Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.H

JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

lynch1979

Helge Lien Trio - Badgers and Other Beings (inclusief Highres download)


Deleted Member 2

Arne Domnérus' Quartet* ‎– Sabra



Label: RCA Victor ‎– YSPL 1-571
Format: Vinyl, LP, Album
Country: Sweden
Released: 1975

garmtz

Citaat van: lynch1979 op mei 13, 2014, 15:31:59
Helge Lien Trio - Badgers and Other Beings (inclusief Highres download)

Mooie hoes!

lynch1979

Citaat van: garmtz op mei 13, 2014, 15:54:52
Mooie hoes!

Helemaal mee eens, vanavond eerst eens wassen en dan......genieten  ;)

lynch1979

Citaat van: lynch1979 op mei 13, 2014, 16:20:48
Helemaal mee eens, vanavond eerst eens wassen en dan......genieten  ;)

Het genieten was van korte duur, nummer 1 kant A linkerkanaal, tikken, kraken, ploppen.
Andere lp's gedraaid niets aan de hand, deze gaat dus terug  :(

Is de laatste tijd wel vaker voorgekomen met nieuwe lp's dat het niet veel soeps is  :devil:

Robiwan

Citaat van: lynch1979 op mei 14, 2014, 09:08:37
Het genieten was van korte duur, nummer 1 kant A linkerkanaal, tikken, kraken, ploppen.
Andere lp's gedraaid niets aan de hand, deze gaat dus terug  :(

Is de laatste tijd wel vaker voorgekomen met nieuwe lp's dat het niet veel soeps is  :devil:

De RP10 met Apheta mc element laat alles horen, dus ook alle onvolkomenheden ;)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Glenn-N

#2282
Nog niet te koop, maar aangezien deze verkrijgbaar gaat zijn aan €15-20 lijkt me dit wel een must voor in ieders platenkast.
Wat een prachtig staaltje creativiteit.


lynch1979

Citaat van: LPlover op mei 14, 2014, 12:42:44
De RP10 met Apheta mc element laat alles horen, dus ook alle onvolkomenheden ;)

:D

Actionhost

Somethin' Else 75th anniversary edition van Blue Note (Julian "Cannonball" Adderley). Ben wel benieuwd naar deze serie!
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

advr

Citaat van: Glenn-N op mei 14, 2014, 12:43:47
Nog niet te koop, maar aangezien deze verkrijgbaar gaat zijn aan €15-20 lijkt me dit wel een must voor in ieders platenkast.
Wat een prachtig staaltje creativiteit.



leuk... ga ik in de gaten houden ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

eddy135

Citaat van: Actionhost op mei 15, 2014, 10:25:31
Somethin' Else 75th anniversary edition van Blue Note (Julian "Cannonball" Adderley)...
???
Dacht dat die pas in 2033 uit zou komen? :wow:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Jumping Jack

 ;D 75 jaar Blue Note Eddy (maar volgens mij wist je dat wel  :alien:)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Actionhost

Citaat van: Jumping Jack op mei 15, 2014, 20:49:45
;D 75 jaar Blue Note Eddy (maar volgens mij wist je dat wel  :alien:)

Toch Eddy?

;D
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

lynch1979

Tom Waits - Foreign Affairs (US)
Tom Waits - Franks Wild Years (D)
Tom Waits - Swordfishtrombones (D)

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

lynch1979


Isflicka

Sinds de Linn van zolder is ben ik op zoek geweest naar een goed exemplaar van deze LP. Het ging mij meer om de herinnering dan om de LP. Bij mijn oma stond een oude koffergrammofoon en deze LP met een afgebroken stuk mocht ik als vierjarig meisje gebruiken om mee te spelen. De eerste twee nummers heb ik dus nooit kunnen luisteren. Nu dus wel!
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Deleted Member 2

Citaat van: Isflicka op mei 18, 2014, 18:12:53
Sinds de Linn van zolder is ben ik op zoek geweest naar een goed exemplaar van deze LP. Het ging mij meer om de herinnering dan om de LP. Bij mijn oma stond een oude koffergrammofoon en deze LP met een afgebroken stuk mocht ik als vierjarig meisje gebruiken om mee te spelen. De eerste twee nummers heb ik dus nooit kunnen luisteren. Nu dus wel!


Mooie ervaring :)

Actionhost

Mooi! LP's met dat soort herinneringen zijn vaak de meest speciale.
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

garmtz

Swans - To be Kind, met handtekening van Michael Gira...

Mediator

Citaat van: LPlover op mei 14, 2014, 12:42:44
De RP10 met Apheta mc element laat alles horen, dus ook alle onvolkomenheden ;)

Ik draai zelf al dire jaar met een Apheta en dat ding spoort als een CD speler, hij is ook helemaal niet gevoeliger voor tikken.

eddy135

Citaat van: garmtz op mei 21, 2014, 08:20:58
Swans - To be Kind, met handtekening van Michael Gira...
Jammer van die deuk op de hoek... :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

lynch1979

Citaat van: Mediator op mei 21, 2014, 19:38:09
Ik draai zelf al dire jaar met een Apheta en dat ding spoort als een CD speler, hij is ook helemaal niet gevoeliger voor tikken.

Dat kan ik zeker beamen  :thumbs-up: