reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 15:18:02


Maareh Reza, wat is dat? Ik heb nog nooit gebak gezien tijdens één van mijn bezoeken. ::)


Jij neemt altijd andere gasten mee, 3 gebakjes kosten een hoop geld ;) ;D
En als ik Ronald zijn kant op kom stap ik zeker bij jouw naar binnen!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: Audioloog op april 27, 2009, 15:34:48

Ach de speakers blijven maar shrinken bij mij thuis  ;D


Maar het geluid niet verwacht ik. ::)
Ga je ze houden?? 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 16:56:09
Maar het geluid niet verwacht ik. ::)
Ik ook niet  :-X

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2009, 16:56:09
Ga je ze houden?? 8)
Das wel de bedoeling!

reza

Bedankt Bob voor de gezelligheid, en alle wijze praat ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op mei  6, 2009, 23:59:16
Bedankt Bob voor de gezelligheid, en alle wijze praat ;)
:unsure:

reza

Ja, Bob kan ook wijs praten :tongue2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op mei  8, 2009, 10:15:28
Ja, Bob kan ook wijs praten :tongue2:
Laat dat "ook" maar weg  ;D  ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

FlÜber

Citaat van: reza op mei  8, 2009, 10:18:11
:crazy: ;D

Wanneer gaan we mr spock kijken in Pathe reza!!!???

reza

Hee Huib,


Ja als hij uitkomt denk ik zo maar? Of wil je wachten totdat ik hem heb?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

FlÜber

#2010
Citaat van: reza op mei  8, 2009, 15:16:08
Hee Huib,


Ja als hij uitkomt denk ik zo maar? Of wil je wachten totdat ik hem heb?

Hij is nu geloof ik in de bios

Bron:
http://www.pathe.nl/dekuip/draailijst.asp?film_id=5168

En.. Hij draait ook in pathe imax :)

Jij mag kiezen..


reza

maakt mij helemaal niets uit jongen, als het maar gezellig wordt. ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

searcher

Citaat van: reza op mei  6, 2009, 23:59:16
Bedankt Bob voor de gezelligheid, en alle wijze praat ;)

:) Jij Bedankt , ik leer weer ..

Tot Woensdag  :sigh:

                                                          Gr Searcher



sj0er-D

dus.. alles weer de deur uit?

reza

Dat dit topic nog bestaat :D

Ja de beslissing is nu definitief. Ik ga waarschijnlijk wel een mooie stereo set kopen voor op zolder.
De passie is een beetje uit de hobby. Er komt ook nooit een eind aan lijkt het wel...

Ik moet nog even kijken van hoe en wat. Had zaterdag nog een meet&greet en dat was uiteraard gezellig.
Dat zal ik ook wel blijven doen ( als ik dan nog uitgenodigd wordt :D ) Maar ik kijk bijna geen film meer
want ik heb er gewoon weg geen tijd meer voor, dus ja. Nu krijg ik nog iets terug voor mijn spullen.
Als ik 2 jaar wacht met verkopen is het ook niets meer waard en dat vind ik wel zonde.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Binnenkort weer eens wat nieuwe foto,s posten van de aparatuur.
Als mensen daar in geintereseerd in zijn dan :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Citaat van: reza op oktober  7, 2010, 12:19:55
Binnenkort weer eens wat nieuwe foto,s posten van de aparatuur.
Als mensen daar in geintereseerd in zijn dan :D
Da's inderdaad lang geleden. Ben benieuwd of en hoe je transformatie van HT naar stereo is verlopen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Ik stem ook "voor".
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

#2018
Afgelopen dinsdag had ik de eer om bij te Reza zijn nieuwe stereoset te mogen beluisteren.  :coffee:

Ik was aangenaam verrast, ja zelfs verbaasd hoe goed deze set klonk  :music: Deze set speelt duidelijk ruim boven zijn prijsklasse en bezit een aantal kwaliteiten die ik alleen op veel duurdere sets verwacht  :notify: De mate van het los komen van het geluid van de speakers bijvoorbeeld, maar ook de homogeniteit en de levendigheid alsmede de hoeveelheid informatie (resolutie) wisten mij te imponeren  :thumbs-up:

Wel hoorde ik een klein bumpje in het laag af en toe, maar dat is iets waar eigenlijk iedereen die in een niet al te grote ruimte speelt wel last van heeft (including myself). Storend was het zeker niet, want gedurende de rest van de avond viel het mij eigenlijk niet eens meer op. Waar deze set nog het meest in uitblinkt is dat er eigenlijk niks fout gaat, alles is prima in balans en mede daardoor speelt de set zeer muzikaal.  :music:

Los daarvan was het een gezellig avond met leuke muziek (en lekkere koeken) waarvoor dank aan de gastheer en de andere aanwezige (Riwi).  :) Ook leuk trouwens om eens wat christelijke muziek te horen, hiermee een vooroordeel van mij wegnemend dat dit altijd kerkgezang moet zijn  ;)

Naar mijn mening heb je een zeer goede keuze gemaakt Reza! Als ik de stereoset smaakpolitie was geweest dan had ik op zeker een groene sticker achtergelaten op je voordeur  :pompom:

Veel luisterplezier verder en tot de volgende keer!

Groetjes,

Ronald

riwi

Inderdaad prima geluid op zolder bij reza. Kan je lekker relaxen daar boven hoor!

Ik had al geluiden gehoord over de kwaliteit en dat die boven verwachting zou zijn ten aanzien van de prijs van de set. Ik moet zeggen dat ik het ook erg kon waarderen. Erg ruimtelijk, lekker compleet beeld, voldoende laag, lekkere stemmen. Ik denk dat de speakers wel een groot aandeel hierin hebben. Ik heb vroeger ook eens elac geluisterd (jaren 90) en toen voor B&W gekozen, maar de keuze zou nu wel eens richting de Elac kunnen gaan.

Wel jammer dat er geen projector meer is ..  :P  ;D

LittleNinja

Ik heb geen idee wat je nu allemaal hebt staan Reza. Wanneer komt het plaatwerk? 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Ik zal van het weekend wat foto,s maken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

#2022
Hoi Audioloog,

Bedankt voor het leuke verslag(je). Ik vertelde je al dat je aangenaam verrast zou zijn en dit is dan gelukkig ook gebeurt.
Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en vond/vind het dan ook zeer gezellig dat jullie langs kwamen.
Zoals ik al eerder heb verteld, ik geniet nu meer van muziek dan ik ooit had verwacht. Muziek luisteren op een goede set kan gewoon geweldig zijn, zo ervaar ik het ook als ik naar de zolder ga om even lekker te luisteren.

Ook wil ik je nog even bedanken voor de cd die ik van je heb gehad. ik ben er zeer blij mee. Ik heb ruth ook even een gedeelte laten luisteren en we vinden dat ene nummer met die vrouw en die kerkgezang muziek wel heel erg mooi! Ik weet niet wie het is en ik denk dat jij er ook niet veel wijzer uit wordt ;D

Ik ben zeer benieuwd hoe het nu bij jou klinkt en zie de uitnodiging dan ook graag tegemoet.

Riwi,

Altijd leuk om je weer eens in mijn ht te mogen ontvangen. Ik ben ook blij om te horen dat het nu weer iets beter met je gaat! Als je er echt serieus over nadenkt om voor Elac,s te gaan wil ik misschien wel een ruil maken met je B&W,s :D
Maar daar moet ik nog wel even over nadenken!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mikeske

ben ook wel benieuwd
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Maximus_Aurelius

Ik ben ook nieuwsgierig welke apparatuur en luidsprekers je hebt.
Je houd zo wel iedereen in spanning ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.