Stereo set Alex Groningen.

Gestart door Alex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Midcall

Citaat van: Alex Groningen op januari 27, 2012, 22:18:31
Zoals jezelf al zegt is de 718 een heel ander type luidspreker dan de 520. Maar mocht ik een setje zien te bemachtigen dan zal ik zeker hier mijn bevindingen neerzetten.
Kan je weer een maandje of 7 verder voor je weer op zoek gaat naar de volgende luidspreker  ;)
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

chansig

Ach even muziek is ook geen straf. Het verlangen naar maakt het ook leuk en dan een paar speakers aansluiten en denken: Hmmm..oke..heb ik hier nu zo lang op zitten wachten. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

Citaat van: chansig op februari  1, 2012, 10:02:57
Ach even muziek is ook geen straf. Het verlangen naar maakt het ook leuk en dan een paar speakers aansluiten en denken: Hmmm..oke..heb ik hier nu zo lang op zitten wachten. :D

Gr Hans

Als je een ''Hmm oké'' gevoel krijgt op dat moment, heb je de verkeerde speaker! ;D

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op februari  1, 2012, 07:15:21
Nog zo'n 1½ week en dan hoop ik toch echt dat ik hier eerst weer een setje luidsprekers heb staan.
Ik begin zo langzamerhand gek te worden dat ik 's avonds geen muziek meer kan beluisteren.
I know the feeling. Ik zou gewoon zo snel mogelijk naar Enschede rijden! :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Citaat van: ArjanR1 op februari  1, 2012, 09:17:05
Mag je de speakers van jouw dochter niet meer lenen?

Zeker wel. Heb ze een avondje beneden gehad, maar heb ze ook weer heel snel naar boven gebracht.
Leuk voor op haar kamer maar ik kan er niet echt van genieten.

Alex Groningen

Citaat van: frank2 op februari  1, 2012, 09:43:20
kun je niet eerder naar Enschede?

Citaat van: The Vampire op februari  1, 2012, 14:55:35
I know the feeling. Ik zou gewoon zo snel mogelijk naar Enschede rijden! :D

Citaat van: frank2 op februari  1, 2012, 15:36:37
WenW Audio OOK op zaterdag open ;D ;D ;D ;D

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.
Ik heb voor volgende week vrijdag een snipperdag genomen.

Alex Groningen

Citaat van: HTip op februari  1, 2012, 09:30:29
Net even bijgelezen... Geen speakers op dit moment met zo'n mooie set zou ik ook gek van worden :crazy: Maar des te fijner is het als je ze weer hebt. Nog even doorbijten ;)

Denk dat ik ook weer een hoop plezier heb wanneer ik hier weer muziek kan luisteren.
1½ week geduld hebben moet me dan ook nog wel lukken. ;)

Alex Groningen

Citaat van: Midcall op februari  1, 2012, 09:46:00
Kan je weer een maandje of 7 verder voor je weer op zoek gaat naar de volgende luidspreker  ;)

Zodra ik de juiste luidspreker heb gevonden dan is het de bedoeling dat ik daar ook een aardig tijdje mee ga doen ;)

Alex Groningen

Citaat van: chansig op februari  1, 2012, 10:02:57
Ach even muziek is ook geen straf. Het verlangen naar maakt het ook leuk en dan een paar speakers aansluiten en denken: Hmmm..oke..heb ik hier nu zo lang op zitten wachten. :D

Gr Hans

Even? Zit nu al bijna 2 week zonder muziek.
Heb eerder het idee dat wanneer ik hier weer luidsprekers aansluit dat ik dan denk, wat heb ik dit gemist.

Alex Groningen

Citaat van: erik s. op februari  1, 2012, 16:02:36
anders mag je wel wat van mij lenen... :)

Prachtig aanbod, Erik. Vind ik echt top van je. Zie je volgende week vrijdag.
Ben wel benieuwd wat voor leuks je allemaal in je zaak hebt staan.

