Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november 12, 2010, 16:41:24
JUIST! Voor mij één pot NAT :P

Ehm gasleidingen? Voglens mij ook water.. mja lekker belangrijk!

Waterleidingen moet je solderen. Verwarming dicht je af met knel koppelingen en de knoppen in de radiator met paardenhaar en een beetje vet.

(heb een installatie achtergrond)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Weet ik, solderen doet het goed. Maar voordat je soldeert doet mijn pa (heeft ook een installatieachtergrond) er altijd een stukkie teflon tussen. Dacht ik tenminste..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november 12, 2010, 16:45:09
Weet ik, solderen doet het goed. Maar voordat je soldeert doet mijn pa (heeft ook een installatieachtergrond) er altijd een stukkie teflon tussen. Dacht ik tenminste..

Maakt ook niet uit, daar gaat mijn topic ook niet over  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Nee nee nee ik weet het alweer!!

Als hij de kraan op de waterleiding schroeft, (bijv. wasmachine aansluiting of buitenkraan) daar gaat teflon tussen. Niet tussen de leidingen zelf :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

yorkie13

en dat teflon doen die 2 figuren op het plaatje links  :D

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

CoSo

Citaat van: Automaat op november 12, 2010, 15:34:54
Kom nou jongens, geen draadeinden maar inbusboutjes!
dan staat ie nog op de kopjes van de inbus, Draadeind daar een gleufje in slijpen en dan met de schroevendraaier erin draaien lijkt me beter.

Trouwens wel raar dat het niet luchtdicht is als er niks in het schroefdraad zit.
Heb vandaag ook de pootjes onder de Velodyne vandaan gehaald, hoe zit het met SubDude logo, is ook iets verhoogd.

erik s.

Citaat van: CoSo op november 12, 2010, 18:29:57
dan staat ie nog op de kopjes van de inbus, Draadeind daar een gleufje in slijpen en dan met de schroevendraaier erin draaien lijkt me beter.
je kunt de imbus toch gewoon verder er in draaien dan het oppervlak van de sub....
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

CoSo

Citaat van: erik s. op november 12, 2010, 18:56:11
je kunt de imbus toch gewoon verder er in draaien dan het oppervlak van de sub....
Weet niet meer hoe dat bij de BK is maar bij de Velodyne kan het iig niet (is ook niet nodig).

yorkie13

ja die gaten moeten toch dicht, hoe gaan we dat klusje klaren ?

skoebiedoe


Madhouse

Zo de pluggen er weer ingeschroefd samen met een rubber ringetje voor optimale afdichting.

Tevens het low-level gedeelte afgesteld en dan hoor je pas echt wat deze subwoofer kan. Wij hebben een metalen dienblad (zo'n hele grote) naast de bank staan, deze trilde gewoon mee bij scene's die erg laag gingen. Helaas zijn beiden buren niet thuis dus kon niet testen of hun er ook last van hadden. Maar 1 ding is zeker, deze subwoofer gaat echt super laaaaaag!  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Een mooie upgrade zo te lezen  O0 Heb ook nog nooit wat negatiefs gehoord over deze sub.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op november 13, 2010, 15:39:13
Een mooie upgrade zo te lezen  O0 Heb ook nog nooit wat negatiefs gehoord over deze sub.

Ik heb ook nog niets negatiefs gehoord en er zal ook niets negatiefs bij komen  ;D

Feit is gewoon dat dit een ongelofelijk goede sub is voor het geld!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Heb hem 1 keer gehoord, bij Ralf en dat klonk inderdaad erg indrukwekkend. Het is dat ik al voorzien ben van een sub ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Is de schroefdraad maat van mijn IQ50's M6 of M8? Lijkt mij M6 maar kan er weinig over vinden. Wil namelijk toch wel naar Soundcare spikes toe  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

yorkie13

de spikes bij de xxls400 zijn M8, past deze in de IQ50, dan weet je dat deze ook M8 is  :ph34r:

erik s.

Citaat van: RA SUBS op november 14, 2010, 00:19:06
de spikes bij de xxls400 zijn M8, past deze in de IQ50, dan weet je dat deze ook M8 is  :ph34r:
het is idd M8.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: RA SUBS op november 14, 2010, 00:19:06
de spikes bij de xxls400 zijn M8, past deze in de IQ50, dan weet je dat deze ook M8 is  :ph34r:
Citaat van: erik s. op november 14, 2010, 08:46:00
het is idd M8.

Thnx heren! Ga ik zoeken naar een setje Soundcare spikes (het liefst 2e hands want ze zijn best prijzig).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Kan de topic titel nu eindelijk eens aangepast worden....................  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november 14, 2010, 10:13:01
Kan de topic titel nu eindelijk eens aangepast worden....................  :D :D :D

zo beter?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

DVDGuy

Dacht eigenlijk meer aan de volgende upgrade  :D :D :D

Je weet wel, die waarvan jij (nu) zegt dat die er niet gaat komen  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Citaat van: DVDGuy op november 14, 2010, 12:13:32
Dacht eigenlijk meer aan de volgende upgrade  :D :D :D

Je weet wel, die waarvan jij (nu) zegt dat die er niet gaat komen  :D :D :D

Hahahahhahaaha ben ik zo erg? Wel fijn dat je me ff een spiegeltje voor houdt  :D :D :tongue2:

Maar je hebt gelijk, ik zeg steeds het komt er niet maar uiteindelijk staat het hier toch  :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Citaat van: Madhouse op november 14, 2010, 12:16:22
Hahahahhahaaha ben ik zo erg? Wel fijn dat je me ff een spiegeltje voor houdt  :D :D :tongue2:

Maar je hebt gelijk, ik zeg steeds het komt er niet maar uiteindelijk staat het hier toch  :angel:
We kennen het allemaal :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT