R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R

Berken multiplex of mdf met simpel scharnieren, opdek.

R

Ha Wil, zoiets heb ik al een tijdje gehad. Daar was ik op uitgekeken.

Citaat van: wil op maart 23, 2010, 20:16:31
Toch vind ik het gestapel onrecht doen aan het geheel. Doe mij dan maar de brede lage opstelling. Wel graag iets van pootjes er onder. Ben niet voor niets een Pastoe-fan

wil

Robbert54

Citaat van: R op maart 23, 2010, 20:32:37
Berken multiplex of mdf met simpel scharnieren, opdek.
en hoeveel geld wil je er aan kwijt? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Starred


Robbert54

die van pioneer vind ik nog altijd geweldig mooi! :inlove: :inlove: maar goed R heeft een houten vloer. dan vloekt het een beetje.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

wil

Citaat van: R op maart 23, 2010, 20:33:10
Ha Wil, zoiets heb ik al een tijdje gehad. Daar was ik op uitgekeken.

Dat snap ik wel...

Toch waardeer ik de voorstellen van 'Starred' ook wel... Dat type ontwerpen zijn niet toevallig in de smaak gevallen.

:-\ wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Helemaal waar, dat vind ik ook prachtig. Het ontbreekt me aan de ruimte die je op de foto's ziet.

Citaat van: wil op maart 23, 2010, 21:07:31
Dat snap ik wel...

Toch waardeer ik de voorstellen van 'Starred' ook wel... Dat type ontwerpen zijn niet toevallig in de smaak gevallen.

:-\ wil

R

Noem je prijs (inclusief spuit/schilderwerk).. ;)

Citaat van: The Vampire op maart 23, 2010, 20:54:19
en hoeveel geld wil je er aan kwijt? :D

wil

Citaat van: R op maart 23, 2010, 21:23:55
Helemaal waar, dat vind ik ook prachtig. Het ontbreekt me aan de ruimte die je op de foto's ziet.

Yep, dat zag ik ook al. Misschien dan toch maar naast elkaar zetten en nóg iets lager gaan zitten (zonder pootjes). Jouw salontafel lijkt me een mooie hoogte ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Tja, dat moet ik een kapitaal aan kabels besteden, want dan moeten de humax en BR speler verstopt worden.

Citaat van: wil op maart 23, 2010, 21:31:22
Yep, dat zag ik ook al. Misschien dan toch maar naast elkaar zetten en nóg iets lager gaan zitten (zonder pootjes). Jouw salontafel lijkt me een mooie hoogte ;)

wil

Robbert54

Citaat van: R op maart 23, 2010, 21:24:34
Noem je prijs (inclusief spuit/schilderwerk).. ;)

en als je het spuit en schilderwerk zelf moet doen? mijn vader kan dat namelijk makkelijk, maar hij doet niet aan spuit en/of schilderwerk.  :D ik weet wat voor maten je wil, maar in mdf ben je denk ik inclusief klep nog geen 50euro kwijt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Oke, ga ik even onthouden. Thanks!

R

Zou je hem eens willen vragen wat het kost? Ik zit te denken aan 30mm mdf, dan zijkanten in verstek en de klep erop. Schilderwerk doe ik dan wel zelf.

Citaat van: The Vampire op maart 23, 2010, 21:50:40
en als je het spuit en schilderwerk zelf moet doen? mijn vader kan dat namelijk makkelijk, maar hij doet niet aan spuit en/of schilderwerk.  :D ik weet wat voor maten je wil, maar in mdf ben je denk ik inclusief klep nog geen 50euro kwijt.

Robbert54

Citaat van: R op maart 24, 2010, 00:01:49
Zou je hem eens willen vragen wat het kost? Ik zit te denken aan 30mm mdf, dan zijkanten in verstek en de klep erop. Schilderwerk doe ik dan wel zelf.

en de achterkant? wat moeten de verdere maten zijn? iets van 45 bij 40 bij 20?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R


Ik maak wel even een tekening, buitenmaat zal iets worden van 530x400x200. maar dat moet ik nog bepalen exact. Acherkant mag ook dicht, maar met een paar uitsparingen.
Citaat van: The Vampire op maart 24, 2010, 00:15:29
en de ach
terkant? wat moeten de verdere maten zijn? iets van 45 bij 40 bij 20?

Robbert54

Citaat van: R op maart 24, 2010, 08:41:24
Ik maak wel even een tekening, buitenmaat zal iets worden van 530x400x200. maar dat moet ik nog bepalen exact. Acherkant mag ook dicht, maar met een paar uitsparingen.
prima
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Nog een verandering, de tafel zonder poten wordt vandaag vervangen door een tafel van moooi, design by Marcel Wanders. Diameter 70cm en andere verhoudingen, plaatje ter illustratie.


denoontje

eeh tafel zonder poten???

DIt is wel een strak tafeltje

Davey


R

Gelukt!

Davey

Prachtig eindresultaat dat mooi bij de hele sfeer past. The lady of the house ook happy natuurlijk  :D

HTip

Je huidige meubel past prima in je kamer, bij je apparatuur en je speakers. Ik zou het niet veranderen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Het inderdaad geen noodzaak, dat ben ik met je eens.

Raymen

Waar is de tafel zonder poten heeeeeen :(

;D ;D ;D ;D,  waarom laten maken, en dan weg doen, had anders mooie poten besteld ofzo. ;)


Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

hulskof

Blijft die paddenstoeltafel daar staan??? Doet nogal een afbreuk aan alles wat mooi is in die kamer, if you don't mind me saying. Veel te hoog voor in een living imo.  :'(