De beste muziek Blu-ray's

Gestart door Marcel_T., januari 20, 2009, 15:01:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FDLARRY

Citaat van: skank1 op november 18, 2012, 09:09:33
Coldplay staat ook in het lijstje hier :)
Gisteren gezien en ik ben wel onder de indruk. Alleen jammer die lange stukken met gesprekken er tussen, had ik liever als extra gezien, zit je net lekker in de muziek gaan ze weer 5 min ouwehoeren, maar dat kan aan mij liggen.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

skoebiedoe

Led zeppelin celebration day is ook best de moeite waard. ;)

Maro

Citaat van: skoebiedoe op november 20, 2012, 20:02:21
Led zeppelin celebration day is ook best de moeite waard. ;)

Jaa die is echt goed. Beeld geluid en zeker de muziek.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

haythijs

Ben erg benieuwd naar de laatste LZ Blu Ray. Hoewel ik op andere sites las over een 'tegenvallende' geluidsmix. Wat ook goed kan komen door de akoestiek in die O2 hal trouwens ;)
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

aklasse


Etiennevh

Sting live in Berlin, vind ik erg goed. Een serieus concert, genoeg nummers en fantastisch muzikaal dankzij het geweldige orkest :) Trouwens beeldkwaliteit goed, en audio ook strak :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Marino

M'n eerste concert bluray: Slash 'Live in Stoke' zeer de moeite waard qua beeld en geluid. Ook de oude nummers van Guns & Roses komen voorbij en daar laat Miles Kennedy zien dat hij Axl goed kan vervangen!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

skoebiedoe

Citaat van: Marino op november 22, 2012, 20:39:57
M'n eerste concert bluray: Slash 'Live in Stoke' zeer de moeite waard qua beeld en geluid. Ook de oude nummers van Guns & Roses komen voorbij en daar laat Miles Kennedy zien dat hij Axl goed kan vervangen!


Moet ik eens opzoeken dan.;)

skoebiedoe

#158
K'ga er hier nog eentje bijzetten.

Clif Richard and the Shadows (the final reunion).....koppel oude mannekes die hun eigen goed amuzeren en best nog goed zijn (jeugdsentiment)

beeld en geluid zijn prima,subtiel gebruik van de surround,het publiek zit rond u .

Fransvis


-chiel-

Citaat van: Paul1967 op november 18, 2012, 14:38:05
Mijn beste muziek blu-ray: Dave Matthews & Tim Reynolds- Live at Radio city.
Sublieme 24/96 kHz Dolby TrueHD audio en 1080p/VC-1 encoding/24 fps framed beeld.
Helemaal mee eens, diverse kippenvel momenten.

Paul1967

Citaat van: -chiel- op december  1, 2012, 14:37:41
Helemaal mee eens, diverse kippenvel momenten.

Ja zekers. Alleen kan Dave tussen de songs in af en toe behoorlijk lange verhalen afsteken.
Op de cd's zijn die er grotendeels uitgeknipt.

-chiel-

Citaat van: Paul1967 op december  1, 2012, 17:35:48
Ja zekers. Alleen kan Dave tussen de songs in af en toe behoorlijk lange verhalen afsteken.
Op de cd's zijn die er grotendeels uitgeknipt.
Ja, zeg dat, en pratend klinkt hij beduidend minder als zingend :crazy:

Ghosty J

#163
Net deze week binnen de nieuwste van Coldplay :
Coldplay - Live 2012 (Dvd+Cd)

Heerlijk genieten! :pompom:
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ralph71

Citaat van: Ghosty J op december  1, 2012, 20:56:48
Net deze week binnen de nieuwste van Coldplay :
Coldplay - Live 2012 (Dvd+Cd)

Heerlijk genieten! :pompom:

De concertdelen klinken inderdaad erg goed, wel jammer dat je elke keer die tussenstukjes met geklets moet skippen. Die hadden ze ook bij de extra's mogen zetten...  :-X
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

skoebiedoe

Citaat van: Ralph71 op december  2, 2012, 10:28:16
De concertdelen klinken inderdaad erg goed, wel jammer dat je elke keer die tussenstukjes met geklets moet skippen. Die hadden ze ook bij de extra's mogen zetten...  :-X


Vond ik eerlijk gezegd ook een beetje en in het begin is het beeld ook niet echt schitterend te noemen. (veel korrel wat mij doet vermoeden dat het oudere beelden zijn die ze een beetje hebben opgewerkt).

haythijs

Of wellicht een bewuste keuze van regisseur en band ;)
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

JCL

Citaat van: haythijs op december  2, 2012, 18:23:13
Of wellicht een bewuste keuze van regisseur en band ;)

Deze grain is inderdaad een keuze van de productie. Met name het geluid vind ik erg goed bij deze schijf. Ruimtelijk en met genoeg diepgang en dynamiek. Met name dat laatste wil het nog wel eens aan ontbreken.

Etiennevh



Performance van het nummer Papa was a Rolling Stone is buitengewoon goed. Echt een aanrader. Verder staan er ook nog wel wat leuke nummertjes op, maar dat nummer springt er met kop en schouders bovenuit.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Paul1967

Citaat van: haythijs op november 20, 2012, 22:55:10
Ben erg benieuwd naar de laatste LZ Blu Ray. Hoewel ik op andere sites las over een 'tegenvallende' geluidsmix. Wat ook goed kan komen door de akoestiek in die O2 hal trouwens ;)

Ik heb hem van het weekend bekeken én beluisterd natuurlijk :) en ik vind het geluid echt grandioos.....niks tegenvallend dus.

haythijs

Ik heb hem inmiddels ook bekeken en beluisterd. En ook ik vind hem prima klinken. Misschien niet het beste qua sound en productie, maar het is zeker geen drama zoals ik bij sommige mensen las op musicmeter.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Martijnst1990

Heb vandaag Hit Man Returns van David Foster & Friends gekocht. Beeld en vooral geluid zijn echt ontzettend goed!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Citaat van: Martijn90 op december 23, 2012, 23:52:37
Heb vandaag Hit Man Returns van David Foster & Friends gekocht. Beeld en vooral geluid zijn echt ontzettend goed!

Goed he?!  ;D
Welke heb je gekocht? Want er zijn er twee. Ik heb die met Peter Cetera, Babyface en Bublé enzo.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op december 25, 2012, 21:31:34
Goed he?!  ;D
Welke heb je gekocht? Want er zijn er twee. Ik heb die met Peter Cetera, Babyface en Bublé enzo.
Je hebt Hit Man en Hit Man Returns. Die tweede heb ik dus en die is niet met Bublé etc maar met Seal, Donna Karen, Michael Bolton o.a. Maar inderdaad erg goed, die eerste zal er t.z.t. ook nog wel komen :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Van de week is Botti live in Boston binnengekomen. Wauw, wat een geluid! Het is m'n tweede concert BD. I want more! :D

- Chris Botti Live in Boston
- Michael Jackson This is It

Ik denk dat Pink en John Mayer de volgende twee worden.