Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gerzom

Net besteld:

Adele / 25 - 180 Gram Vinyl
Nils Lofgren / Acoustic Live - 200 Gram Vinyl
Dave Brubeck Quartet / Time Out - 200 Gram Vinyl
Stanley Turrentine With The 3 Sounds / Blue Hour - 180 Gram Vinyl

En nu het lange wachten............ moet uit de VS komen  >:(
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


gerzom

Miles Davis - Kind of Blue (45 rpm versie  :inlove:)
Eric Clapton - Slowhand at 70 – Live at the Royal Albert Hall
Fabrizio Paterlini - Live in Bratislava
Nils Landgren - Some Other Time - A Tribute To Leonard Bernstein
Michael Wollny - Nachtfahrten
Solveig Slettahjell - Trail of Souls
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Gawain


Citaat van: gerzom op januari 25, 2016, 16:33:57
Net besteld:

Nils Lofgren / Acoustic Live - 200 Gram Vinyl

En nu het lange wachten............ moet uit de VS komen  >:(

Oeh ik zag inderdaad dat hier een vinyl release van is uitgekomen, maar deze is (nog) niet in NL te krijgen. Is dat een beetje te doen vanuit de US met de invoerrechten/btw/verzendkosten erbij? De plaat zelf is ook al niet heel erg goedkoop [emoji16]

Wat me bij deze plaat wel een klein beetje verwonderd is dat de bron een 44,1kHz/16-bit opname is.. Ben heel benieuwd hoe het klinkt :D

lynch1979

Citaat van: Gawain op februari  8, 2016, 12:29:48
Oeh ik zag inderdaad dat hier een vinyl release van is uitgekomen, maar deze is (nog) niet in NL te krijgen. Is dat een beetje te doen vanuit de US met de invoerrechten/btw/verzendkosten erbij? De plaat zelf is ook al niet heel erg goedkoop [emoji16]

Wat me bij deze plaat wel een klein beetje verwonderd is dat de bron een 44,1kHz/16-bit opname is.. Ben heel benieuwd hoe het klinkt :D

In Delft stond hij afgelopen weekend.....72.99, heb hem niet meegenomen.

Gawain


Citaat van: lynch1979 op februari  8, 2016, 12:43:54
In Delft stond hij afgelopen weekend.....72.99, heb hem niet meegenomen.

Zoo [emoji50] klinkt vrij prijzig, in de US is hij $55,- Maar goed dan moet hij nog deze kant op komen...

gerzom

Citaat van: Gawain op februari  8, 2016, 12:29:48
Oeh ik zag inderdaad dat hier een vinyl release van is uitgekomen, maar deze is (nog) niet in NL te krijgen. Is dat een beetje te doen vanuit de US met de invoerrechten/btw/verzendkosten erbij? De plaat zelf is ook al niet heel erg goedkoop [emoji16]

Wat me bij deze plaat wel een klein beetje verwonderd is dat de bron een 44,1kHz/16-bit opname is.. Ben heel benieuwd hoe het klinkt :D

Hij klinkt echt geweldig!!
Ik weet niet precies wat er qua BTW en invoerrechten bij komt per LP, ik heb er 4 tegelijk besteld en de totale order werd $48 duurder, later nog een keer 2 LP's besteld en toen kwam er $47 dollar bij. Dus veel LP's bestellen dan scheelt het kosten per LP  ;)
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Herjan

Dit topic lang uit het oog verloren. Ik heb ook enige tijd weinig nieuws gekocht. Maar afgelopen week weer e.e.a. binnen gekregen:
- Adele - 25
- Nightwish - Poet and the Pendulum
- Nightwish - Endless Forms Most Beautiful (zowel de black als de picture disc; even verschil ervaren)
- Nightwish - Showtime, Storytime
- Roger Waters - Amused to Death
- Norah Jones - Come Away With Me
- Mark Knopfler - Tracker
- Nirvana - MTV, Unplugged In New York

En nog wachtend op:
- Katie Melua - Ketevan (LP/CD)
- Tina Turner - Live in Europe

