Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JeKa

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 21:47:19
Op jouw avatar zijn ook een paar stenen uit de muur. Heb je het al eerder geprobeerd maar ben je gestenigd?  :nopompom: :ph34r:

Ik praatte zonder toestemming. Domme fout.

Alex Groningen

Citaat van: JeKa op november  4, 2010, 21:41:29
Edit: op mijn avatar is al een deel van mijn (tr)ou(w)tfit te zien.


Weten we ook gelijk hoe de rollen verdeeld zijn. ;D

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa


Robbert54

Citaat van: JeKa op november  4, 2010, 21:41:29
Ik heb meerdere aanbiedingen liggen en afhankelijk van de grootte van de bruidsschat maak ik mijn keuze. Donderdag dus.

Edit: op mijn avatar is al een deel van mijn (tr)ou(w)tfit te zien.
Ik heb vijf kamelen, een ezel en 5kg goud geboden
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Hahahahaha.. en je bent waarschijnlijk eigenaar van een Kebabzaak? Midden in de woestijn?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  5, 2010, 00:55:31
Ik heb vijf kamelen, een ezel en 5kg goud geboden

5Kg goud?

20 euro per gram, is 20.000 euro per kilo... maal 5 is 100.000 euro. Weet je zeker dat je 100.000 euro en een paar dieren over hebt om eens in de zoveel tijd een ster te zien  ;D  :P

Ik weet wel betere doelen  ;D

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november  5, 2010, 09:13:12
5Kg goud?

20 euro per gram, is 20.000 euro per kilo... maal 5 is 100.000 euro. Weet je zeker dat je 100.000 euro en een paar dieren over hebt om eens in de zoveel tijd een ster te zien  ;D  :P

Ik weet wel betere doelen  ;D
Turks goud he ;)

Citaat van: Xander32 op november  4, 2010, 21:06:29
Een vriendin/vriend ¿

:D  Sander.
op dat gebied gebeurt er wel eindelijk weer eens wat. Opposite sex dan he ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  5, 2010, 09:25:49
Turks goud he ;)

Stel het is alsnog 8 Karaat dan is het 9 euro per gram. 9 x 1000 = 9000 euro per KG en dat maal jou 5Kg 45000 euro.

Weet je nu echt zeker dat je dat geld gaat gebruiken voor een ster-ervaring  ;D  :P


HTip

Kan je toch ook een sterrenplafond nemen. Stuk goedkoper ;D



Heerlijk vertoeven hier. Gaat weer helemaal nergens over :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: The Vampire op november  5, 2010, 00:55:31
Ik heb vijf kamelen, een ezel en 5kg goud geboden

:D
Citaat van: WickedGame op november  5, 2010, 09:13:12
5Kg goud?

20 euro per gram, is 20.000 euro per kilo... maal 5 is 100.000 euro. Weet je zeker dat je 100.000 euro en een paar dieren over hebt om eens in de zoveel tijd een ster te zien  ;D  :P

Ik weet wel betere doelen  ;D

Het eerste dat je zal doen wanneer je mij ziet is je saldo checken....

WickedGame

Citaat van: JeKa op november  5, 2010, 10:44:47
:D
Het eerste dat je zal doen wanneer je mij ziet is je saldo checken....


Dat doe ik al wekelijks, weet je wat al die dates met vrouwelijk schoon kosten....  :blink:

JeKa

Citaat van: WickedGame op november  5, 2010, 10:46:45
Dat doe ik al wekelijks, weet je wat al die dates met vrouwelijk schoon kosten....  :blink:

Bij mij levert het vooral veel op.  :P

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Maarre robert.. heb je inmiddels al nieuws over de upgrade?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Dirc

Inderdaad, het wordt weer tijd voor een inhoudelijke post  >:D

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JCL

Misschien kun je er een poll van maken, dat we kunnen gokken :D

1. Nieuwe woonruimte
2. Nieuwe fronts
3. Nieuwe sub
4. Nieuwe bron
5. Overig
6. Trouwen met Jeka >:D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Ik heb op huisje gestemd, aangezien je al aangaf dat je daar mee bezig was! Hoop dat het er snel van gaat komen :)

Dirc


Etiennevh

Ik heb ook op het huisje gestemd, omdat dat in het lijstje het enige "grootse" is wat je in mijn ogen momenteel met je set kunt doen. (als je het goed leest, zie je dat dat een compliment is ;))
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Het worden er waarschijnlijk 2. Dus 2 upgrades :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc

Citaat van: The Vampire op november  5, 2010, 14:37:01
Het worden er waarschijnlijk 2. Dus 2 upgrades :D

Trouwen met Jeka en huwelijksreis?

Robbert54

Citaat van: Dirc I op november  5, 2010, 14:37:56
Trouwen met Jeka en huwelijksreis?
:D zou me bijna af gaan vragen waarom sommige mannen daar nou zo druk mee bezig zijn..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo