Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Ik heb ook weinig goeds over TNT te zeggen hoor. Vorige week die Nordost Bassline kabel bij Erik S. besteld, in een nette doos ingepakt, krijg ik een briefje in de bus dat hij " niet door de brievenbus past ". Ik het pakketje dus een dag later ophalen bij de Albert Heijn hierzo, kijken, past er gewoon doorheen. Stomme !@#$%^&*!!!!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op november 11, 2010, 10:06:21
Ik heb ook weinig goeds over TNT te zeggen hoor. Vorige week die Nordost Bassline kabel bij Erik S. besteld, in een nette doos ingepakt, krijg ik een briefje in de bus dat hij " niet door de brievenbus past ". Ik het pakketje dus een dag later ophalen bij de Albert Heijn hierzo, kijken, past er gewoon doorheen. Stomme !@#$%^&*!!!!

Dat had ik vorige week ook met een pakketje van Erik....sloeg helemaal nergens op. Gelukkig was die van mij bij de buren afgegeven.

Maar laten we hier maar geen TNT bash topic van maken  ;)

Mijn subwoofer komt er aan  :pompom:
Iemand enig idee hoe de eitjes van KEF klinken of toch gewoon IQ10's nemen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op november 11, 2010, 10:08:20
Dat had ik vorige week ook met een pakketje van Erik....sloeg helemaal nergens op. Gelukkig was die van mij bij de buren afgegeven.

Maar laten we hier maar geen TNT bash topic van maken  ;)

Mijn subwoofer komt er aan  :pompom:
Iemand enig idee hoe de eitjes van KEF klinken of toch gewoon IQ10's nemen?
Hehe nou vooruit dan maar ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

MLCinema

Kef Eitjes klinken heel anders dan de IQ10. Ik zou kiezen voor de matchende surrounds. Anders wil je die binnen mum van tijd ook weer upgraden.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Madhouse

Citaat van: Kamidioblitz op november 11, 2010, 10:52:36
Kef Eitjes klinken heel anders dan de IQ10. Ik zou kiezen voor de matchende surrounds. Anders wil je die binnen mum van tijd ook weer upgraden.

Dat is erg wijze raad  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Ik lees goed nieuws  :pompom:
Hopelijk staat hij vanavond op je te wachten.

Wat betreft je rears zou ik ook voor matchende speakers gaan.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Status: 11.11.2010: Zending afgeleverd   :pompom:

(alleen vraag ik me af bij wie, er is niemand thuis dus zal waarschijnlijk bij de buren zijn)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirc

Citaat van: Madhouse op november 11, 2010, 14:04:55
Status: 11.11.2010: Zending afgeleverd   :pompom:

(alleen vraag ik me af bij wie, er is niemand thuis dus zal waarschijnlijk bij de buren zijn)

Dat hoor je vanzelf als de buurman hem aan het inspelen is als jij thuis komt  :police:

Madhouse

Citaat van: Dirc I op november 11, 2010, 14:08:55
Dat hoor je vanzelf als de buurman hem aan het inspelen is als jij thuis komt  :police:

Als hij mij dan weer geld geeft dan mag hij hem houden  ;D

Maar waarschijnlijk staat hij netjes in de doos in de gang dan. Alleen moet ik nu 30kg sjouwen  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Marsh

Kan je hem morgen overdag niet gewoon aan zetten? Is hij aan het eind van de dag lekker ingespeeld!  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Citaat van: Marsh op november 11, 2010, 14:56:47
Kan je hem morgen overdag niet gewoon aan zetten? Is hij aan het eind van de dag lekker ingespeeld!  ;D

Hahahahaha nee gaat niet lukken, ben morgen avond pas laat thuis. En ik wil er zelf graag van genieten  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

frankp

Citaat van: Marsh op november 11, 2010, 14:56:47
Kan je hem morgen overdag niet gewoon aan zetten? Is hij aan het eind van de dag lekker ingespeeld!  ;D

Zo doe ik het wel om de uurtjes te maken. Overdag muziekje op, heeft de kat ook iets om van te genieten  ;D
En binnen notime is alles ingespeeld, dus nog meer genieten.

Madhouse

Mijn vriendin belde net dat TNT aan de deur was geweest en hem bij de buren hebben bezorgd. Dus vanavond definitief spelen  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

frankp


HTip

Citaat van: Madhouse op november 11, 2010, 16:47:23
Mijn vriendin belde net dat TNT aan de deur was geweest en hem bij de buren hebben bezorgd. Dus vanavond definitief spelen  :pompom:
:pompom:

Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Veel plezier met inregelen! 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Yeah! Ik ben héél benieuwd naar je ervaringen ten opzichten van de Gemini. Ik hoorde gister de gemini bij mijn buurman die hem via mij had besteld, en ik ben daar toch ook wel onder de indruk van!
Toch wel benieuwd wat jij "meer" ervaart met de 400.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


DVDGuy

Roy,

gefeliciteerd en veel plezier bij het inregelen/luisteren  :pompom: :pompom: :pompom:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Joris1971


Xander32

En, staat ie al ingeregeld  ;D.

Veel plezier ermee!



Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Nou, hij is binnen! Even gegeten en gelijk aangesloten.

Eerste indrukken: Wat klink dat ding rete strak zeg! Mijn laag probleem waar de Gemini bijna al het laag het trappengat in blies is volledig weg, het laag bereikt je nu echt op de bank en als ik op de trap sta totaal geen trillingen meer. Deze subwoofer tilt mijn set echt naar een veel hoger niveau. Ik ben zo blij als een klein kind!  :blush:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar CD's zitten luisteren en het laag is echt super aangenaam. Mijn vriendin vind de subwoofer echt huge maar ach als ik er maar blij mee ben zei ze!

Kortom, eerste indrukken zijn erg positief en eigenlijk is de Gemini maar een subwooferTJE vergeleken met de XXLS400 FF.  :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

En voor de beeldvorming, de foto!

Beetje bagger kwaliteit maar dat boeit niet!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Kijk! Dat ziet er goed uit man! Binnenkort maar eens komen luisteren hoe het bij je klinkt.
Heel veel plezier er mee kerel!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Crissis

Nice! Gefeliciteerd, ik vind de subdude er onder alleen geen gezicht.. heb de Gramma zelf gehad, meteen weer verkocht en een hardstenen tegel eronder gedaan. Veel mooier en ik mis verder niks.
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D