Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Groningen

Dus met een beetje geluk gaat dit nu je volgende aanwinst worden? Zie dat je je er voor heb ingeschreven. Mocht het doorgaan dan heb je er weer een hele mooie aanwinst bij.

HTip

Die CA zou inderdaad een mooie aanwinst zijn. Een wereld van verschil met je huidige receiver :worship:

Het lijkt overigens dat je voor de award gaat van het forumlid met de meeste polls :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op december 21, 2009, 07:08:08
Dus met een beetje geluk gaat dit nu je volgende aanwinst worden? Zie dat je je er voor heb ingeschreven. Mocht het doorgaan dan heb je er weer een hele mooie aanwinst bij.
ja bijna 100% zeker van wel. als ie nou ook nog een keer uitkomt zou het helemaal mooi zijn :D

Citaat van: HTip op december 21, 2009, 15:46:30
Die CA zou inderdaad een mooie aanwinst zijn. Een wereld van verschil met je huidige receiver :worship:

Het lijkt overigens dat je voor de award gaat van het forumlid met de meeste polls :P :D
dat hoop ik toch wel ja. en dan binnenkort nog andere speakers erbij!

denk je dat ik win? :baaa: valt me trouwens op dat mensen die de polls irritant vinden wel massaal stemmen :eh: ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op december 21, 2009, 16:12:52
denk je dat ik win? :baaa: valt me trouwens op dat mensen die de polls irritant vinden wel massaal stemmen :eh: ;D
Zeker weten! :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op december 21, 2009, 16:32:49
misschien nog 1 andere poll verzinnen voor de zekerheid ;D
Dan zou ik deze doen?

Wordt ik het forumlid met de meeste polls in één jaar?
1. Ja
2. Ja

:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

Citaat van: HTip op december 21, 2009, 16:39:38
Dan zou ik deze doen?

Wordt ik het forumlid met de meeste polls in één jaar?
1. Ja
2. Ja

:D


Dat gaat dan een duidelijke JA worden.  :)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

tiptop

Ik boycot het stemmen! Als ik mijn favoriete kleur niet kan stemmen, dan maar helemaal niet!

Nieuwe Poll.

Ik stem niet want:

* Mijn favoriete kleur staat er niet bij
* Ik vind polls nog steeds irritant
* Ik heb nooit een mening dus nu ook niet.

:devil:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: tiptop op december 21, 2009, 22:05:52
Mag ik aannemen dat je dus de derde optie stemt?! :angel:

ik hou het liever bij optie 1 en 2 ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

bij deze wens ik iedereen een ontzettend, goed, mooi, gelukkig en gezond 2010! En hoop dat het jullie het beruchte virus enigzins in bedwang kunnen houden ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Jij ook het beste voor 2010 e.v. en dat al je huidige wensen snel mogen uitkomen.
Het virus in bedwang houden is een goed, maar niet erg realistisch, voornemen :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op januari  1, 2010, 10:13:35
Jij ook het beste voor 2010 e.v. en dat al je huidige wensen snel mogen uitkomen.
Het virus in bedwang houden is een goed, maar niet erg realistisch, voornemen :P :D
dank je! ja is denk ik nog minder realistisch dan stoppen met roken of afvallen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Citaat
nieuwe bril welke kleur  en nee je kunt niet op roze stemmen TIPTOP!
TIPTOP, dat kan ik wel voor je regelen ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: Ghosty J op januari  1, 2010, 14:46:43
TIPTOP, dat kan ik wel voor je regelen ;)

Wat? dat je aan een roze bril kan komen?
Citaat van: The Vampire op december 31, 2009, 23:33:43
bij deze wens ik iedereen een ontzettend, goed, mooi, gelukkig en gezond 2010! En hoop dat het jullie het beruchte virus enigzins in bedwang kunnen houden ;)

Jullie allemaal ook een fantastisch 2010 gewenst! :pompom:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Ein-de-lijk weer een upgrade te melden! Aanbetaling gedaan en deze of volgende week komt de upgrade waarschijnlijk binnen!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Dus binnenkort mag je de receiver in ontvangst nemen. ;D Heb je ook gelijk de BD speler er bij genomen?

denoontje

Ik hoop het wel.........voor ons ook ...

hoe vaak die in dit topic over de CB heeft gehad......dan weer twijfel dan weer arcam etc ;-)

Veel plezier en natuurlijk pics

Alex Groningen

Citaat van: denoontje op januari 12, 2010, 16:23:59
Ik hoop het wel.........voor ons ook ...

hoe vaak die in dit topic over de CB heeft gehad......dan weer twijfel dan weer arcam etc ;-)

Veel plezier en natuurlijk pics

Ach, hij zal nu toch wel eens de knoop hebben doorgehakt. Twijfel weg, en een hoop plezier er voor terug. ;D

Robbert54

Idd knoop is doorgehakt! Bd speler heb ik nog niet genomen er komt eerst nog een andere upgrade! Hopelijk begin volgende maand als alles meezit :)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo