Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Antoine op mei 29, 2013, 15:37:52
Hey Bas, beetje laat maar daarom niet minder gemeend; gefeliciteerd met je rijbewijs! :pompom: De ultieme vrijheid is nu nabij!  ;)
Haha, inderdaad. En ik kom ook gerust nog met het OV naar je toe hoor. Dat verrekte sporten alleen... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maro

Gefeliciteerd Bas, vele veilige km's gewenst.  :pompom:  Let wel een eigen autootje kost je al gauw een leuke Hifi set per jaar... :nopompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Deleted member

Citaat van: Bas Akkerman op mei 29, 2013, 15:54:30
Haha, inderdaad. En ik kom ook gerust nog met het OV naar je toe hoor. Dat verrekte sporten alleen... :devil:

Rustig aan, niks loopt weg! (hoop ik ;)) Succes met de zoektocht naar een leuke auto! :thumbs-up:

Bas Akkerman

Citaat van: Maro op mei 29, 2013, 15:56:20
Gefeliciteerd Bas, vele veilige km's gewenst.  :pompom:  Let wel een eigen autootje kost je al gauw een leuke Hifi set per jaar... :nopompom:
Daar ben ik me goed van bewust. Als ik echter de reiskosten per maand optel met het OV, kom ik ook tot een leuk bedrag. Dan maar wat minder snel iets kunnen kopen... ;)

Citaat van: Antoine op mei 29, 2013, 16:04:23
Rustig aan, niks loopt weg! (hoop ik ;)) Succes met de zoektocht naar een leuke auto! :thumbs-up:
Dat wordt zeker een leuke zoektocht. Maar pas als ik weer werk heb.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei 29, 2013, 15:14:53
:blink: Snelle reply Garmt. ;) Ga ik dan straks even doen. Ben nu nog "even" van muziek aan het genieten. Buxtehude: 6 Cantatas o.l.v. Jos van Immerseel, Anima Eterna klinkt in ieder geval prima.
Jij ook al snel Eddy! Dat had ik inderdaad ook gecontroleerd. Zowel aan de bron- en versterkerzijde als aan de luidsprekerzijde is alles goed aangesloten.

Het kan ook "gewoon" de doordeweekse stroom zijn die roet in het eten gooit. Ooit (2015? ::)) een stroomgenerator of iets dergelijks is zeker een optie om te overwegen.
Iedereen let gewoon op jouw, Bas :D
Is er wel verbetering?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Dirk

Citaat van: Bas Akkerman op mei 29, 2013, 15:14:53
...
Het kan ook "gewoon" de doordeweekse stroom zijn die roet in het eten gooit. Ooit (2015? ::)) een stroomgenerator of iets dergelijks is zeker een optie om te overwegen.
ik heb nog ergens een UPS'je staan van 4,7kW, wil je dat ik die dit weekend ff bij je binnenbrengrol ?  :D     heb je alvast geen last meer van de "doordeweekse" stroom  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei 29, 2013, 17:59:38
Iedereen let gewoon op jouw, Bas :D
Is er wel verbetering?
Dat blijkt... :withstupid:
Heb nog even niks gedaan. Ik was echt lekker aan het luisteren en moest ook weer weg. Morgenochtend haal ik het even van de stroom, horen of het iets doet.

Citaat van: Dynky op mei 29, 2013, 19:42:39
ik heb nog ergens een UPS'je staan van 4,7kW, wil je dat ik die dit weekend ff bij je binnenbrengrol ?  :D     heb je alvast geen last meer van de "doordeweekse" stroom  ;)
Jij blijft me ook verbazen... :withstupid: x2. Het lijkt me gezellig als je weer langs komt, maar ik wil eerst (zoals bekend ben ik bang...) even met Linda overleggen. Misschien is het dan ook handig als je de "zilveren plaat" dan weer meeneemt?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

ik denk dat jij dan sneller bent buitengerold (door Linda zelf) dan dat ik die UPS bij je kan binnenrollen  :D
dat ding zit in een tour-rack die ik zelfs amper in m'n auto krijg...weegt zeker +200kg  ;)

damn, dat "plaatje" was ik al gezegd compleet vergeten, sorry.

ik heb wat op het oog in Spijkenisse en zou in combinatie daarmee ook nog wat (niet bij jou) in Den Haag willen ophalen, dus ik ben toch al voor 99% zeker in de buurt dit weekend.
als het niet past is het verder ook geen probleem, alleen staat het plaatje dan nog steeds bij je  :-[
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Citaat van: Dynky op mei 29, 2013, 20:18:20
ik denk dat jij dan sneller bent buitengerold (door Linda zelf) dan dat ik die UPS bij je kan binnenrollen  :D
dat ding zit in een tour-rack die ik zelfs amper in m'n auto krijg...weegt zeker +200kg  ;)

damn, dat "plaatje" was ik al gezegd compleet vergeten, sorry.

