Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

hpapen en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Downton Abbey. Leek me altijd een saaie serie maar is echt ge-we-ldig!

newday

Eerste aflevering bekeken van 11.22.63
Dit kan wel leuk worden denk ik, voorlopig nog even verder kijken.
Leuke beelden ook van het America van 1960.

Het verhaal:
Jake Epping is opgebrand en gebroken. Zijn ex-vrouw is verhuisd, zijn studenten altijd met iets anders bezig en zijn roman is geen succes.
Eén van zijn beste vrienden, Al Templeton, laat hem een geheim tijdportaal zien dat hem zou terugbrengen naar 1960. Al vraagt Jake terug naar het verleden
te gaan om een betere wereld te creëren door te proberen de moord op Kennedy (22 -11-63) te voorkomen. Jake gaat door de tijdpoort maar merkt dat het
veranderen van het verleden veel gevaarlijker is dan hij ooit zou hebben gedroomd.

http://www.imdb.com/title/tt2879552/

Hanky Panky

Lucifer nu 5 afleveringen gezien. Heerlijke sarcastische humor van de duivel die vakantie houdt op aarde en een politie agente helpt  :colgate:

Second chance ook een goed verhaal over een oude politie agent die wordt vermoord en dankzij revolutionaire techniek weer terugkomt (FBI agent uit White Collar speelt hier een.... FBI agent  :D )

Colony over de bezetting van Los Angelos na een aliën invasie. Kijkt lekker weg met Josh Holloway.

Van Billions staan een aantal afleveringen klaar (Brody !!!!), lijkt me goed net als The Magicians.

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Robiwan

Momenteel:

Person of interest
Unforgettable
Scorpion (grappig)
X-files (zeer vermakelijk)
Homeland (via Netflix)
Code Black
Dr. Pol :D
Hardcore Pawn
Pawn Stars
The Strain
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

modde239


Kjelt

Inmiddels helemaal bij met Quantico, geen hoogvlieger maar toch beter dan ik had gedacht, prima amusementswaarde.

lestat1234

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

gsuk

Net  seizoen 1 en 2 van
The Affair in 2 weken gekeken
Wel heel goed
Met heel veel flash forwards en flash backs + elk aflevering vertelt het verhaal vanuit hoe de desbetreffende persoon het mee maakt
Dus eerst bijvoorbeeld zijn kant van het verhaal en vervolgens haar kant van het verhaal.
Aanrader!!

Billions
Suits
The Good wife
House of cards


Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Etiennevh

Better Call Saul. Moet zeggen dat het net als Breaking Bad is, je moet even door de eerste 6-8 afleveringen heen. Seizoen twee begint al een stuk interessanter zelfs :) Ben benieuwd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

vtuinen

Citaat van: Perfectionist op januari 17, 2016, 15:17:08
Deutschland 83. Echt een aanrader, heel erg goed. Zeker voor de liefhebbers van bv Homeland of the Americans.

In het zelfde straatje en tevens een aanrader Hatufim (Prisoners of war). De (originele) Israelische versie van Homeland (eigenlijk de eerste 3 seizoenen daarvan).
Equipment check my avatar

advr

Wie weet waar en wanneer de uitzending van x-files van afgelopen donderdag kan zien? Vergeten op te nemen.....
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

bmateijsen

Citaat van: advr op maart  5, 2016, 10:43:18
Wie weet waar en wanneer de uitzending van x-files van afgelopen donderdag kan zien? Vergeten op te nemen.....

ReplayTV?

advr

Citaat van: bmateijsen op maart  5, 2016, 10:47:17
ReplayTV?
Dat ken ik nog niet maar zal het eens zoeken. Kijk niet veel tv maar de X-files is de uitzondering en over Jaap van Zweden [emoji1] [emoji1]

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

neptune

De nieuwe heroes net afgerond, is helaas vroegtijdig gecancelled. Kennelijk vond men het niet leuk in Amerika, zelf vond ik het nog steeds leuk, alleen die laatste aflevering was afgeraffeld en met slechte effecten, het seizoen was verder prima als je van de eerste Heroes houdt.
zet hier iets neer

Adana

Arrow, The Flash, The Blacklist, Suits en How to get away with murder.

Ik kijk ongeduldig uit naar Daredevil en Game of Thrones

Kjelt

Ik zie net dat er weer een nieuwe scifi serie is begonnen: the aliens.
Een 6,1 is niet veel maar ik ben benieuwd.
http://www.imdb.com/title/tt5458832

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Perfectionist

Momenteel in seizoen 2 Sherlock Holmes. Echt geweldig, typical British.

Een beter forum begint bij jezelf.

modde239


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Citaat van: Perfectionist op maart 11, 2016, 23:07:49
Momenteel in seizoen 2 Sherlock Holmes. Echt geweldig, typical British.


Is zeker aan te raden alle 3 de seizoenen en het goede nieuws is dat er toch een 4e komt.
De afleveringen op zich duren natuurlijk wel even :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Perfectionist

Ja 80 miniten wel leuk, niet van die flauwe tijden van 45 minuten.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

lestat1234

Citaat van: katwax op maart 12, 2016, 10:02:14
Is zeker aan te raden alle 3 de seizoenen en het goede nieuws is dat er toch een 4e komt.
De afleveringen op zich duren natuurlijk wel even :)

Er is inmiddels al een extra episode van 41 min (S04 EP0)

http://www.imdb.com/title/tt1475582/episodes?season=4&ref_=tt_eps_sn_4
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543