens de handleiding compleet van aluminium. Het is echt ontzettend sterk en ontzettend snel...
(echt een CD inlezen is een genot). Hop CD in de la, druk op play, ga zitten en luisteren.
Volgens mij op vorige pagina is er ook wat over geschreven dat ze de speler aan de lade kunnen hangen, zo sterk...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op september  1, 2011, 11:23:34
Volgens de handleiding compleet van aluminium. Het is echt ontzettend sterk en ontzettend snel...
(echt een CD inlezen is een genot). Hop CD in de la, druk op play, ga zitten en luisteren.
Volgens mij op vorige pagina is er ook wat over geschreven dat ze de speler aan de lade kunnen hangen, zo sterk...


Ohw netjes :) oogt dus fragieler dan het is.

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op september  1, 2011, 11:35:23
Ohw netjes :) oogt dus fragieler dan het is.

Het lijkt echt ielig, maar wellicht weinig loopwerken die zo gemaakt zijn...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Interficior

Citaat van: Peerless Monster op september  1, 2011, 12:39:10
Het lijkt echt ielig, maar wellicht weinig loopwerken die zo gemaakt zijn...
Maar is 'ie ook bestand tegen de stofzuiger? >:D
Take it or lease it