R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Starred

Alternatief voor Pastoe is Arco. Vind ik zelf nog iets mooier

Jean Sibelius

Citaat van: R op januari 17, 2009, 18:41:58
Vanmiddag naar h'sum geweest, speakers in de auto en terug. Ze staan inmiddels, heb ook wat bouwfoto's gemaakt(die komen later). Ben erg happy, het was al erg mooi, maar nu zijn mogen zo ook blijven staan O0 O0
Heel veel plezier met deze prachtige speakers!!!

Die foto's met de zakken over de speakers => priceless :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

blue-eyes

Citaat van: Perfectionist op januari 17, 2009, 19:55:04
Prachtig....... Weet je wat ook erg mooi bij jou zou staan..... een mooi Pastoe meubel in de kleur rood b.v. Kun je alle snoeren en ook de apparatuur zo je wilt wegwerken. Wel superstrak, schiet de t.v. en de SF-en het meest in het oog.



Heeft R. net weet ik hoeveel uur in dit meubel gestoken...  ;D


Maareh, erg mooi R.!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Citaat van: R op januari 17, 2009, 18:41:58
Vanmiddag naar h'sum geweest, speakers in de auto en terug. Ze staan inmiddels, heb ook wat bouwfoto's gemaakt(die komen later). Ben erg happy, het was al erg mooi, maar nu zijn mogen zo ook blijven staan O0 O0

Bjorn en Garmt, bedankt!!

Mooie rapportage 8) Passen kwa looks toch erg goed bij je set en in je interieur. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Thanks mannen!

Citaat van: Perfectionist op januari 18, 2009, 00:18:51
Precies ja, foto wil niet echt, anders moet je eens op hun site kijken. Zou wel geweldig bij je nieuwe bank staan.....

Dat denk ik ook. Wellicht over een tijdje maar eens kijken.

B.J.

Citaat van: Starred op januari 18, 2009, 00:19:58
Alternatief voor Pastoe is Arco. Vind ik zelf nog iets mooier

Arco hebben wij een tafel en stoelen van. Erg mooi!

hulskof

Die deurstop is goud waard daar!  ;D Stel je voor wat er anders kan gebeuren na een hoog opgelaaide discussie (lees: ruzie)!  :'( ;)

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

R

Ik denk dat ie dan echt begint ;) :P

Citaat van: hulskof op januari 19, 2009, 14:25:37
Die deurstop is goud waard daar!  ;D Stel je voor wat er anders kan gebeuren na een hoog opgelaaide discussie (lees: ruzie)!  :'( ;)

TheSpeedSkater

#3009
Feli R met je nieuwe speakers! Zien er fraai uit!

Als het wat rustiger is kom ik ze snel een keer beluisteren.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


Chris80

Zozo, dus weer LV af.

Ziet er mooi uit die SF's, gefeliciteerd!

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

advr



vanmorgen nog langs te appartement gereden...kon je buiten horen spelen :o :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R

ha ha.

Citaat van: advr op januari 23, 2009, 21:01:57

vanmorgen nog langs te appartement gereden...kon je buiten horen spelen :o :o

R

#3014
Interieur krijgt steeds meer vorm.

Foto, zie onder.

bmateijsen

Cool! Leuke stoelen!

R

#3016
Nu met fatsoenlijke foto. Ik blijf ruzie houden met kleurprofielen/inbedden en verschillende browsers

bmateijsen

Citaat van: R op januari 25, 2009, 12:57:31
Nu met fatsoenlijke foto. Ik blijf ruzie houden met kleurprofielen/inbedden en verschillende browsers

Deze foto is te rood, bij mij in safari... ;)

R

#3018
Aangepast.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Durk

ik zie nu een paarse zweem op de foto.. :nervous:
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

bmateijsen

Citaat van: Durk op januari 25, 2009, 14:25:08
ik zie nu een paarse zweem op de foto.. :nervous:

Ik ook, maar dat maakt voor de indruk toch niet uit ;)

Wijx wondere wereld

die andere stoel lijkt wel grijs
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

frank2

ik hier op safari zou zeggen: blauwgrijs (apple imac)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

R

De zweem, ach ja.. Het is een snapshot. Ter info, het zijn drie verschillende grijstinten, en 1 knalrood!