Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: clockwork op december  6, 2013, 15:52:49
;D

Heb ik hier ook klaar staan. Ik heb voor de zekerheid gewacht met kijken totdat alle afleveringen vertaald beschikbaar waren. Het zal je toch overkomen dat je halverwege de serie zonder ondertitels blijft zitten. Zo goed is mijn Zweeds/Deens nu ook weer niet.  :blush:

Je moet wel de goede subs hebben want de Nederlandse zijn zeer slecht.
De Engelse die je elders tegenkomt zijn redelijk maar er zijn geüpdate versies die zijn echt top als ik onze Scandinavische vrienden mag geloven. :D

clockwork

Citaat van: alexander2 op december  6, 2013, 16:30:12
Je moet wel de goede subs hebben want de Nederlandse zijn zeer slecht.
De Engelse die je elders tegenkomt zijn redelijk maar er zijn geüpdate versies die zijn echt top als ik onze Scandinavische vrienden mag geloven. :D

Oke, dank voor de tip. Ik zal nog even checken of ik de juist heb.  :colgate:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

riwi

Citaat van: Xstream op december  6, 2013, 16:11:20
Laatste seizoen Luther moet ik ook nog kijken.

Ik zal new Girl eens bekijken.
En Luther S3 heb ik ook pas gekeken. Vind het erg goed. Al is S3 wel meer van hetzelfde vgl S1 en S2. Dame met de tuit lippen speelt ook goed door de serie heen.

Luther is de bad guy Stringer Bell uit The Wire (S1 en S2) en ik zie ook steeds meer mensen uit The Wire (Walking dead S4 heeft Barksdale en die grote gast (boxer in the wire) ook).

gsuk

Citaat van: alexander2 op december  6, 2013, 16:30:12
Je moet wel de goede subs hebben want de Nederlandse zijn zeer slecht.
De Engelse die je elders tegenkomt zijn redelijk maar er zijn geüpdate versies die zijn echt top als ik onze Scandinavische vrienden mag geloven. :D

Hebben jullie dat ook dat het beeld kwaliteit niet super is
Bijna onscherp?
@alexander2 de geupdate versie engels of nederlandse subs?
Ik heb de norb.avi nl subs

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

alexander2

Citaat van: gsuk op december  7, 2013, 16:04:04
Hebben jullie dat ook dat het beeld kwaliteit niet super is
Bijna onscherp?
@alexander2 de geupdate versie engels of nederlandse subs?
Ik heb de norb.avi nl subs

Groetjes Emile

Het is grauw geschoten laten we het daar maar op houden. ;)
Je hebt enkele geüpdate Nederlandse subs dus niet alle afleveringen zover ik weet.
Engelse subs daar heb je een volledig geüpdate versie van maar ik ben bang dat die niet overal te vinden is omdat iemand bij een grote private tracker de moeite heeft genomen om de Engelse subs onder handen te nemen.
De grootste aanbieder van subs heeft helaas niet de geüpdate versies:

Full English subtitles translated from Norwegian to English with Google Translate. Not perfect but great if you are eager to watch. Includes Danish dialogue in English which isn't included in SVT subs (as they are hardcoded in to SVT).

gsuk

Net laatse aflevering van dit seizoen van Homeland gekeken

Indrukwekkend

Gr. Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

hdnoob

Once upon a Time heeft een (voor ons) onverwachte plot twist met Peter Pan.

Deze serie is een aanrader als je iets zoekt wat je vrouw ook leuk vindt :)

alexander2

Citaat van: hdnoob op december 16, 2013, 21:14:29
Once upon a Time heeft een (voor ons) onverwachte plot twist met Peter Pan.

Deze serie is een aanrader als je iets zoekt wat je vrouw ook leuk vindt :)

Ik wilde eraan beginnen maar het is volgens mij erg kinderachtig?
Heb een paar stukjes gekeken en kon mij niet echt bekoren.

MTouch

Net "Lilyhammer" 'ontdekt', met Steven Van Zandt als (uiteraard) New Yorkse oldskool mafia baas a la Sopranos, die naar Noorwegen vlucht om onder te duiken in een witness protection program. En daar gaat ie natuurlijk gewoon verder met zijn praktijken :) erg vermakelijk, ook de manier waarop veel europese policor onzin wordt aangepakt door meneer de mafia baas ;)

clipto

Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

alexander2

Citaat van: MTouch op december 16, 2013, 22:57:14
Net "Lilyhammer" 'ontdekt', met Steven Van Zandt als (uiteraard) New Yorkse oldskool mafia baas a la Sopranos, die naar Noorwegen vlucht om onder te duiken in een witness protection program. En daar gaat ie natuurlijk gewoon verder met zijn praktijken :) erg vermakelijk, ook de manier waarop veel europese policor onzin wordt aangepakt door meneer de mafia baas ;)

Is een hele leuke serie vooral het contrast van het Scandinavisch sociaal model en de botterik heerlijk om te zien.