ik heb wat op het oog in Spijkenisse en zou in combinatie daarmee ook nog wat (niet bij jou) in Den Haag willen ophalen, dus ik ben toch al voor 99% zeker in de buurt dit weekend.
als het niet past is het verder ook geen probleem, alleen staat het plaatje dan nog steeds bij je  :-[
Over de 200 kg... Oeps. Ik zal eens googlen, maar het klinkt als een halve generator. Eens zien of Lin met de benzinelucht kan leven... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

loopt niet op benzine hoor, zijn ahw gewoon vele kilootjes batterij
laatst hebben we hem nog getest met een continu belasting van 250W...en dat houdt ie dan toch verrassend lang vol (genoeg voor een heel lange luistersessie ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Citaat van: Dynky op mei 29, 2013, 23:27:44
loopt niet op benzine hoor, zijn ahw gewoon vele kilootjes batterij
laatst hebben we hem nog getest met een continu belasting van 250W...en dat houdt ie dan toch verrassend lang vol (genoeg voor een heel lange luistersessie ;))
Haha, ik maakte natuurlijk maar een grapje. ;) Heb je er nog wat meer gegevens over? Ik kan het namelijk niet zo goed vinden op Internet.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei 30, 2013, 08:01:41
Haha, ik maakte natuurlijk maar een grapje. ;) Heb je er nog wat meer gegevens over? Ik kan het namelijk niet zo goed vinden op Internet.
http://www.apc.com/products/family/index.cfm?id=182 ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

De Eneco zal heeeel blij worden met Bas en zijn drie fasen ;)

Ik zou de kasten van de UPS overigens niet in je woonkamer plaatsen.
Het maakt enig geluid namelijk...
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei 30, 2013, 08:04:26
http://www.apc.com/products/family/index.cfm?id=182 ;)
Holy Mozes... :blink:

Citaat van: weust op mei 30, 2013, 08:09:28
De Eneco zal heeeel blij worden met Bas en zijn drie fasen ;)

Ik zou de kasten van de UPS overigens niet in je woonkamer plaatsen.
Het maakt enig geluid namelijk...

Dat denk ik ook en daar maak ik me wel zorgen om Zit totaal niet in die materie dus ik vind het lastig te plaatsen hoe groot het is en wat het doet (het is een soort van grote batterij maak ik er uit op). Letterlijk kan ik het nog wel in de keuken plaatsen, dat moet geen probleem zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Keuken kan ook, maar dan vanaf dan alleen bezorgmaaltijden.
Een rack is twee meter hoog, 80cm diep en 60cm breed.
En dat maal het aantal racks wat je nodig hebt.
Gewicht is zo'n 500 kilo per rack.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Citaat van: weust op mei 30, 2013, 09:35:39
Keuken kan ook, maar dan vanaf dan alleen bezorgmaaltijden.
Een rack is twee meter hoog, 80cm diep en 60cm breed.
En dat maal het aantal racks wat je nodig hebt.
Gewicht is zo'n 500 kilo per rack.

What's he building in there?
What the hell is he building
In there?
He has subscriptions to those
Magazines... He never
Waves when he goes by
He's hiding something from
The rest of us... He's all
To himself... I think I know
Why... He took down the
Tire swing from the Peppertree
He has no children of his
Own you see... He has no dog
And he has no friends and
His lawn is dying... and
What about all those packages
He sends. What's he building in there?
With that hook light
On the stairs. What's he building
In there... I'll tell you one thing
He's not building a playhouse for
The children what's he building
In there?

Now what's that sound from under the door?
He's pounding nails into a
Hardwood floor... and I
Swear to god I heard someone
Moaning low... and I keep
Seeing the blue light of a
T.V. show...
He has a router
And a table saw... and you
Won't believe what Mr. Sticha saw
There's poison underneath the sink
Of course... But there's also
Enough formaldehyde to choke
A horse... What's he building
In there. What the hell is he
Building in there? I heard he
Has an ex-wife in some place
Called Mayors Income, Tennessee
And he used to have a
consulting business in Indonesia...
but what is he building in there?
What the hell is building in there?

He has no friends
But he gets a lot of mail
I'll bet he spent a little
Time in jail...
I heard he was up on the
Roof last night
Signaling with a flashlight
And what's that tune he's
Always whistling...
What's he building in there?
What's he building in there?

We have a right to know...

lynch1979

Citaat van: Onder013 op mei 30, 2013, 09:45:17
What's he building in there?
What the hell is he building
In there?
He has subscriptions to those
Magazines... He never
Waves when he goes by
He's hiding something from
The rest of us... He's all
To himself... I think I know
Why... He took down the
Tire swing from the Peppertree
He has no children of his
Own you see... He has no dog
And he has no friends and
His lawn is dying... and
What about all those packages
He sends. What's he building in there?
With that hook light
On the stairs. What's he building
In there... I'll tell you one thing
He's not building a playhouse for
The children what's he building
In there?

Now what's that sound from under the door?
He's pounding nails into a
Hardwood floor... and I
Swear to god I heard someone
Moaning low... and I keep
Seeing the blue light of a
T.V. show...
He has a router
And a table saw... and you
Won't believe what Mr. Sticha saw
There's poison underneath the sink
Of course... But there's also
Enough formaldehyde to choke
A horse... What's he building
In there. What the hell is he
Building in there? I heard he
Has an ex-wife in some place
Called Mayors Income, Tennessee
And he used to have a
consulting business in Indonesia...
but what is he building in there?
What the hell is building in there?

He has no friends
But he gets a lot of mail
I'll bet he spent a little
Time in jail...
I heard he was up on the
Roof last night
Signaling with a flashlight
And what's that tune he's
Always whistling...
What's he building in there?
What's he building in there?

We have a right to know...

TOM WAITS  :clapping:

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005


Jumping Jack

Lichten uit, volume omhoog en je de stuipen op het lijf laten jagen door ol' Tom.  :coffee:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Eddye

Citaat van: lynch1979 op mei 30, 2013, 10:15:56
Album?....Mule Variations
Sorry, dat is een oud grapje. Vroegah was iemand zo ontiegelijk fan dat als hij Tom Waits zei, iemand altijd wel zei "For what?" of "For Who?"

Overigens ga ik het album wel opzoeken ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4