Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: HTip op maart  6, 2011, 13:53:39
Je rears, dus IQ10's met stands?

Tuurlijk de rears  :D

Ik heb een paartje IQ10 in Black Ash besteld. Alleen nog geen stands omdat ik nog steeds niet weet welke. De IQ10 heb ik nu maar besteld voordat ze straks nergens meer leverbaar zijn (model word niet meer gemaakt). Heb ik ze maar vast staan en kan mijn oude 5.1 setje van JBL mooi de verkoop in en kan ik daar mooie stands van kopen.

Voor een ieder die nog tips heeft voor stands, ik zoek 70cm hoge stands en het liefst zwart. De stands moeten stevig zijn maar moeten er subtiel uit zien (absoluut geen kolossale blokken).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op maart  6, 2011, 13:57:26
Mooi hoor  :thumbs-up: Ben heel benieuwd hoe je dat gaat bevallen. Matchende rears was voor mij echt 1 van de grootste stappen naar een echt mooi surround beeld!

Ja ik ben ook super benieuwd, maar volgende week ergens zal ik het wel weten  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Madhouse

Citaat van: ajbeefde op maart  6, 2011, 14:00:21
Gevonden?  Mooi !!!

Ja er zijn nog een aantal winkels die ze hebben en voor € 99.- per stuk heb ik een mooie aanbieding  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

ajbeefde

Citaat van: Madhouse op maart  6, 2011, 14:05:50
Ja er zijn nog een aantal winkels die ze hebben en voor € 99.- per stuk heb ik een mooie aanbieding  :D

Mooie prijs  !!!

Ik lees je review wel komende week.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

CoSo

Gefeliciteerd met de rears, stands komen van zelf op je pad.
Nieuw ben je gauw net zoveel kwijt als de rears.

Madhouse

Citaat van: ajbeefde op maart  6, 2011, 14:07:51
Mooie prijs  !!!

Ik lees je review wel komende week.

Moeilijk te weigeren idd zo'n prijs! De review komt vanzelf  ;)

Citaat van: CoSo op maart  6, 2011, 14:08:19
Gefeliciteerd met de rears, stands komen van zelf op je pad.
Nieuw ben je gauw net zoveel kwijt als de rears.

Ik ben helemaal fan van Omnimount stands en die zijn betaalbaar (geloof € 120.- per paar) maar ze moeten 70cm hoog zijn en dat heeft Omnimount niet. Maargoed, ze komen vanzelf wel voorbij.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

-chiel-


Etiennevh

Gefeliciteerd! Goed bezig maar weer! Dacht dat je pas stands na de bruiloft deed? :) Naja, alvast veel luisterplezier gewenst!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Hey van harte! :pompom:
Super dat je ze gevonden en hebt en nog voor een mooie prijs ook.
Voor de stands zal ik ook mijn ogen open houden.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Marsh

Kijk! Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen. Net wat je zegt; de missende schakel in je ht. Ben benieuwd!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Xander32

Apollo heeft een redelijk uitgebreid assortiment aan speakerstands en deze zijn redelijk betaalbaar.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

yorkie13

Passende surrounds is zo belangrijk, en wordt helaas door praktisch redenen vaak op de lange baan geschoven.

Zelf heb ik een tijdje met dipools van Monitor Audio gedraaid, maar later de bank 40 cm naar voren gezet.

Sinds ik de gelijke center, fronts en surrounds heb, wil ik zeker niet meer terug.
Vanmiddag lekker wat sacd in multichannel DSD gedraaid en dat is toch wel super, zeker met de Opp0 93.

Overingens kan ik over de Omnisound stands nog melden dat ze niet echt ernorm stabiel zijn.
Een Atacama stand is een stuk degelijker........

Stress!!!!!

Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

mscofield

Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van de omnimount stands, hoewel ik ze niet allemaal ken.
Die ik ken zijn erg licht en komen erg goedkoop en onstabiel over.

Ik heb zelf sinds een paar dagen de Dynaudio stand 1 hier staan, vind ik erg mooi.
Ik wilde ook heel graag een beetje elegante stands en niet van die lompe dingen.

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart  6, 2011, 13:58:41
Tuurlijk de rears  :D

Ik heb een paartje IQ10 in Black Ash besteld. Alleen nog geen stands omdat ik nog steeds niet weet welke. De IQ10 heb ik nu maar besteld voordat ze straks nergens meer leverbaar zijn (model word niet meer gemaakt). Heb ik ze maar vast staan en kan mijn oude 5.1 setje van JBL mooi de verkoop in en kan ik daar mooie stands van kopen.