Gawain


Citaat van: gerzom op februari  8, 2016, 13:09:08
Hij klinkt echt geweldig!!
Ik weet niet precies wat er qua BTW en invoerrechten bij komt per LP, ik heb er 4 tegelijk besteld en de totale order werd $48 duurder, later nog een keer 2 LP's besteld en toen kwam er $47 dollar bij. Dus veel LP's bestellen dan scheelt het kosten per LP  ;)

Nice :D Dat gaat hij hier ook wel een keer aangeschaft worden denk ik. Maar voor 1 lp is het inderdaad wel erg veel opslag :p

Robiwan

#3260
Geen enkele meer de laatste tijd alsook het luisteren naar vinyl ging er steeds minder van komen. Het bracht mij niets extra's t.o.v. digitaal derhalve een rigoreuze maar voor mezelf vooral een stoere beslissing genomen geheel te stoppen met vinyl.

Derhalve de LP12, Stageline phono versterker, Flatcap voeding, Custom Design muurbeugel, Okki Nokki platenwasser verkocht en wellicht ook m'n gehele platencollectie!

oh ja het was eerst LPlover nu dus Robiwan :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

gerzom

Fabrizio Paterlini - Live in Bratislava

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Jumping Jack

Citaat van: Robiwan op februari  9, 2016, 10:15:35
Geen enkele meer de laatste tijd alsook het luisteren naar vinyl ging er steeds minder van komen. Het bracht mij niets extra's t.o.v. digitaal derhalve een rigoreuze maar voor mezelf vooral een stoere beslissing genomen geheel te stoppen met vinyl.

Derhalve de LP12, Stageline phono versterker, Flatcap voeding, Custom Design muurbeugel, Okki Nokki platenwasser verkocht en wellicht ook m'n gehele platencollectie!

oh ja het was eerst LPlover nu dus Robiwan :D

  :omg:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Bama

Citaat van: Robiwan op februari  9, 2016, 10:15:35
Geen enkele meer de laatste tijd alsook het luisteren naar vinyl ging er steeds minder van komen. Het bracht mij niets extra's t.o.v. digitaal derhalve een rigoreuze maar voor mezelf vooral een stoere beslissing genomen geheel te stoppen met vinyl.

Derhalve de LP12, Stageline phono versterker, Flatcap voeding, Custom Design muurbeugel, Okki Nokki platenwasser verkocht en wellicht ook m'n gehele platencollectie!

oh ja het was eerst LPlover nu dus Robiwan :D

Ik zit te wachten op je platenlijst :)

En als het je niks brengt dan snap ik wel dat je er mee stopt ook al heb je een behoorlijke zoektocht gedaan eer je hem hebt gekocht.
Ik draai momenteel zelf ook wat minder maar dat gaat op en neer.

gerzom

Citaat van: gerzom op februari  8, 2016, 13:09:08
Hij klinkt echt geweldig!!
Ik weet niet precies wat er qua BTW en invoerrechten bij komt per LP, ik heb er 4 tegelijk besteld en de totale order werd $48 duurder, later nog een keer 2 LP's besteld en toen kwam er $47 dollar bij. Dus veel LP's bestellen dan scheelt het kosten per LP  ;)

En vandaag de factuur van mijn vrienden van FedEx voor de BTW en hun handling fee a 12,50  >:(  nou ja spul klinkt wel geweldig, maar al met al is hier kopen net zo duur denk ik  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Bas Akkerman

Voor Valentijnsdag gekocht (en anders had ik ze ook gekocht):
Jett Rebel - Truck
Jett Rebel - Tight Like A Baby Tiger

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddepet

Dexter Gordon - GO!

Prachtig plaatje van blue note.

Kantuit

Sam Amidon - But this chicken proved falsehearted


Sam Amidon - All is well


Meg Baird - Don't wigh down the light


Half Moon Run - Sun leads me on


Trixie Whitley - Porta Bohemica



Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Herjan




Bovenste ben ik vooral blij mee. Moeilijk te vinden.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

MLCinema

Ook die Gregory Porter is subliem. Erg fijne luisterplaat.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

lynch1979


Broem

Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Herjan

Citaat van: lynch1979 op februari 16, 2016, 19:34:56
Gogo Penguin - Man made object
Zei me helemaal niks, maar ben nu effe aan het luisteren. Klinkt lekker.