Herintroductie Velodyne in Nederland door Beter Beeld & Geluid

Gestart door garmtz, augustus 12, 2005, 14:54:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

garmtz

Voor de meesten misschien al bekend, maargoed, dit persbericht wordt binnenkort gepubliceerd op hifi.nl (en wellicht andere hifi-bladen). Bovendien bij deze een aankondiging van het live worden van de Nederlandse Velodyne website:

www.velodyne.nl
8)

Herintroductie van Velodyne subwoofers in Nederland!

Na een periode zonder importeur te zijn geweest, is sinds kort Velodyne weer verkrijgbaar in Nederland met een compleet gamma in iedere prijsklasse. De nieuwe importeur is Beter Beeld en Geluid en een up-to-date lijst van dealers in te vinden op http://www.velodyne.nl.

Velodyne Acoustics is de absolute wereldleider als het gaat om subwoofers. Door hun innovatie, kwaliteit en uitzonderlijke prestaties zijn ze vanaf de oprichting in 1983 voortdurend geprezen door journalisten en gebruikers. Velodyne weet door het toepassen van 'high-tech' technieken en materialen in combinatie met ongelooflijk kleine en prachtig afgewerkte behuizingen een zo goed als onverslaanbaar produkt neer te zetten voor vrijwel ieder budget.

Het belangrijkste doel van Velodyne oprichter David Hall is het verminderen van vervorming. Het supersnelle HGS (High Gain Servo) systeem (DD en SPL-R serie), dat de beweging van de conus continu meet en corrigeert, zorgt voor een totale afwezigheid van hoorbare vervorming, wat in combinatie met de enorm krachtige versterkers en onverwoestbare woofers zorgt voor een perfect huwelijk tussen kracht en nauwkeurigheid en dat alles in een zo klein mogelijke behuizing!

De instap wordt gevormd door de CHT-R serie (Classic Home Theater Remote) subwoofers. In hun prijsklasse zijn de subwoofers onverslaanbaar als het gaat om prestaties en functies. Zo zijn alle instellingen van de subwoofer aan te passen met de afstandsbediening en zorgt uitgebreide DSP (digitale singnaalbewerking) in de subwoofers voor een uitzonderlijke precisie. Prijzen van €395 tot €999.

Velodyne CHT-serie


De SPL-R serie (Small Precise Loud Remote) neemt een plaats in in het middensegment.  Ze vallen op door hun extreem kleine behuizing en prachtige afwerking en worden geleverd met afstandsbediening en een microfoon. Met de microfoon is een volautomatische aanpassing op de kamerakoestiek mogelijk d.m.v. een 6-bands equalizer. Een unieke functie! In de SPL-R serie worden klasse D versterkers gebruikt met een vermogen van 1000 W RMS (2000 W piek). Prijzen van €1099 tot €1599 (leverbaar vanaf eind augustus).

Velodyne SPL-R serie


De Digital Drive serie vormt het topsegment. Alle technologie van Velodyne komt hier samen, resulterend in een adembenemende en tegelijkertijd compleet vanzelfsprekende basweergave, die gehoord (en gevoeld) moet worden om te geloven. Een perfecte integratie met ieder mogelijk luidsprekersysteem is mogelijk door on-screen meting en aanpassing van de frequentiecurve op de luidsprekerplek. De absolute referentie! Prijzen van €2590 tot €3870.

Velodyne DD serie


De volledig digitale real-time parametrische equalisatie in de Digital Drive serie is binnenkort ook beschikbaar voor subwoofers van willekeurig elk ander merk in de vorm van de SMS-1 (Subwoofer Management System). Wordt geleverd compleet met microfoon en bekabeling. Nu met iedere subwoofer een rechte baskarakteristiek op de luisterplek! Prijs n.n.b.

Importeur voor Nederland
Beter Beeld en Geluid

Jeroen Boschplantsoen 87
1318 HC Almere
Tel: +31 (0)6 4622 6586
Fax: +31 (0)84 749 7722

http://www.beterbeeldengeluid.nl

Over Velodyne
Velodyne is opgericht in 1983 en wordt wereldwijd erkend als de leidende producent van actieve subwoofers met hoge prestaties en lage vervorming voor ieder budget. Het hoofdkwartier van Velodyne is gevestigd in Silicon Valley, California (US) en de technisch innovatieve audio-producten zijn verkrijgbaar via geselecteerde dealers en custom installers. Voor meer informatie, bezoek http://www.velodyne.nl of www.velodyne.com (Internationale site).

Durk

die website van velodyne is sneller klaar dan die van BBG..
Ik neem aan dat jullie ook over de site van velodyne gaan?

