Zidoo Neo X of Zidoo Neo S (ervaringen)

Gestart door nlrela, juni 13, 2023, 12:26:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nlrela

Sta op het punt een nieuwe mediaplayer te kopen. Mijn interesse is al naar verschillende apparaten gegaan en het lijkt erop, dat de keuze nu toegespitst is op of de Zidoo Neo X of de Zidoo Neo S.
Heeft er iemand ervaring met een Neo X of Neo S?

Belangrijk voor mij is het audiogedeelte (24bit verzameling) en pas op de tweede plaats het afspelen van DVD een BluRay ISO files (merendeels concerten).

Kan een Neo X lokaal (woon in Zwitserland) voor 1.499 kopen en een Neo S voor ongeveer 1.250 vanuit Duitsland.

Wat is aan te raden?

Sisirider68

Hoi nlrela,

Ik zou voor die 250 euro extra altijd kiezen voor de neo x, die heeft de betere (es9038) dac! Ik heb zelf de Zidoo 3000uhd en die heeft net als de neo S de es9068 dac welke ik nogal tegen vond vallen. Ik had een Oppo 105 met de es9038 dac en heb nog steeds spijt dat ik die verkocht heb :sadlike: uiteindelijk heb ik een smsl dp5 aangeschaft die ook de es9038 dac heeft. Ik vond in mijn opstelling de es9068 van de 3000 erg schel klinken wat met de es9038 niet het geval is!

Xander32

Een dac chip als los staand item zegt weinig over de uiteindelijke kwaliteit, het gaat om diens implementatie.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT