Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Gisteren een erg leuke en gezellige dag gehad bij Xander32. In zijn topic zal ik er nog wat meer over schrijven.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Arrgghhh, er is al bijna een maand niks in mijn topic geschreven! :blink:
Er komen weer wat nieuwe cd's op de wishlist, dat is het enige nieuws. En ik ben weer in wat rustiger vaarwater gekomen wat betreft het sporten, dus ik ga hier wat meer tijd en energie insteken. Zei hij met zijn "4457 posts (5.826 per day)". :sleepy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei  7, 2013, 13:55:09
Arrgghhh, er is al bijna een maand niks in mijn topic geschreven! :blink:
Er komen weer wat nieuwe cd's op de wishlist, dat is het enige nieuws. En ik ben weer in wat rustiger vaarwater gekomen wat betreft het sporten, dus ik ga hier wat meer tijd en energie insteken. Zei hij met zijn "4457 posts (5.826 per day)". :sleepy:
Welkom terug
Welke CD's?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op mei  7, 2013, 13:55:09
Arrgghhh, er is al bijna een maand niks in mijn topic geschreven! :blink:
Er komen weer wat nieuwe cd's op de wishlist, dat is het enige nieuws. En ik ben weer in wat rustiger vaarwater gekomen wat betreft het sporten, dus ik ga hier wat meer tijd en energie insteken. Zei hij met zijn "4457 posts (5.826 per day)". :sleepy:
Ja tijd om dit topic eens uit de motteballen te halen :D

Deleted member

Stereo-fan for life!

Bas Akkerman

Citaat van: technative op mei  8, 2013, 11:49:05
... stilte voor de storm?  :D
Nou, zoals het er nu naar uit ziet, gaat het (hopelijk) pas weer stormen in de herfst. :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Ik ben benieuwd naar welke kant de wind dan waait bij jou!  :pompom:  :D
Stereo-fan for life!

Eddye

Citaat van: technative op mei  8, 2013, 12:32:19
Ik ben benieuwd naar welke kant de wind dan waait bij jou!  :pompom:  :D
Je weet dat de herfst normaal gesproken stormachtig kan zijn?  :dry:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted member

Eh... Bij mij thuis kan het het hele jaar door stormen hoor!!!
Stereo-fan for life!

Bas Akkerman

Citaat van: technative op mei  8, 2013, 12:32:19
Ik ben benieuwd naar welke kant de wind dan waait bij jou!  :pompom:  :D
Dat is een mooie manier om het te zeggen ja! :thumbs-up:

Citaat van: Eddye op mei  8, 2013, 12:33:31
Je weet dat de herfst normaal gesproken stormachtig kan zijn?  :dry:
Verwacht niet teveel. Tenminste, het plan is en blijft om de akoestiek aan te pakken. Dus mocht ik een baan hebben en dat is ook nog enigszins stabiel, dan ga ik eerst een mooi vloerkleed kopen en passende gordijnen. Gezien mijn/onze smaak kan dat al aardig in de papieren lopen, zeker het vloerkleed. Vanuit die basisaanpak wil ik gerichter aan de slag met de akoestiek. Goede metingen, juist advies en een gericht plan-de-campagne.
Dat is de storm waarop ik hoop. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei  8, 2013, 13:00:07
Dat is een mooie manier om het te zeggen ja! :thumbs-up:
Verwacht niet teveel. Tenminste, het plan is en blijft om de akoestiek aan te pakken. Dus mocht ik een baan hebben en dat is ook nog enigszins stabiel, dan ga ik eerst een mooi vloerkleed kopen en passende gordijnen. Gezien mijn/onze smaak kan dat al aardig in de papieren lopen, zeker het vloerkleed. Vanuit die basisaanpak wil ik gerichter aan de slag met de akoestiek. Goede metingen, juist advies en een gericht plan-de-campagne.
Dat is de storm waarop ik hoop. ;D
Niks nieuws, dus.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei  8, 2013, 13:10:03
Niks nieuws, dus.
Nope! Het is echt wel een beetje "never change a winning team". Al besef ik goed dat een tevreden forumgenoot simpelweg verdomd saai is. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Citaat van: Bas Akkerman op mei  8, 2013, 13:25:17
Nope! Het is echt wel een beetje "never change a winning team". Al besef ik goed dat een tevreden forumgenoot simpelweg verdomd saai is. ;)

Haha, jouw set, jij moet genieten..to hell met dat forum!  ;) :)

Bas Akkerman

Citaat van: Antoine op mei  8, 2013, 13:46:44
Haha, jouw set, jij moet genieten..to hell met dat forum!  ;) :)
Haha, zeker. Het forum is een meer dan leuke bonus bij de muziek, niet andersom. Al heb ik het hier op het forum zeer zeker naar mijn zin, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op mei  8, 2013, 13:25:17
Nope! Het is echt wel een beetje "never change a winning team". Al besef ik goed dat een tevreden forumgenoot simpelweg verdomd saai is. ;)
:clapping:

Gewoon lekker genieten. Daar doen we het toch allemaal (nou ja, bijna allemaal :D) voor...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei  8, 2013, 13:25:17
Nope! Het is echt wel een beetje "never change a winning team". Al besef ik goed dat een tevreden forumgenoot simpelweg verdomd saai is. ;)
Ook al verandert er niets in je set, kunnen ook die akoestische aanpassingen ook veel brengen om over te schrijven.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op mei  8, 2013, 14:41:27
:clapping:

Gewoon lekker genieten. Daar doen we het toch allemaal (nou ja, bijna allemaal :D) voor...
Dat is wel mijn insteek ja. ;)

Citaat van: Eddye op mei  8, 2013, 15:24:36
Ook al verandert er niets in je set, kunnen ook die akoestische aanpassingen ook veel brengen om over te schrijven.
Oh, maar dat ga ik te uit en te na berichten natuurlijk. Grafieken, adviezen, foto's, et cetera. Maar op dit moment verandert er niets aan de set en dat maakt vanzelfsprekend dat ik ook minder in dit topic zet. Helaas, want had liever gisteren dan vandaag begonnen met de akoestiek. :sleep:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Op dit moment gun ik jou vooral een fijne, uitdagende werkplek 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Citaat van: Xander32 op mei  8, 2013, 20:04:56
Op dit moment gun ik jou vooral een fijne, uitdagende werkplek 8).
+1

Had ik even overheen gelezen :( Heb je nog sollicitaties lopen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei  8, 2013, 20:04:56
Op dit moment gun ik jou vooral een fijne, uitdagende werkplek 8).
Ik mijzelf ook. Ben er meer dan aan toe!

Citaat van: HTip op mei  8, 2013, 20:06:39
+1

Had ik even overheen gelezen :( Heb je nog sollicitaties lopen?
Twee, maar deze willen nog niet vlotten. Desondanks is het nu wel mijn hoop in deze lastige tijd.

Citaat van: Eddye op mei  8, 2013, 20:06:59
^^ inderdaad. Wordt de rest ook makkelijker!
Exact! Nu houd ik bewust de boot af voor wat betreft het onderzoeken en verbeteren van mijn akoestiek. Om over experimenteren met streamingmogelijkheden en platenspelers maar te zwijgen. Terwijl ik zeker sta te popelen om verder te gaan met het nog beter maken van mijn set.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Kan me dit zo voorstellen. Sterkte en succes Bas! Ik hoop met je mee!
Stereo-fan for life!