MTouch

Citaat van: alexander2 op december 17, 2013, 00:23:32
Is een hele leuke serie vooral het contrast van het Scandinavisch sociaal model en de botterik heerlijk om te zien.
Ja precies, het softe, linkse 'sociale' NL lijkt ERG veel op Scandinavië... helaas. Mooi om te zien hoe hij daar korte metten mee maakt en er broodnuchter overheen walst. Ook al blijft het een mafiosi, toch is het erg goed om te zien :0

Dennis75

Citaat van: MTouch op december 17, 2013, 09:03:22
Ja precies, het softe, linkse 'sociale' NL lijkt ERG veel op Scandinavië... helaas. Mooi om te zien hoe hij daar korte metten mee maakt en er broodnuchter overheen walst. Ook al blijft het een mafiosi, toch is het erg goed om te zien :0

Bedankt voor de tip!

Gelijk Sickbeard ff opdracht gegeven om te gaan downen. :D
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

bodiug

Citaat van: MTouch op december 16, 2013, 22:57:14
Net "Lilyhammer" 'ontdekt', met Steven Van Zandt als (uiteraard) New Yorkse oldskool mafia baas a la Sopranos, die naar Noorwegen vlucht om onder te duiken in een witness protection program. En daar gaat ie natuurlijk gewoon verder met zijn praktijken :) erg vermakelijk, ook de manier waarop veel europese policor onzin wordt aangepakt door meneer de mafia baas ;)

Lilyhammer hebben wij een paar weken geleden ook ontdekt  :clapping:, en seizoen 2 stond afgelopen weekend alweer op netflix en inmiddels uitgekeken.  :headbanging:
Je moet wel opletten met dat noors tussendoor maar erg leuke en vooral komische serie wat ons betreft.

svmnb

Citaat van: gsuk op december 16, 2013, 00:55:42
Net laatse aflevering van dit seizoen van Homeland gekeken

Indrukwekkend

Gr. Emile

Da's knap, de laatste aflevering is volgende week gepland. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

H B

Citaat van: svmnb op december 18, 2013, 21:07:48
Da's knap, de laatste aflevering is volgende week gepland. ;D

Nope, Homeland seizoenen zijn twaalf afleveringen de seizoens afsluiter is zondag uitgezonden.

modde239

Citaat van: H B op december 18, 2013, 21:16:39
Nope, Homeland seizoenen zijn twaalf afleveringen de seizoens afsluiter is zondag uitgezonden.

Yep en hij was goed...nu maar weer geduldig wachten op seizoen 4.....

Zaagstra

Homeland had ik na 3 afleveringen wel gezien. Het acteren is puik maar het boeide om een of andere reden niet. Dus tijdens de Kerstvakantie nog maar eens proberen ;-). Wat ik wel helemaal en ademloos heb uitgekeken is Hannibal. De misdaden zijn ridicuul en extreem vergezocht en het politiewerk knudde, maar oh wat een acteergeweld. De psychologische manipulatie is ongelofelijk. Ik zat na de (absoluut fantastische) slotscene hardop te vloeken toen ik me realiseerde dat ik heel lang moest wachten voor het verder gaat. Bah.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Hanky Panky

Ik heb nu een paar afleveringen van Mob City binnen gehaald voor de kerstvakantie. Kent iemand deze?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

lestat1234

Citaat van: Hanky Panky op december 19, 2013, 13:21:20
Ik heb nu een paar afleveringen van Mob City binnen gehaald voor de kerstvakantie. Kent iemand deze?

Ik heb de eerste drie gezien.
Ik weet nog niet of het een serie voor mij is.
Het pakt me nog niet.
Nog een paar proberen.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Hanky Panky

Citaat van: lestat1234 op december 19, 2013, 15:29:20
Ik heb de eerste drie gezien.
Ik weet nog niet of het een serie voor mij is.
Het pakt me nog niet.
Nog een paar proberen.

De trailer toont veel bot gangster geweld en de nodige T&A  :smile:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

lestat1234

Citaat van: Hanky Panky op december 19, 2013, 15:42:26
De trailer toont veel bot gangster geweld en de nodige T&A  :smile:

Ik vindt het tot nu toe wat tammentjes.
Verhaal trekt ook nog niet echt en de karakters zijn wat leeg.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

gsuk

Citaat van: svmnb op december 18, 2013, 21:07:48
Da's knap, de laatste aflevering is volgende week gepland. ;D

Sterker nog ik heb hem gezien voor dat die in de V.S was uitgezonden

Gr. Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

katwax

Begonnen met Ray Donovan.
Weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, het is goed genoeg om verder te kijken, maar echt overtuigen doet het ook weer niet.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

hdnoob

Citaat van: alexander2 op december 16, 2013, 22:19:25
Ik wilde eraan beginnen maar het is volgens mij erg kinderachtig?
Heb een paar stukjes gekeken en kon mij niet echt bekoren.

Nee het is op zich niet kinderachtig. De serie is van dezelfde makers als van Lost en dat is duidelijk te merken.

Probeer de pilot eens zou ik zeggen.