Voor een ieder die nog tips heeft voor stands, ik zoek 70cm hoge stands en het liefst zwart. De stands moeten stevig zijn maar moeten er subtiel uit zien (absoluut geen kolossale blokken).
zelf maken natuurlijk :D :D

Gefeliciteerd met je aanwinst! dat worden dan de voorlopige puntjes op de i

omnimount zijn wel erg mooie stands, maar heb ze nog nooit in het echt gezien.. Apollo heeft ook mooie, wat Sander al aangaf
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: -chiel- op maart  6, 2011, 14:24:24
Gefeliciteerd :pompom: mooie prijs ook.

Thnx!

Citaat van: Etiennevh op maart  6, 2011, 14:44:44
Gefeliciteerd! Goed bezig maar weer! Dacht dat je pas stands na de bruiloft deed? :) Naja, alvast veel luisterplezier gewenst!

Was ook niet echt de planning maar kon ze voor dit geld ook niet laten liggen.  ;)

Citaat van: Zefanja op maart  6, 2011, 16:31:57
Hey van harte! :pompom:
Super dat je ze gevonden en hebt en nog voor een mooie prijs ook.
Voor de stands zal ik ook mijn ogen open houden.

Stands ga ik ook even rustig naar zoeken, zal vast wel wat moois te vinden zijn.

Citaat van: Marsh op maart  6, 2011, 16:39:42
Kijk! Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen. Net wat je zegt; de missende schakel in je ht. Ben benieuwd!

Ja zo houden we redenen om bij elkaar langs te blijven komen  :tongue2:

Citaat van: Xander32 op maart  6, 2011, 16:58:06
Apollo heeft een redelijk uitgebreid assortiment aan speakerstands en deze zijn redelijk betaalbaar.


Sander.

Ik zal er eens naar gaan kijken, bedankt!

Citaat van: RA SUBS op maart  6, 2011, 17:18:49
Passende surrounds is zo belangrijk, en wordt helaas door praktisch redenen vaak op de lange baan geschoven.

Zelf heb ik een tijdje met dipools van Monitor Audio gedraaid, maar later de bank 40 cm naar voren gezet.

Sinds ik de gelijke center, fronts en surrounds heb, wil ik zeker niet meer terug.
Vanmiddag lekker wat sacd in multichannel DSD gedraaid en dat is toch wel super, zeker met de Opp0 93.

Overingens kan ik over de Omnisound stands nog melden dat ze niet echt ernorm stabiel zijn.
Een Atacama stand is een stuk degelijker........

Thnx voor de tips, ik ga onze grote vriend Google maar eens flink raadplegen!

Citaat van: mscofield op maart  6, 2011, 17:29:56
Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van de omnimount stands, hoewel ik ze niet allemaal ken.
Die ik ken zijn erg licht en komen erg goedkoop en onstabiel over.

Ik heb zelf sinds een paar dagen de Dynaudio stand 1 hier staan, vind ik erg mooi.
Ik wilde ook heel graag een beetje elegante stands en niet van die lompe dingen.

Dynaudio's zijn zeker mooi maar die vind ik te duur en dat geld wil ik er ook niet aan uitgeven. Ga straks ook nog wel even rondkijken op marktplaats.

Citaat van: The Vampire op maart  6, 2011, 17:40:35
zelf maken natuurlijk :D :D

Gefeliciteerd met je aanwinst! dat worden dan de voorlopige puntjes op de i

omnimount zijn wel erg mooie stands, maar heb ze nog nooit in het echt gezien.. Apollo heeft ook mooie, wat Sander al aangaf

Zelf maken ben ik helemaal niet goed in, dus die optie valt af voor mij. Ik ga zeker naar Apollo kijken. Mijn vriendin wil het liefste een stand met een glazen plaat maar dat hoeft voor mij niet perse.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

mscofield

Misschien de Norstone Stylum serie? Vanaf 90euro per set.

Madhouse

Deze (kreeg een tip van Ralf) zijn mooi:



Zijn Warfedale Diamond 10.1 stands, maar ik kan nergens meer info vinden over de hoogte ed.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Maximus_Aurelius

Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Alleen barst nu het weer los betreft stand  :D, nog steeds geen keuze kunnen maken  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart  6, 2011, 20:50:20
Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Alleen barst nu het weer los betreft stand  :D, nog steeds geen keuze kunnen maken  ;D

Nee helaas niet. Alles wat we mooi vinden is weer niet in de goede maat te vinden  >:(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

kan niks over die stands vinden. alleen de voorganger en die is 62 hoog
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo