hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Op dit moment echt gaat de volle aandacht even uit naar mijn toekomstige maskingsysteem  :clapping:

Zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=95703.0

B.


hifiman


tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Joris1971

Warom richt je niet een aparte kamer in voor heel dit gebeuren, kun je de muren mooi donker schilderen.
Moet er niet aan denken (en mijn vriendin helemaal niet) om zo een vast scherm in de woonkamer te hebben.


hifiman

Citaat van: tiptop op januari  8, 2010, 12:24:37
Ziet er mooi uit Ronald. :)
Ben je helderziend geworden Fabian?  :D  De masking hangt er nog niet namelijk (is nog in bestelling) ;)

hifiman

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2010, 13:24:46
Warom richt je niet een aparte kamer in voor heel dit gebeuren, kun je de muren mooi donker schilderen.
Moet er niet aan denken (en mijn vriendin helemaal niet) om zo een vast scherm in de woonkamer te hebben.
1. Die mogelijkheid heb ik niet dus dan is er ook geen keuze probleem  ;)
2. Wij vinden het beiden geen enkel bezwaar.

:popcorn:



celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2010, 13:24:46
Moet er niet aan denken (en mijn vriendin helemaal niet) om zo een vast scherm in de woonkamer te hebben.
Kan ik me voorstellen, als je 'm amper gebruikt! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2010, 13:24:46
Warom richt je niet een aparte kamer in voor heel dit gebeuren, kun je de muren mooi donker schilderen.
Moet er niet aan denken (en mijn vriendin helemaal niet) om zo een vast scherm in de woonkamer te hebben.
Als we met zijn allen hier zoals in amerika de ruimte hadden en in zo'n vrijstaand provinciehuis hadden gewoond waar je als je naar de gemeente toestapt met een uitbouw van 100m2 de reactie "is that all?" terugkrijgt tja... maar helaas we wonen in NL waar je je kont niet kunt keren of je zit tegen je buurman aan en de grond kost €500 / m2 en een beetje verbouwing loopt in de €100000.-
Ik weet zeker dat als Audioloog de loterij wint hij zal verhuizen naar een huis met aparte ht ruimte  ;)

Joris1971

@Kjelt: Het zou toch kunnen dat hij een nutteloze zolder had, net als ik. En daarbij waren mijn verbouwingskosten niet extreem.

hifiman

Citaat van: Joris1971 op januari  9, 2010, 18:19:52
@Kjelt: Het zou toch kunnen dat hij een nutteloze zolder had, net als ik. En daarbij waren mijn verbouwingskosten niet extreem.
Mwaahh kleine kans dat ik een zolder zou hebben en daar nog nooit met 1 woord over gerept zou hebben in dit topic  ;)

tiptop

Citaat van: Audioloog op januari  8, 2010, 13:27:12
Ben je helderziend geworden Fabian?  :D  De masking hangt er nog niet namelijk (is nog in bestelling) ;)

OH. Ik dacht dat het gemaskeerd was ;D

Ik wist niet precies wat ik moest zien, maar het zag er prachtig uit op de foto...vandaar ;D iig heel mooi zo'n extra breed scherm. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Citaat van: tiptop op januari  9, 2010, 18:52:45
OH. Ik dacht dat het gemaskeerd was ;D

Ik wist niet precies wat ik moest zien, maar het zag er prachtig uit op de foto...vandaar ;D iig heel mooi zo'n extra breed scherm. ;)
Haha, maakt niet uit hoor, bedankt voor het compliment in elk geval :thumbs-up:

tiptop

Het zou hier ook niet misstaan, maar ben bang dat Jennifer er iets anders van vindt. :butbut: ;D

Dus een beetje jaloers ben ik wel. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

B.

Citaat van: Audioloog op januari  8, 2010, 08:36:50
Waar een wil is....  :bigsmile:

Projectie gaat er ook zeker nog wel komen.
Helaas kan dat pas in m'n eigen huisje, dus het blijft nog even bij dromen.


hifiman

Citaat van: tiptop op januari  9, 2010, 21:50:02
Het zou hier ook niet misstaan, maar ben bang dat Jennifer er iets anders van vindt. :butbut: ;D

Dus een beetje jaloers ben ik wel. ;)
Misschien helpt het als ze het een keer in het echt ziet, misschien vind ze het wel meevallen  :xmas:

tiptop

Citaat van: Audioloog op januari 12, 2010, 13:02:25
Misschien helpt het als ze het een keer in het echt ziet, misschien vind ze het wel meevallen  :xmas:
Ik heb het er gisterenavond nog over gehad.
Ze vond het echt helemaal niks voor ons zei ze. :-\ ;D

Misschien een andere periode afwachten. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

NIKS VOOR ONS? :o
''Ons'' hoor jij ook bij! :clapping:
Ga gewoon een keer met haar bij Ronald kijken!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: celerontje op januari 12, 2010, 17:03:09
NIKS VOOR ONS? :o
''Ons'' hoor jij ook bij! :clapping:
Ga gewoon een keer met haar bij Ronald kijken!
ZIJ vond het niks voor ons! Ik vind het  :inlove:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Waarom wel een grote kleerkast, maar geen groot scherm?
Vrouwen.... :devil: ;D ;D ;D ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op januari 12, 2010, 17:06:58
Vrouwen.... :devil: ;D ;D ;D ;D
Je ken beter kippuh houwu  :D

scrutinizer

He Ronald,

Heb je al het e.e.a. op de rit voor het masking systeem?
Als het bij jou stil wordt en je kippen gaat posten, ben je iets aan het uitbroeden. ;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

Ik denk dat Phannee iets lekkers met kip aan het kokkerellen is! :coffee: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

kermit

Citaat van: scrutinizer op januari 15, 2010, 17:14:48
He Ronald,

Heb je al het e.e.a. op de rit voor het masking systeem?
Als het bij jou stil wordt en je kippen gaat posten, ben je iets aan het uitbroeden. ;D

Anton.

Hij is bezig met een basshakers project. Vandaar dat ie stil is. :D