Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Wat is het merk en type draaitafel? :blush: :blush: :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Citaat van: Bas Akkerman op juli 28, 2013, 15:40:40
Wat is het merk en type draaitafel? :blush: :blush: :blush:

Zo te zien een Garard 301 met custom plint...

Jumping Jack

Morphine - Cure for pain  :headbanging:. Geremasterd en heruitgebracht door Light in the Attic. En klinkt erg goed...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

Citaat van: Jumping Jack op juli 30, 2013, 18:08:53
Morphine - Cure for pain  :headbanging:. Geremasterd en heruitgebracht door Light in the Attic. En klinkt erg goed...

Cool!

Graphtuner

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

stefan_82

Algemene vraag:

Na aankoop nieuwe LP - dus geen 2nd hand- geven jullie deze een wasbeurt?
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

garmtz

Citaat van: stefan_82 op juli 30, 2013, 23:13:11
Algemene vraag:

Na aankoop nieuwe LP - dus geen 2nd hand- geven jullie deze een wasbeurt?

Als ik er eentje had, zou ik het doen... En heb er ook ECHT weer eentje nodig...

stefan_82

Citaat van: garmtz op juli 30, 2013, 23:15:38
Als ik er eentje had, zou ik het doen... En heb er ook ECHT weer eentje nodig...

Knosti does the job :p
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Rock Solid

#1733
Citaat van: garmtz op juli 28, 2013, 20:40:17
Zo te zien een Garard 301 met custom plint...

Sorry heren voor mijn vertraagde reactie ...
Het is inderdaad mijn eigen draaitafel; een (als NOS gekocht) Garrard 301 in een officiële Loricraft plint (met squash ballen), met Rega RB1000 arm, Dynavector Karat 17D2 en een natuurhars mat (met Peter Belt rainbow foil en crème) en een Panzerholz puck  :)


garmtz

Citaat van: Rock Solid op juli 31, 2013, 00:43:50
Sorry heren voor mijn vertraagde reactie ...
Het is inderdaad mijn eigen draaitafel; een (als NOS gekocht) Garrard 301 in een officiële Loricraft plint (met squash ballen), met Rega RB1000 arm, Dynavector Karat 17D2 en een natuurhars mat (met Peter Belt rainbow foil en crème) en een Panzerholz puck  :)



Dynavector Karat... :inlove:

Bas Akkerman

Citaat van: Rock Solid op juli 31, 2013, 00:43:50
Sorry heren voor mijn vertraagde reactie ...
Het is inderdaad mijn eigen draaitafel; een (als NOS gekocht) Garrard 301 in een officiële Loricraft plint (met squash ballen), met Rega RB1000 arm, Dynavector Karat 17D2 en een natuurhars mat (met Peter Belt rainbow foil en crème) en een Panzerholz puck  :)


Pfoeh! Mooie draaitafel volgens mij. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

raindog

Citaat van: Rock Solid op juli 31, 2013, 00:43:50
[...]een (als NOS gekocht) Garrard 301 in een officiële Loricraft plint[...]

Een NOS Garrard 301? Gaaf, maar wie laat zo'n Garrard nou 45 jaar lang nieuw in een doos zitten?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

AbZ

Citaat van: raindog op augustus  1, 2013, 21:00:44
Een NOS Garrard 301? Gaaf, maar wie laat zo'n Garrard nou 45 jaar lang nieuw in een doos zitten?
Als je het NOS aanbod van sommige producten moet geloven
dan heeft men genoeg voor een eeuw geproduceerd...
maar er zijn natuurlijk ook echte gevallen.

Rock Solid

Dankje.
Ik ben er vrijwel volledig van overtuigd dat het een NOS was; de draaitafel zat in de originele doos en alle toebehoren (behalve de handleiding) zaten nog verpakt erbij. Montagegaten vertoonden geen enkele tekenen van beschadigingen.

Je hebt gelijk; ik heb vaak NOS buizen gekocht die echt geen NOS waren.

stefan_82

Verjaardagscadeautje vd vrienden
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Deleted Member 2


chansig

Citaat van: stefan_82 op augustus  6, 2013, 19:58:46
Verjaardagscadeautje vd vrienden

Je bent er helemaal ondersteboven van ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

stefan_82

Citaat van: chansig op augustus  6, 2013, 20:34:50
Je bent er helemaal ondersteboven van ?

Gr Hans

Cash is niet slecht, leuke live opname,  opname kwaliteit niet de beste - ondanks 180g en deftig label-

Bombino is voor mij de ontdekking van 2013. Had deze al op cd, geproduced door dan auerbach, top!
De LP zit nog in de verpakking :)
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

stefan_82

Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

AbZ

Citaat van: chansig op augustus  6, 2013, 20:34:50
Je bent er helemaal ondersteboven van ?
;D  Misschien heeft ie een iPad.

Louis.

#1745
Twee nieuwe platen:







stefan_82

Citaat van: AbZ op augustus  7, 2013, 11:48:38
;D  Misschien heeft ie een iPad.

haha inderdaad ipad ..nu zie ik het op pc
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

AbZ

Citaat van: stefan_82 op augustus  7, 2013, 17:04:46
haha inderdaad ipad ..nu zie ik het op pc
Je staat weer met beide benen op grond  :thumbs-up:

chansig

Citaat van: stefan_82 op augustus  7, 2013, 17:04:46
haha inderdaad ipad ..nu zie ik het op pc

Ik was al bang dat dit grapje niet binnenkwam... :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ruud-

Citaat van: chansig op augustus  7, 2013, 21:06:39
Ik was al bang dat dit grapje niet binnenkwam... :D

Gr Hans
In jouw geval...altijd erbij vermelden ;D ;)
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..