Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wiemelen

Suits ... zeker een aanrader

En als je van comedy houdt :
The exes
Big bang theory

newday

Citaat van: wiemelen op augustus  8, 2013, 15:33:30
Suits ... zeker een aanrader

En als je van comedy houdt :
The exes
Big bang theory

Ook bedankt, ga eens kijken naar Suits, is misschien wel aardig om er bij te melden of jouw lijst van Toppers en Afhakers er ongeveer het zelfde uit ziet, dan weet ik ook of jouw aanrader overeenkomt met mijn/onze smaak.

wiemelen

Citaatmisschien wel aardig om er bij te melden of jouw lijst van Toppers en Afhakers er ongeveer het zelfde uit ziet, dan weet ik ook of jouw aanrader overeenkomt met mijn/onze smaak.

Ik zag net jouw lijstje.
Er zitten series in jouw likes die ik niet zo goed vond (o.a. Lost en Spartacus) en ook weer series in jouw dislikes die ik wel goed vond (o.a. Person of interest en Sherlock).

Maar misschien nog enkele series die mijn vriendin goed vindt ... en ik dus verplicht mee kijk :)
Hart of dixie
The good wife
2 broke girls

modde239

Citaat van: clockwork op augustus  8, 2013, 14:05:12
Volgt iemand overigens de Amerikaanse versies van 'The Bridge' en 'The Killing Seizoen 3'? Zijn die het kijken waard als je de Scandinavische versies al hebt gezien?

Ik ben The Bridge aan het binnen halen maar nog niet gezien en van The Killing ben ik nu seizoen 3 aan het volgen en dat beloofd weer goed te worden. Het is niet zo'n gelikte mooie gepolijste serie maar een erg realistische sfeer wat ik erg goed vind. Seizoen 1en 2 waren erg goed...vind het een goede serie....echt een aanrader goede cast.....

Xstream

S1 van de US killing was best sterk, maar bij S2 ben ik afgehaakt. Wat een gejank zeg. Gaat helemaal nergens meer over.

Ik zou die scandinavische versie moeten kijken om 't te kunnen vergelijken natuurlijk. Misschien gaat dat nog gebeuren :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Net gekeken naar afl1 en 2 van het nieuwe seizoen 3 van Hell on Wheels....begint alweer goed.....

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Deleted member

Hmmm, m'n lijstje breidt ook weer uit nu 't zomerseizoen er op zit. Hier nu ook weer nieuwe afleveringen van Hell on Wheels, Breaking Bad, Under the dome, Striking Back en Dexter. Dit net nadat Falling Skies en Continuum waren afgelopen. In september weer Revolution, Revenge en Sons of Anarchy. In october The Walking Dead en Arrow.  :)

katwax

Continuum was goed dit seizoen, moet er nog 1 zien.
Falling Skies hoop ik dat net zo goed was als S2, bij S1 was ik bijna afgehaakt.

Arrow -> laten we hopen dat ze het niveau houden die ze op het einde van S1 hadden.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Ik vind Orphan Black ook goed. Leuke serie, spannend, mooie meid(meervoud) :)

Kjelt


katwax

Citaat van: Kjelt op augustus 13, 2013, 10:30:49
Zojuist gezien! You're in for a treat  ;)

Dat is voor vanavond dan.

Ondertussen ook begonnen aan S3 van Haven, in het begin bijna gestopt, maar ondertussen is het terug in orde :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Citaat van: katwax op augustus 13, 2013, 11:12:53
Dat is voor vanavond dan.

Ondertussen ook begonnen aan S3 van Haven, in het begin bijna gestopt, maar ondertussen is het terug in orde :)
Ik had hetzelfde. Vond er eigenlijk niks aan, toch nog 's een kans gegeven en baal nu dat 't weer op is :P

Orphan Black is idd ook best een leuke serie.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Deleted member

Haha ik had 't zelfde maar had niks nieuws meer liggen en was dus ook maar begonnen met S3 van Haven. Inmiddels allen gezien op de laatste twee episodes na. :)

Xstream

Heb ik overigens niet met Continuum ;) Ben nu tot 3 keer toe weer verder gegaan omdat 't vaak genoemd wordt hier. Kwam er maar met moeite doorheen, met name door de vele plotholes en suffe verhaaltjes. Net 't einde van S1 gezien en er klopt werkelijk geen fluit van. Wat al matig was dompelt nu helemaal onder.

