LEES DIT over verwijderde posts of lege boards

Gestart door J.A.F._Doorhof, juli 3, 2023, 07:12:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Er is denk ik iets mis gegaan met verplaatsen van posts

Sommige boards lijken leeg maar zijn dat niet.

Ik heb al een aantal boards weer goed gekregen vanacht door gewoon een post te maken en deze weer te verwijderen.

Zie je een leeg board maak dan aub even een post en doe een RTM zodat we die weer weg kunnen halen. Als het goed is doet alles het dan weer

Het kan zijn dat ik er een paar vergeten ben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marco66

Bij mij zie ik op elke board binnen de markt alleen de grote banner, nul advertenties.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

J.A.F._Doorhof

Markt heb ik nog niets gedaan
Ben nu al een hele tijd bezig met de rest.

Maar soms blijven de boards verdwijnen. Snap er helemaal niets van. Maar we blijven puzzelen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

We draaien een paar onderhoudstaken op de achtergrond, het forum kan hierdoor wat trager zijn vandaag.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

J.A.F._Doorhof

Ondertussen denk ik dat overal nu een negeer post heb gezet waar nodig

Als je nog ergens een leeg board ziet post dan gewoon een topic met de titel negeer. Als er daarna nieuwe posts komen halen we die weer weg. Dus als je ziet dat die post  naar onderen zakt doe dan even een rtm.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Dit maakt het voor jullie ook niet overzichtelijker?
Of is dit juist een teken dat één en ander aan het indexeren en bijwerken is?

De hoofdpagina geeft 2 topics aan. Het subboard staat gewoon vol met topics.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jazzy

Citaat van: VlisChris op juli  3, 2023, 18:05:15Of is dit juist een teken dat één en ander aan het indexeren en bijwerken is?

De hoofdpagina geeft 2 topics aan. Het subboard staat gewoon vol met topics.
Nee, dat is bekend. Er is een proces wat dit mogelijk kan herstellen maar het draaien van dat proces brengt de hele server op zijn knieën. Beetje lastige situatie dus...
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

VlisChris

Ah. Er zijn nog gradaties in dus?

Ik dacht dat het of niks of alles was :)

Succes iig.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Als het goed is heb ik net de total counts opgelost voor het forum.
Boards zouden nu weer de juiste aantallen moeten laten zien.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli  4, 2023, 15:18:35Als het goed is heb ik net de total counts opgelost voor het forum.
Boards zouden nu weer de juiste aantallen moeten laten zien.
Volgens mij heeft dat het inderdaad opgelost. Fijn!
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

eduard