R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

S@m

Citaat van: hulskof op maart 27, 2010, 21:57:38
Blijft die paddenstoeltafel daar staan??? Doet nogal een afbreuk aan alles wat mooi is in die kamer, if you don't mind me saying. Veel te hoog voor in een living imo.  :'(

Nee joh, heb je het niet meegekregen.

'R' heeft een feestje en die tafel is voor de staande receptie...

R

Hij gaat de deur niet uit! hij gaat een ander plekje krijgen ;)

Citaat van: Raymen op maart 27, 2010, 21:30:07
Waar is de tafel zonder poten heeeeeen :(

;D ;D ;D ;D,  waarom laten maken, en dan weg doen, had anders mooie poten besteld ofzo. ;)


Mvrg,
Raymen

R

'hoogte' is 45 cm, niet echt hoog dus! maar wel 400% hoger dan eerst, dat is wel even wennen ;) Als het meubel ook klaar is, zal ik eens nieuwe fatsoenlijke foto's maken.

Citaat van: S@m op maart 27, 2010, 22:03:15
Nee joh, heb je het niet meegekregen.

'R' heeft een feestje en die tafel is voor de staande receptie...

Raymen

Oke ,dan  is het goed ;D ;)
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

JeKa

Prachtig design, maar niet als salontafel als je het mij vraagt...

R

Waarom vind je dat?

Citaat van: JeKa op maart 27, 2010, 23:02:08
Prachtig design, maar niet als salontafel als je het mij vraagt...

JeKa

#3506
Citaat van: R op maart 27, 2010, 23:23:25
Waarom vind je dat?

Door de afmetingen en verhoudingen in de ruimte. Ik denk dat het tafeltje erg mooi tot z'n recht komt met een stoel en een lamp als leesplek bijvoorbeeld. Nogmaals, het design vind ik erg mooi!  :)

Raphie

tafel doet denken aan een kleuterspeeltafel in een ziekenhuiswachtkamer. alleen het telraampje mist nog. vind dit echt niks voor je verder mooie huiskamer
JBL PRX Power!

S@m

#3508
Citaat van: SOS-Master op maart 28, 2010, 08:33:04
tafel doet denken aan een kleuterspeeltafel in een ziekenhuiswachtkamer.

Aha, daar doet ie me aan denken...

Robbert54

Citaat van: SOS-Master op maart 28, 2010, 08:33:04
tafel doet denken aan een kleuterspeeltafel in een ziekenhuiswachtkamer. alleen het telraampje mist nog. vind dit echt niks voor je verder mooie huiskamer
misschien heeft ie daar juist wel hele goede herinneringen aan..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Hmm smaken verschillen denk ik dan zomaar.

Citaat van: SOS-Master op maart 28, 2010, 08:33:04
tafel doet denken aan een kleuterspeeltafel in een ziekenhuiswachtkamer. alleen het telraampje mist nog. vind dit echt niks voor je verder mooie huiskamer

JeKa

Klopt het dat ik enige twijfel lees over je aankoop of ben je overtuigd? Niet lullig bedoeld! :)

R

Geen twijfel hier. Dit moet je altijd in het echt zien en niet van een foto. En ieders smaak speelt ook mee. Gelukkig is het mijn huis ;)

Citaat van: JeKa op maart 28, 2010, 17:19:32
Klopt het dat ik enige twijfel lees over je aankoop of ben je overtuigd? Niet lullig bedoeld! :)

Raphie

Citaat van: R op maart 28, 2010, 18:16:16
Geen twijfel hier. Dit moet je altijd in het echt zien en niet van een foto. En ieders smaak speelt ook mee. Gelukkig is het mijn huis ;)

belangrijk, over smaak valt niet te twisten. is dit een beetje van dat jaren 70 multiplex met van die zwarte randen? wat je rond die tijd ook veel op scholen e.d. zag? dat spul is niet stuk te krijgen wel een degelijke uitstraling.
JBL PRX Power!

JeKa

Citaat van: SOS-Master op maart 28, 2010, 18:19:28
belangrijk, over smaak valt niet te twisten. is dit een beetje van dat jaren 70 multiplex met van die zwarte randen? wat je rond die tijd ook veel op scholen e.d. zag? dat spul is niet stuk te krijgen wel een degelijke uitstraling.

Ik denk dat je trespa bedoelt.

Raphie

JBL PRX Power!

R

Het is hpl, traspa achtig inderdaad.

Citaat van: SOS-Master op maart 28, 2010, 18:19:28
belangrijk, over smaak valt niet te twisten. is dit een beetje van dat jaren 70 multiplex met van die zwarte randen? wat je rond die tijd ook veel op scholen e.d. zag? dat spul is niet stuk te krijgen wel een degelijke uitstraling.

hulskof

Citaat van: JeKa op maart 27, 2010, 23:27:58
Door de afmetingen en verhoudingen in de ruimte. Ik denk dat het tafeltje erg mooi tot z'n recht komt met een stoel en een lamp als leesplek bijvoorbeeld. Nogmaals, het design vind ik erg mooi!  :)

Mee eens. Het geheel doet zo afbreuk aan de ruimte en aan de set. De tafel is gewoon te hoog als salontafel imo. Het is meer iets voor dicht bij een wand.

Durk

Citaat van: hulskof op maart 29, 2010, 08:53:57
Mee eens. Het geheel doet zo afbreuk aan de ruimte en aan de set. De tafel is gewoon te hoog als salontafel imo. Het is meer iets voor dicht bij een wand.

eens
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

R

hoe hoog denken jullie dat het is?

JeKa

Citaat van: R op maart 29, 2010, 09:08:19
hoe hoog denken jullie dat het is?

Het gaat mij niet om de centimeters, maar om de optische afmetingen.

aMUSEd

Leuke side-grade ;)

Citaat van: JeKa op maart 29, 2010, 09:20:34
Het gaat mij niet om de centimeters, maar om de optische afmetingen.
Voor een goed beeld moet je de bank er denk ik ook bij zien.

hulskof

Citaat van: R op maart 29, 2010, 09:08:19
hoe hoog denken jullie dat het is?

Afgaande op de foto, een centimeter of 50?

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Hout is binnen voor het meubeltje, vnv lekker klussen.