Kermits 21:9 Homecinema

Gestart door kermit, december 14, 2006, 21:10:51

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

reza

Citaat van: riwi op november  4, 2015, 14:37:01
Ik heb alvast een Bialetti aangeschaft :) Dan kunnen we de Saeco bonen-maal-machine naast de Nespresso en de Bialetti testen :) En slapen we de hele nacht erna niet van de caffeine overdosis :)


Hahaha, gelukkig voor mij dat ik Cola light drink...
Die nachten wakker op de bank ken ik nog wel, maar die waren niet van de kofie.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kermit

#926
Na precies 2 maanden projector loos te zijn toch maar besloten om weer voor een upgrade te gaan en niet voor een Sony 4K. Ik heb ze vaak naast elkaar gezien en nog steeds kan de Sony mij niet overtuigen ,Dus toch maar weer voor JVC gekozen. Mijn oog was eerst gevallen op de Epson Ls10000 maar ga toch voor de JVC X5000. Mijn vorige RS49 is bij Audioloog terecht gekomen en die woont om de hoek dus moet ik nog ff langsgaan. ;D.

hifiman


kermit


hifiman

Staat tie naast de bananenvlaai?   :coffee:

Kjelt

Feli Kermit, je bent niet de eerste uit het clubje die voor de X5000 heeft gekozen  :)

hifiman

Citaat van: Kjelt op september  5, 2016, 16:39:22
Feli Kermit, je bent niet de eerste uit het clubje die voor de X5000 heeft gekozen  :)
De grote vraag is: is hij de laatste?  ;)

Kjelt


kermit

#933
 :pompom:
Citaat van: Kjelt op september  5, 2016, 16:39:22
Feli Kermit, je bent niet de eerste uit het clubje die voor de X5000 heeft gekozen  :)
Dank je Kjelt. Ik weet dat ik niet de eerste ben maar ik wilde graag een goede keuze maken uit de hoeveelheid projectoren. Ze zijn allemaal goed en alles ligt dicht tegen elkaar. Ik moest een keuze maken tussen de Epson laser en de Jvc X 5000. En volgens mij komt Jvc dit jaar niet met nieuwe projectoren dus was niet nodig om te wachten.

HTip

Feli met je mooie nieuwe projector! JVC presenteert op de IFA in Berlijn de primeur van hun nieuwste laserprojector. Kost dacht ik maar ca. €33k, maar is nog altijd goedkoper dan de Sony V5000 :D

Veel kijkplezier weer :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

williams

Hoi Kermit gefeliciteerd met je mooie aanwinst .
Heb ik gelijk weer een reden om even langs te komen .
Geniet ze.

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

kermit

Citaat van: Audioloog op september  5, 2016, 16:08:02
Staat tie naast de bananenvlaai?   :coffee:
Die staat volgende week klaar :pompom:

kermit

Citaat van: HTip op september  5, 2016, 17:50:49
Feli met je mooie nieuwe projector! JVC presenteert op de IFA in Berlijn de primeur van hun nieuwste laserprojector. Kost dacht ik maar ca. €33k, maar is nog altijd goedkoper dan de Sony V5000 :D

Veel kijkplezier weer :popcorn:
Thanks, jij ook plezier met de X7000  ;D
En welkom terug.

kermit

Citaat van: williams op september  5, 2016, 20:55:30
Hoi Kermit gefeliciteerd met je mooie aanwinst .
Heb ik gelijk weer een reden om even langs te komen .
Geniet ze.
Thanks.

HTip

Citaat van: kermit op september  5, 2016, 21:10:57
Thanks, jij ook plezier met de X7000  ;D
En welkom terug.
Thanks and thanks! ;D

Ik moet nog iets meer geduld hebben, maar ga dan zeker evenveel plezier beleven als jij vanaf donderdag.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

Citaat van: HTip op september  5, 2016, 21:24:27
Thanks and thanks! ;D

Ik moet nog iets meer geduld hebben, maar ga dan zeker evenveel plezier beleven als jij vanaf donderdag.
Het is het wachten wel waard. :D. X7000 is idd een knaller en zeker met een tuning. ;D

HTip

Citaat van: kermit op september  5, 2016, 21:28:32
Het is het wachten wel waard. :D. X7000 is idd een knaller en zeker met een tuning. ;D
Absoluut het wachten waard, want ik heb het beeld al mogen ervaren, maar jouw X5000 gaat jou ook zeker plezier geven 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

kermit


kermit

Citaat van: HTip op september  5, 2016, 21:48:02
Absoluut het wachten waard, want ik heb het beeld al mogen ervaren, maar jouw X5000 gaat jou ook zeker plezier geven 8)
Geen zorgen over de tuning X7000. Ik heb vorig jaar een Sony weet niet meer welke type het was van Vik gezien in Belgie. Die was ook getuned. Soo dat was echt echt een stuk mooier dan de originele Sony. ;)

riwi

He Kermit,
GeFelici-bananenvlaai met de nieuwe projector. Goede keuze de X5000  ;D
Ben op vakantie nu, we spreken snel weer wat af.

@Audioloog : ik wil ook graag wat hulp met hercalibratie  :coffee: ik wil die nieuwe firmware erop zetten maar dan gaan alle settings verloren natuurlijk.

HTip

Citaat van: kermit op september  5, 2016, 22:30:51
Geen zorgen over de tuning X7000. Ik heb vorig jaar een Sony weet niet meer welke type het was van Vik gezien in Belgie. Die was ook getuned. Soo dat was echt echt een stuk mooier dan de originele Sony. ;)
Totaal geen zorgen over tuning. Ik heb gezien wat het kan doen en daarom ook ervoor gekozen. Misschien ook iets voor jou?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

hifiman

#948
Citaat van: riwi op september  6, 2016, 01:04:09
@Audioloog : ik wil ook graag wat hulp met hercalibratie  :coffee: ik wil die nieuwe firmware erop zetten maar dan gaan alle settings verloren natuurlijk.
O ja tuurlijk, voor bananenvlaai rij ik heel het land door  ;D ;)

Enne, ik vind het niet persee vanzelfsprekend dat je je settings kwijt bent als je firmware update, weet je zeker dat je settings dan overschreven worden?

Maar ik kom met alle plezier
langs hoor. Voor nu fijne vakantie nog!  :pompom:

luuk123456

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Brian.
Ik ben erg benieuwd of je het beeld van de X5000 als beter en/of anders gaat ervaren dan de X500.
maar dat kunnen we tegen die tijd wel teruglezen in je topic neem ik aan? ;)

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0