Eddye v2.0 - door met Akoestiek

Gestart door Eddye, augustus 17, 2013, 10:59:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 10:36:20
Zeer waarschijnlijk is het vandaag D170-day. Spannend  :nervous:

:pompom:


Zal ik vrijdag a.s. jouw TWS cd terug komen brengen  :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op september 11, 2013, 11:29:37
:pompom:


Zal ik vrijdag a.s. jouw TWS cd terug komen brengen  :D
Vrijdag ga ik Martin!!!'s NAIM/Linn/Harbeth set bewonderen. Zaterdag?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 11:31:37
Vrijdag ga ik Martin!!!'s NAIM/Linn/Harbeth set bewonderen. Zaterdag?
... was meer een geintje, al ben ik wel reuze benieuwd naar jouw geheel nieuwe set. Maar dat weet je.

Of ik zaterdag kan ligt aan het weer; indien het mooi weer is ga ik naar Appelpop, maar mocht dat niet het geval zijn zou dit een geweldig alternatief zijn!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op september 11, 2013, 11:34:15
... was meer een geintje, al ben ik wel reuze benieuwd naar jouw geheel nieuwe set. Maar dat weet je.

Of ik zaterdag kan ligt aan het weer; indien het mooi weer is ga ik naar Appelpop, maar mocht dat niet het geval zijn zou dit een geweldig alternatief zijn!
Komt goed  :smile:
Voorlopig moet ik eerst nog worden gebeld.  :nervous:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Eddye

Hij is er, hij is er  :pompom:

Later meer  :bigsmile:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martin!!!

Gefeliciteerd veel plezier er mee  :clapping: :pompom:

mainly British stuff

Bas Akkerman

Veel luisterplezier Eddy! Tot zondag.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: weust op september 11, 2013, 17:36:27
Pics or it didn't happen!
Trust me, it did happen :D :bigsmile:

Foto's komen binnenkort, ik wil even de tijd nemen om het aan te sluiten en netjes op te stellen enzo.

Het eerste probleem al direct getackeld. Een klein probleempje op de website zorgt ervoor dat de configfile niet goed wordt opgeslagen. Het mooie is dat de D170 totaal niet in de stress schiet, maar keurig aangeeft dat de configfile niet goed is en dat hij default gaat werken. Inmiddels weet ik hoe ik de config file moet krijgen, dus dat gaat goed komen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 17:53:26
Trust me, it did happen :D :bigsmile:

Foto's komen binnenkort, ik wil even de tijd nemen om het aan te sluiten en netjes op te stellen enzo.

Het eerste probleem al direct getackeld. Een klein probleempje op de website zorgt ervoor dat de configfile niet goed wordt opgeslagen. Het mooie is dat de D170 totaal niet in de stress schiet, maar keurig aangeeft dat de configfile niet goed is en dat hij default gaat werken. Inmiddels weet ik hoe ik de config file moet krijgen, dus dat gaat goed komen.
... als twee druppels een SBT dus ;D.

Ben benieuwd naar de foto's! Of had jij jouw fotogear onderwijl verkocht?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op september 11, 2013, 18:20:35
... als twee druppels een SBT dus ;D.

Ben benieuwd naar de foto's! Of had jij jouw fotogear onderwijl verkocht?
Inderdaad een SBT, alleen tig keer zo duur. :D
Ik heb nog 1 cam en 1 lens, dus komt goed, straks..
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

hij is er al Eddy? dacht dat de Fransen nog sliepen.. ben benieuwd! hou het in de gaten
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

mainly British stuff

MaLa

Ik wil heel graag geloven dat het een super versterker is, maar ik zou hem zelf niet willen hebben (puur afgegaan op het uiterlijk, ik heb hem nog niet gehoord). Ik vind het té strak. Voor mij mag een apparaat gerust knoppen en een display hebben, dan zie je in een oogopslag wat je hebt ingesteld/wat er gaande is.

Dit is natuurlijk helemaal smaakgebonden, maar toch een dikke proficiat met de aankoop ;)
XTZ - BK - Marantz

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: Xander32 op september 11, 2013, 19:54:06
Strak.
Dank

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 19:56:30
Heel strak.

Maar hoe klinkt het?
Dank, geen idee hoe het klinkt. Men roept direct "foto! Foto!"... Heb nog niet kunnen luisteren ;)

Citaat van: MaLa op september 11, 2013, 20:08:12
Ik wil heel graag geloven dat het een super versterker is, maar ik zou hem zelf niet willen hebben (puur afgegaan op het uiterlijk, ik heb hem nog niet gehoord). Ik vind het té strak. Voor mij mag een apparaat gerust knoppen en een display hebben, dan zie je in een oogopslag wat je hebt ingesteld/wat er gaande is.

Dit is natuurlijk helemaal smaakgebonden, maar toch een dikke proficiat met de aankoop ;)
Dank je, en er zit een knop en display op....

Citaat van: weust op september 11, 2013, 20:16:18
Gaaf :D

Dank je, op schema bij jou?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 20:54:07
Dank, geen idee hoe het klinkt. Men roept direct "foto! Foto!"... Heb nog niet kunnen luisteren ;)
Aaargh!!! :wacko: Prioriteiten! Eerst de muziek, dan de rest.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


MaLa

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 20:54:07

Dank je, en er zit een knop en display op....


Wist ik niet, mijn excuses :D veel luisterplezier!
XTZ - BK - Marantz

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op september 11, 2013, 21:03:50
Aaargh!!! :wacko: Prioriteiten! Eerst de muziek, dan de rest.
Hij is echt nieuw uit de doos, en je hoort het zowat per minuut beter worden. Het klinkt heel erg goed, veel detail en onverwachts groot geluid. Maar ik verwacht dattie een paar uur nodig heeft om echt los te komen.

Citaat van: twani op september 11, 2013, 21:06:58
Afschuwelijk................................MOOI!!!!!!!!!
Gewoon vies lekker :D

Citaat van: MaLa op september 11, 2013, 21:08:22
Wist ik niet, mijn excuses :D veel luisterplezier!

Gaat lukken, hoor.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 20:54:07Dank je, op schema bij jou?

Erfenis staat op punt van uitbetalen. Of het voor het eind van de maand dan nog lukt met bestellen durf ik echt niet te zeggen.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: weust op september 11, 2013, 21:58:51
Erfenis staat op punt van uitbetalen. Of het voor het eind van de maand dan nog lukt met bestellen durf ik echt niet te zeggen.
Ik hoop het voor je, het ding begint nu wel akelig lekker te gaan klinken, na een paar uurtjes  :music:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005