Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

wiemelen

Is er iemand die "Being human" volgt?
Een aanrader? En welke versie is het best? De Engelse of Amerikaanse?


riwi

Citaat van: wiemelen op januari 10, 2013, 10:19:32
Is er iemand die "Being human" volgt?
Een aanrader? En welke versie is het best? De Engelse of Amerikaanse?

Ik heb de engelse versie gedownload maar nog niet gekeken. Dus ik ben ook benieuwd : kijken of weg gooien ? :)

alexander2

Bijna klaar met Big Love had niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden. :D

Corne H


alexander2


modde239


alexander2


wiemelen

CitaatQuote from: wiemelen on January 10, 2013, 10:19:32
Is er iemand die "Being human" volgt?
Een aanrader? En welke versie is het best? De Engelse of Amerikaanse?

Ik heb de engelse versie gedownload maar nog niet gekeken. Dus ik ben ook benieuwd : kijken of weg gooien ?

Gisterenavond de 1ste aflevering gezien van de Engelse versie.
Niet slecht, maar ook (nog) niet echt goed.
Denk dat ik nog maar een paar extra afleveringen moet zien vooraleer een oordeel te vellen.
Lijkt me dat er niet voor niets al 4 seizoenen zijn, maar als het niet beter wordt dan dit twijfel ik toch om dit in mijn vaste lijstje te zetten.

clockwork

Californication Seizoen 6 is gisteren begonnen.  :pompom:

Verder nog even wachten op Borgen (ook net weet begonnen). Helaas nog niet zoveel ondertitels beschikbaar, want mijn Deens is niet zo goed. :blush:



Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Hanky Panky

Dit weekend eens begonnen aan Justified en dat ziet er goed uit. Inmiddels season 1 verorbert  :D

Mijn vrouw was gelijkt verkocht, zal wel komen omdat die stoere cowboy op haar eigen man lijkt  :D

Die Mob dokter serie is nog even inkomen, hij gaat wel gelijk van start en je krijgt wel heel veel info over hoe ze in de situatie terecht is gekomen, een beetje meer opbouw was ook wel leuk geweest.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

JCL

Citaat van: clockwork op januari 14, 2013, 15:17:23
Californication Seizoen 6 is gisteren begonnen.  :pompom:

Al gezien? Ik ga hem vanavond kijken.

Donderdag begint Suits ook weer! Beloofd een top week te worden op gebied van series.

clockwork

Citaat van: JCL op januari 14, 2013, 15:47:14
Al gezien? Ik ga hem vanavond kijken.

Donderdag begint Suits ook weer! Beloofd een top week te worden op gebied van series.

Nee, waarschijnlijk ook vanavond. Ik probeer vaak een aantal afleveringen te sparen, maar in dit geal zal dat niet lukken. ;)

Suits is een beetje langs me heen gegaan. Daar zal ik me ook nog een keer in verdiepen.

Maar eerst heb ik nog Boss Seizoen 2 en The Hour op de wachtlijst staan.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

DB628

Being human is zeker erg goed, bij seizoen 4 moet wel zeggen dat het voor mij is afgelopen. Heb alle 4 seizoenen op blu ray en seizoen 1 zelfs dubbel. Doe een leuk bod en ze zijn voor jou.

Xstream

Ow ja, Boss heb je ook nog ... Was best een goed 1e seizoen, al moest je er wel even inkomen.
S2 ook maar 's aanslingeren ...

Laatste seizoen, ondanks bijna een compleet nieuwe cast, van Misfits was toch ook weer erg vermakelijk :) Knap hoe ze dat toch op 't zelfde hoge niveau weten te houden ondanks dat er steeds smaakmakers vertrekken. Maar er staan dan gewoon weer nieuwe grappige mafketels :)

Suits, Justified en Californication bouw ik wel even op :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

high-q

Citaat van: JCL op januari 14, 2013, 15:47:14
Al gezien? Ik ga hem vanavond kijken.

Donderdag begint Suits ook weer! Beloofd een top week te worden op gebied van series.

Beiden TOP series, ga ik zeker weer volgen!!