In ieder geval interessante producten...
Gefeliciteerd ermee...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

garmtz

Citaat van: Durk! op augustus 12, 2005, 14:57:04
die website van velodyne is sneller klaar dan die van BBG..
Ik neem aan dat jullie ook over de site van velodyne gaan?

Ja, content is van BB&G. Bij de techniek hebben we wat hulp gehad... ;D

CitaatIn ieder geval interessante producten...
Gefeliciteerd ermee...

Thanks!  8)

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

bmateijsen

Citaat van: Durk! op augustus 12, 2005, 14:57:04
die website van velodyne is sneller klaar dan die van BBG..
Ik neem aan dat jullie ook over de site van velodyne gaan?

In ieder geval interessante producten...
Gefeliciteerd ermee...

De website van Velodyne had een hogere prioriteit en vereist minder programmeren. Dat is bij de BB&G site wel anders... (helaas)

B.J.

Op de dealerlijst staat jullie postcode onder het rijtje van tel nummers. De tel nummers zijn ook niet recht uitgelijnd.

Verder veel succes ermee! (al verkoopt het product wellicht al zichzelf)

bmateijsen

Citaat van: Bas Janssen op augustus 12, 2005, 15:08:56
Op de dealerlijst staat jullie postcode onder het rijtje van tel nummers. De tel nummers zijn ook niet recht uitgelijnd.

Jij hebt goede ogen ;)
De laatste bugjes... dat wordt er dit weekend uit gehaald!

B.J.

Citaat van: bmateijsen op augustus 12, 2005, 15:09:39
Jij hebt goede ogen ;)
De laatste bugjes... dat wordt er dit weekend uit gehaald!

;D

Krijg ik nu gratis een DD-18 ? ;D

bmateijsen

Citaat van: Bas Janssen op augustus 12, 2005, 15:11:59
;D

Krijg ik nu gratis een DD-18 ? ;D

Nee joh... laten we er een 1812 van maken.. als ik dan toch sinterklaas mag zijn :P

B.J.

Citaat van: bmateijsen op augustus 12, 2005, 15:13:19
Nee joh... laten we er een 1812 van maken.. als ik dan toch sinterklaas mag zijn :P

Die is nog Under Construction. Ik wist niet dat jullie DHZers waren  ;D

edit: 2500 W RMS / 6000 watt piek. Dat is niet niks  :D

yates

Pioneer KURO 5090 Marantz SR6003 Marantz BD7004 PS3 Humax 5050c Audioquest Ixos Kef 3005

ThomasBelgium


bmateijsen

Citaat van: Bas Janssen op augustus 12, 2005, 15:16:51
Die is nog Under Construction. Ik wist niet dat jullie DHZers waren  ;D

edit: 2500 W RMS / 6000 watt piek. Dat is niet niks  :D

De prijs ook niet.... > 13K euro ;)

Raphie

JBL PRX Power!

arie001

Gefeliciteerd met het dealerschap heren  8)

edit: ff niet goed gelezen  :-[
PrimaLuna | Sonus Faber | AH! | SolidSteel | Pioneer

bmateijsen


R


garmtz


jowi

Een echte Velodyne voor 395,- ? Ik dacht dat die dingen schreeuwend duur waren... ben benieuwd hoe deze instapper meekomt met de rest; wellicht is dit een leuk subje voor jowi? Of is zo'n ding letterlijk 'lost in space' hier bij mij?

bmateijsen

Citaat van: jowi op augustus 12, 2005, 16:25:29
Een echte Velodyne voor 395,- ? Ik dacht dat die dingen schreeuwend duur waren... ben benieuwd hoe deze instapper meekomt met de rest; wellicht is dit een leuk subje voor jowi? Of is zo'n ding letterlijk 'lost in space' hier bij mij?

Jouw ruimte is daarvoor te groot...dat advies kan ik je direct geven.

jowi

Citaat van: bmateijsen op augustus 12, 2005, 16:27:56
Jouw ruimte is daarvoor te groot...dat advies kan ik je direct geven.
Ja dat zat er dik in natuurlijk... dat is dan weer het nadeel van groot wonen ;D Zal ik toch door moeten sparen...

R


garmtz



ajbeefde

Citaat van: bmateijsen op augustus 12, 2005, 15:06:01
De website van Velodyne had een hogere prioriteit en vereist minder programmeren. Dat is bij de BB&G site wel anders... (helaas)

Hogere prioriteit?  Als importeur of wederverkoper wil je toch beslagen ten ijs komen?

Any, Velodyne was waarschijnlijk even de boel vertalen en de rest is gewoon van Velodyne zelf  :)

Blijft een vreemde zaak dat jullie website na zo'n maand of 4 a 5 nog steeds hetzelfde is.... maar dat is, gelukkig voor jullie, niet iedereen met me eens..
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI