Kermits 21:9 Homecinema

Gestart door kermit, december 14, 2006, 21:10:51

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Grindtegel

Citaat van: kermit op augustus 29, 2010, 00:40:53
Idd. Ik kan me de tijd van de piano goed herinneren. Voor die tijd was het een hele mooie projector. Pffff waar gaat de tijd naar toe. Heb je de VW60 nog?

Yep, ik speel nog steeds met de vw60. Voldoet prima, imo een zeer ondergewaardeerde projector. Voorlopig ook geen centjes om te upgraden, dus blijf ik er nog vrolijk mee doordraaien, al zal de 950 die jij nu hebt wel een stuk mooier zijn.

Blijf je nu trouwens nog wel 21:9 spelen met je nieuwe scherm?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Citaat van: riwi op augustus 29, 2010, 00:44:30
Piano is zooo 2002  ;D

;D

Heb voor de gein nog even terug gezocht, en Kermit heeft in april 2003 mijn  piano overgekocht, kolere wat gaat die tijd toch snel zeg, voor we het weten liggen we tussen zes planken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Citaat van: Grindtegel op augustus 29, 2010, 00:49:17
Yep, ik speel nog steeds met de vw60. Voldoet prima, imo een zeer ondergewaardeerde projector. Voorlopig ook geen centjes om te upgraden, dus blijf ik er nog vrolijk mee doordraaien, al zal de 950 die jij nu hebt wel een stuk mooier zijn.

Blijf je nu trouwens nog wel 21:9 spelen met je nieuwe scherm?

Ik vond de Vw50 al indrukwekkend. De 60 vond ik ook al errug mooi.
De voorzetlens heb ik niet meer. Dus zal ik exact doen wat jij nu hebt. 21:9 met de panelen en 16:9 met de panelen open. Pfff ik ben zeer benieuwd. Hoop dat het gauw zaterdag is..... :D

kermit

Citaat van: Grindtegel op augustus 29, 2010, 00:52:27
;D

Heb voor de gein nog even terug gezocht, en Kermit heeft in april 2003 mijn  piano overgekocht, kolere wat gaat die tijd toch snel zeg, voor we het weten liggen we tussen zes planken.

Jaja en shrek als demo. Ik was gelijk verkocht........ :clapping:  :D

HTip

Zelfde setup heeft Sonic Circle (alleen andere projector ;)) en ik kan me nog goed herinneren dat de filmbeleving in 21:9 er sterk op vooruit ging. Probleem waren toen wel de ondertitels. Die worden in veel films in de zwarte balk en dus op het fluweel geprojecteerd. Heb je daar een oplossing voor?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

Citaat van: HTip op augustus 29, 2010, 07:41:37
Zelfde setup heeft Sonic Circle (alleen andere projector ;)) en ik kan me nog goed herinneren dat de filmbeleving in 21:9 er sterk op vooruit ging. Probleem waren toen wel de ondertitels. Die worden in veel films in de zwarte balk en dus op het fluweel geprojecteerd. Heb je daar een oplossing voor?

Yip, Subtitle shift met de Dune en Oppo. Philips kan het nu ook. :D

rijstfj


HTip

Citaat van: kermit op augustus 29, 2010, 11:31:38
Yip, Subtitle shift met de Dune en Oppo. Philips kan het nu ook. :D
Weer een puntje voor de Oppo ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

#683
Alles hangt opz'n plek. Ge heeft weer vakmanswerk geleverd. Thanks Ge.
De JVC HD950 geeft een fantastisch plaatje zeg.. Het beeld is erg dynamisch en zwartwaarde is om te smullen.
Hierbij wat pics


kermit

#684
 :D

riwi

Mooi! Je ziet de panelen niet eens zitten zo.
Op de foto zijn ze uitgeklapt toch? Dus in de 21:9 stand.

GTDesign


hifiman

Citaat van: kermit op september  6, 2010, 16:40:57
OK ,alles hangt opz'n plek. Ge heeft weer vakmanswerk geleverd. Thanks Ge.
De JVC HD950 geeft een fantastisch plaatje zeg. Pfff niet normaal. Het beeld is erg dynamisch en zwartwaarde is om te smullen.
Hierbij wat pics


:pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom: :pompom:  :pompom:  :pompom:   :pompom:

kermit

Citaat van: riwi op september  6, 2010, 18:14:04
Mooi! Je ziet de panelen niet eens zitten zo.
Op de foto zijn ze uitgeklapt toch? Dus in de 21:9 stand.
Uhh nee ingeklapt. Scherm staat nu in 21:9. :D

riwi

Citaat van: kermit op september  6, 2010, 18:28:12
Uhh nee ingeklapt. Scherm staat nu in 21:9. :D

Natuurlijk, dat bedoelde ik ook maar ik had het verkeerd getyped ;)

kermit


Grindtegel

mooi man  :pompom: :headbanging:

scherm lijkt breder dan 2.4m, zal wel door de extra brede randen komen. ik heb de smalle randen gekozen maar dit ziet er nog net wat sjieker uit.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

ProXius

Wow dat ziet er toch wel heel erg gaaf uit. De foto wekt inderdaad de indruk dat het scherm veel groter is dan 2.4m, heel erg mooi gedaan! Prachtige sfeer ook zo te zien, ben echt benieuwd wat zo'n HD950 doet... mijn TW5000 die ik had vond ik al enorm goed!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

GTDesign

Hey Kermit...je 990 is binnen.  :D

Je hebt geluk dat mijn vriendin nu met haar man op vakantie is, dus ik heb alle tijd voor hem morgen te bezorgen... :D :D :D

Kjelt

mooi man, echt weer een goede upgrade. Ben erg benieuwd, ik hoor het wel als het m&g time is  :D

kermit

Citaat van: GTDesign op september  6, 2010, 21:13:24
Hey Kermit...je 990 is binnen.  :D

Je hebt geluk dat mijn vriendin nu met haar man op vakantie is, dus ik heb alle tijd voor hem morgen te bezorgen... :D :D :D

He Ge, je weet het niet nog niet maar je hebt de 990 opgehangen ipv de 950. :D :clapping: :yawnee:

kermit

#696
Citaat van: Grindtegel op september  6, 2010, 19:01:50
mooi man  :pompom: :headbanging:

scherm lijkt breder dan 2.4m, zal wel door de extra brede randen komen. ik heb de smalle randen gekozen maar dit ziet er nog net wat sjieker uit.
Thanks man. Het komt idd door de bredere randen. Ge is aardig geweest om me de brede randen te monteren voor een stuk vlaai. :D
Maar we spreken gauw weer een keer af......

Davey

Prachtig gemaakt en toevallig heb ik net Quantum of Solace zitten kijken  :D

kermit

Citaat van: Davey op september  6, 2010, 23:01:40
Prachtig gemaakt en toevallig heb ik net Quantum of Solace zitten kijken  :D

Haha , blijft een mooie film he.

Davey