Kermits 21:9 Homecinema

Gestart door kermit, december 14, 2006, 21:10:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

williams

Gefeliciteerd kermit met je nieuwe aanwinst.
Heb ik gelijk weer een reden om langs te komen  :smile:
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

kermit


riwi

Ik had deze aanwinst gemist. Lekker hoor, matchende speakers rondom.

Gefeliciteerd!

kermit

Citaat van: riwi op december 20, 2009, 01:55:28
Ik had deze aanwinst gemist. Lekker hoor, matchende speakers rondom.

Gefeliciteerd!

Thanks. :)

rijstfj

Mooie speakers die vallen wel op, dan de kleintjes :clapping:

kermit

Citaat van: rijstfj op december 20, 2009, 17:10:03
Mooie speakers die vallen wel op, dan de kleintjes :clapping:
Idd. Ben je al bezig met je nieuw project?

Joris1971

Wanneer post je real-life foto's van je speakers?

gr. Joris

kermit

Citaat van: Joris1971 op december 20, 2009, 18:49:55
Wanneer post je real-life foto's van je speakers?

gr. Joris

Zal ik gauw doen want alles is weer veranderd. De kleine tv is inmiddels bij het grofvuil gezet. ;D

rijstfj

Citaat van: kermit op december 20, 2009, 18:44:02
Idd. Ben je al bezig met je nieuw project?
Yes, de 24ste komt BB&G met de 950 met een 21:9 projectie curv screen van 2.8mtr installeren 8)

Kjelt

Citaat van: rijstfj op december 21, 2009, 00:29:49
Yes, de 24ste komt BB&G met de 950 met een 21:9 projectie curv screen van 2.8mtr installeren 8)
Cool, welke anamorphic lens/prisma ga je gebruiken?

williams

CitaatYes, de 24ste komt BB&G met de 950 met een 21:9 projectie curv screen van 2.8mtr installeren

Welkom in de wereld van cinemascope .
Gefeliciteerd met je geweldige aanwinst .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

rijstfj

#562
Citaat van: Kjelt op december 21, 2009, 07:49:34
Cool, welke anamorphic lens/prisma ga je gebruiken?

Panamorph UH480

Citaat van: williams op december 21, 2009, 11:08:41
Welkom in de wereld van cinemascope .
Gefeliciteerd met je geweldige aanwinst .
Tnx

kermit

Citaat van: rijstfj op december 21, 2009, 00:29:49
Yes, de 24ste komt BB&G met de 950 met een 21:9 projectie curv screen van 2.8mtr installeren 8)

Ok, super en gefeliciteerd.Ik kom gauw bij je langs. :clapping:

reza

Citaat van: rijstfj op december 21, 2009, 00:29:49
Yes, de 24ste komt BB&G met de 950 met een 21:9 projectie curv screen van 2.8mtr installeren 8)




Dat klinkt niet alleen geweldig, het zal er ook super uitzien! ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

rijstfj

Citaat van: kermit op december 21, 2009, 16:39:54
Ok, super en gefeliciteerd.Ik kom gauw bij je langs. :clapping:
Je bent welkom, als alles in spik en span is.

hifiman

Ik heb gisteren de SVS speakers set bij Kermit gehoord en ik moet zeggen: een hele verbetering   :thumbs-up: Waar het geluid eerst met de kleine eitjes nogal blikkerig was en iel konk, heeft het nu body en klinkt het een 260cm scherm waardig  ;)

Ik zou persoonlijk de voorspeakers en de center iets schoon omhoog laten wijzen (ze staan erg laag, kan ook niet anders ivm het projectie scherm). Ik vond dat in elk geval best veel uitmaken toen we de proef even op de som namen met de center. Maar goed ik ben dan ook een audiofreak, als Kermit het verschil niet boeiend vind dan kan ik mij dat ook goed voorstellen  ;)

In elk geval maakt deze upgrade je HT helemaal af vind ik!  :pompom:

PS. De ondertitel verschuifbare philips speler is ook  :headbanging: (voor zolang het duurt  ;) )

celerontje

Citaat van: Audioloog op december 26, 2009, 14:44:48
PS. De ondertitel verschuifbare philips speler is ook  :headbanging: (voor zolang het duurt  ;) )
Ondertitels verschuiven kan nu ook met de Oppo! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

addy

Citaat van: celerontje op december 26, 2009, 15:02:10
Ondertitels verschuiven kan nu ook met de Oppo! :pompom:

Kan ik bij de Oppo bd83 de ned. ondertitels b.v naar beneden zetten ?

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

addy

Citaat van: celerontje op december 26, 2009, 15:18:09
Yepz, of omhoog. ;D

Thanks, nou moet ik het nog voor mekaar zien te krijgen.
Engelse handleidingen lezen is niet mijn sterkste punt.

kermit

#571
Citaat van: Audioloog op december 26, 2009, 14:44:48
Ik heb gisteren de SVS speakers set bij Kermit gehoord en ik moet zeggen: een hele verbetering   :thumbs-up: Waar het geluid eerst met de kleine eitjes nogal blikkerig was en iel konk, heeft het nu body en klinkt het een 260cm scherm waardig  ;)

Ik zou persoonlijk de voorspeakers en de center iets schoon omhoog laten wijzen (ze staan erg laag, kan ook niet anders ivm het projectie scherm). Ik vond dat in elk geval best veel uitmaken toen we de proef even op de som namen met de center. Maar goed ik ben dan ook een audiofreak, als Kermit het verschil niet boeiend vind dan kan ik mij dat ook goed voorstellen  ;)

In elk geval maakt deze upgrade je HT helemaal af vind ik!  :pompom:

PS. De ondertitel verschuifbare philips speler is ook  :headbanging: (voor zolang het duurt  ;) )
Leuk te horen dat je het goed vond klinken. Ik bedoel jij hebt idd de oren voor!(audiofiel) :D . Maar idd vind ik hetzelf ook zeer goed klinken. Ik heb een aantal setjes gehad maar deze is echt de bom.Wat me opvalt bij de SVS speakers is dat bij lage volumes het geluid vol blijft klinken.  Daar zocht ik naar.Maar goed ,het is ook een complete set van SVS.

En wat betreft de hoogte moet ik nog even experimenteren.Scherm neemt alle plek in . :D  

riwi

Ook de philips is binnen? Mooie aanwinst, kan je weer echte bluray schijfjes draaien :)

Doen de plaatjes het nu via mymovies op de Dune? of kreeg Audioloog alleen koffie en geen taart? :)

celerontje

Citaat van: addy op december 26, 2009, 15:51:44
Thanks, nou moet ik het nog voor mekaar zien te krijgen.
Engelse handleidingen lezen is niet mijn sterkste punt.
Je kan je een ongeluk lezen in de handleiding, want het is pas sinds kort mogelijk, dus even de nieuwste firmware erin zitten: www.oppodigital.com.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

addy

Citaat van: celerontje op december 26, 2009, 16:17:18
Je kan je een ongeluk lezen in de handleiding, want het is pas sinds kort mogelijk, dus even de nieuwste firmware erin zitten: www.oppodigital.com.

Thanks again,

kan ik  met die nieuwste firmware nu ook de nieuwste Terminator bekijken ?
Hoe werkt dat trouwens, via USB stick ?

Gr Ad