Of is er iets in S2 wat 't toch nog de moeite waard maakt?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

wiemelen

CitaatHeb ik overigens niet met Continuum  Ben nu tot 3 keer toe weer verder gegaan omdat 't vaak genoemd wordt hier. Kwam er maar met moeite doorheen
mmm dat had ik ook, heb dan ook seizoen 1 niet afgemaakt.
Maar er zijn nog series waar iedereen op dit forum lyrisch over is maar ik er eigenlijk niet zo heel veel aan vond.
Met een grote kans dat ik door een aantal forumleden in de ban geslagen wordt, Breaking Bad is er ook zo eentje  :mellow:

katwax

Gisteren de laatste aflevering gezien van Continuum S2, zoveel info in de laatste aflevering. Leek bijna alsof men geen S3 meer gaat maken.

Bij S1 was het in het begin vrij rommelig en dacht ik ook om ermee te stoppen, maar doorzetten.
S2 is wel beter.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

H B

Citaat van: katwax op augustus 14, 2013, 09:35:54
Gisteren de laatste aflevering gezien van Continuum S2, zoveel info in de laatste aflevering. Leek bijna alsof men geen S3 meer gaat maken.

Bij S1 was het in het begin vrij rommelig en dacht ik ook om ermee te stoppen, maar doorzetten.
S2 is wel beter.

Maak je geen zorgen S3 komt er.

alexander2

Continuum was officially renewed and will be returning for a third season.

bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuum_(TV_series)


Ik moet nog aan S2 beginnen maar vond S1 zeker niet slecht.

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Het is een Canadese serie en dat moet je liggen.
Veel Canadese series zijn net niet in mijn optiek maar dat zal wel door het budget komen denk ik.

Xstream

Citaat van: alexander2 op augustus 14, 2013, 11:15:34
Het is een Canadese serie en dat moet je liggen.
Veel Canadese series zijn net niet in mijn optiek maar dat zal wel door het budget komen denk ik.
Dat speelt ook mee inderdaad. Plus 't acteer werk is ook niet om over naar huis te schrijven op een uitzondering her en der na.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Ik vind dat Canadese juist wel interessant. Weer eens wat anders dan dat gelikte amerikaanse (over geproduceerde) spul. Zo ook het canadese Being Erica, was erg soft maar ik kon er wel lol aan beleven. Moet het laatste seizoen 4 nog kijken, dat wel.


Wat betreft 'anders dan amerikaans' zijn de britse series toch wel het leukst.

alexander2

Citaat van: riwi op augustus 14, 2013, 15:08:41
Ik vind dat Canadese juist wel interessant. Weer eens wat anders dan dat gelikte amerikaanse (over geproduceerde) spul. Zo ook het canadese Being Erica, was erg soft maar ik kon er wel lol aan beleven. Moet het laatste seizoen 4 nog kijken, dat wel.


Wat betreft 'anders dan amerikaans' zijn de britse series toch wel het leukst.

Britse series zijn veelal top!
Ik verheug mij binnenkort weer op Silk, wat een prachtserie.

Riwi zit hier iets tussen?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English-language_Canadian_television_series


Robbo

Citaat van: riwi op augustus 13, 2013, 00:43:33
Ik vind Orphan Black ook goed. Leuke serie, spannend, mooie meid(meervoud) :)

Nu ik gisteren een paar afleveringen gezien snap ik hem  :)

Knap van haar om al die personages zo goed neer te zetten.      De serie doet me denken aan John Doe, wat ik zeer jammer vond toen ze die destijds na 1 seizoen cancelde.