Gisteren de laatste aflevering van Fringe gekeken (s05e11), vond hem echt goed.
Ben ook benieuwd naar de aflevering van American Horror Story (S02E12

Citaat van: alexander2 op januari 12, 2013, 16:48:41
Er komt een klapper van een serie aan tenminste dag mag ik hopen als ik het logo van Cinemax zie, Strike Back Hunted en nu Banshee.
http://tvbythenumbers.zap2it.com/2012/05/01/new-cinemax-series-banshee-from-executive-producer-alan-ball-starts-production/131777/
)

Lijkt me ook gaaf!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

negotiata

Ik verheug me op het laatste seizoen van breaking bad.

Belooft weer heel spannend te worden !
- To be or not to be, thats the question -

jerrytoet

Citaat van: Negotiata op januari 15, 2013, 11:46:18
Ik verheug me op het laatste seizoen van breaking bad.

Belooft weer heel spannend te worden !
wanneer gaat deze weer verder?

negotiata

Citaat van: jerrytoet op januari 15, 2013, 11:55:02
wanneer gaat deze weer verder?

Weet ik niet precies volgens mij mei.

Laatste 8 afleveringen. En er komt een speelfilm.
- To be or not to be, thats the question -

jerrytoet

Citaat van: Negotiata op januari 15, 2013, 11:57:08
Weet ik niet precies volgens mij mei.

Laatste 8 afleveringen. En er komt een speelfilm.
oeh dat wist ik nog niet, gaaf! :D

Hanky Panky

Citaat van: jerrytoet op januari 15, 2013, 12:33:15
oeh dat wist ik nog niet, gaaf! :D

Volgens Sickbeard gaat de serie verder op 14 juli a.s.
Season 5, aflevering 9 wordt dan uitgezonden.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Citaat van: alexander2 op januari 12, 2013, 16:48:41
Er komt een klapper van een serie aan tenminste dag mag ik hopen als ik het logo van Cinemax zie, Strike Back Hunted en nu Banshee.

En al gekeken? De moeite?

Denk dat ik me is ga wagen aan Person of interest, meer en meer lees ik er goede dingen over :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

jerrytoet

Citaat van: Hanky Panky op januari 15, 2013, 12:42:26
Volgens Sickbeard gaat de serie verder op 14 juli a.s.
Season 5, aflevering 9 wordt dan uitgezonden.
erg lange break dan... t/m episode 8 heb ik inmiddels al een lange tijd geleden gezien...

_ MarcelloW _

Citaat van: katwax op januari 15, 2013, 12:49:47
En al gekeken? De moeite?

Denk dat ik me is ga wagen aan Person of interest, meer en meer lees ik er goede dingen over :)

Person of Interest is wel aardig. Beetje erg zoet, altijd een happy end enzo. Komt in de verste verte niet in de buurt bij Homeland en Breaking Bad. Heeft meer weg van Alpha's qua gevoel en sfeer (ook beiden in NYC geschoten)


Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

negotiata

Citaat van: Hanky Panky op januari 15, 2013, 12:42:26
Volgens Sickbeard gaat de serie verder op 14 juli a.s.
Season 5, aflevering 9 wordt dan uitgezonden.


Ja is seizoen 5 maar omdat het opgesplitst is in 2 x 8 afleveringen 8 in 2012 8 in 2013 noemde ik het voor het gemak seizoen 6.

Wat voor nummer je het ook geeft kan niet wachten.

- To be or not to be, thats the question -

katwax

Citaat van: _ MarcelloW _ op januari 15, 2013, 13:11:14
Person of Interest is wel aardig. Beetje erg zoet, altijd een happy end enzo. Komt in de verste verte niet in de buurt bij Homeland en Breaking Bad. Heeft meer weg van Alpha's qua gevoel en sfeer (ook beiden in NYC geschoten)

Homeland S2 kwam traag op gang, maar was leuk. Weet alleen niet of er een S3 moet komen :)
Alpha's S2 heb ik gisteren uitgezien, het was beter dan S1, echter had ik toch verwacht dat Person of Interest beter zou zijn omdat dit toch meer volgers heeft.

Strike Back Hunted = Hunted?

Ripperstreet staat hier allesinds op programma als te bekijken, al was het maar omdat BBC erachter zit.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543