Nosferatu

Citaat van: Alex Groningen op februari  1, 2012, 18:38:19
Prachtig aanbod, Erik. Vind ik echt top van je. Zie je volgende week vrijdag.
Ben wel benieuwd wat voor leuks je allemaal in je zaak hebt staan.
Ik denk dat je z'n Kharma's wel mag 'lenen'.  :D
Oeps.... geen gebakje meer bij de koffie volgende week vrijdag.  :angel:
Video corner: Denon X-4000 AVR + DBT-3313UD + DNP-2000NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Denon DCD-2020AE SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

Alex Groningen

Citaat van: Nosferatu op februari  1, 2012, 19:03:37
Ik denk dat je z'n Kharma's wel mag 'lenen'.  :D
Oeps.... geen gebakje meer bij de koffie volgende week vrijdag.  :angel:

Jij hebt toch een trekhaak achter je auto? Zo ja? Dan huur ik wel een aanhangwagen. :D

Het gebakje kan je dan zeker vergeten bij de koffie, luidsprekers zijn ruim boven mijn budget. ;)
En dan ook nog de vraag, waar moet ik dan zitten? De luidsprekers zijn veel te groot voor mijn woonkamer.

Nosferatu

Citaat van: Alex Groningen op februari  1, 2012, 20:20:13
Jij hebt toch een trekhaak achter je auto? Zo ja? Dan huur ik wel een aanhangwagen. :D

Het gebakje kan je dan zeker vergeten bij de koffie, luidsprekers zijn ruim boven mijn budget. ;)
En dan ook nog de vraag, waar moet ik dan zitten? De luidsprekers zijn veel te groot voor mijn woonkamer.
Je mag bovenop de Kharma's zitten, zorgen dat ze niet van de (vracht)wagen vallen.  :angel:
Video corner: Denon X-4000 AVR + DBT-3313UD + DNP-2000NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Denon DCD-2020AE SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

Alex Groningen

Citaat van: Nosferatu op februari  1, 2012, 20:24:13
Je mag bovenop de Kharma's zitten, zorgen dat ze niet van de (vracht)wagen vallen.  :angel:

;D

Nee, deze gaan het echt niet worden Jaap. Denk dat het merk al wel bekend is wat hier in de toekomst weer gaat komen. ;)
Of ik moet iets in de komende tijd tegen komen waar ik gelijk helemaal van weg ben.

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen


Alex Groningen

Zoals het er nu naar uitziet kan ik aanstaande vrijdag een setje Usher 718 DMD mee krijgen.

Deleted Member 2

Wow. Zeer FRaai. Of toch maar Harbeth, of...... :smile:

frank2

Heeft Erik die staan? Of heeft Karel weer wat beloofd? want dan zal het wel niet uitkomen, hij is daarin nogal slordig.
Maar het is geen straf om naar die 718 speakers te luisteren, klinken best wel heel volwassen, alleen een MD2 gaat wel iets verder, maar je kunt er heerlijk naar luisteren, en de sound ken je wel. (neem alleen voorlopig geen sub, voor het geval dat je toch weer naar een vloerstaander gaat)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Alex Groningen

Citaat van: Onder013 op februari  3, 2012, 14:23:11
Wow. Zeer FRaai. Of toch maar Harbeth, of...... :smile:

Mooi zijn ze zeker.

Vanochtend kreeg ik nog een mail van een audiozaak die de Harbeth verkoopt. Binnenkort moet ik daar dus ook maar even heen en kan dan ook een setje lenen om thuis uit te gaan proberen.

Alex Groningen

Citaat van: frank2 op februari  3, 2012, 14:34:02
Heeft Erik die staan? Of heeft Karel weer wat beloofd? want dan zal het wel niet uitkomen, hij is daarin nogal slordig.
Maar het is geen straf om naar die 718 speakers te luisteren, klinken best wel heel volwassen, alleen een MD2 gaat wel iets verder, maar je kunt er heerlijk naar luisteren, en de sound ken je wel. (neem alleen voorlopig geen sub, voor het geval dat je toch weer naar een vloerstaander gaat)

Karel heeft ze staan. Van hem kreeg ik gisteravond nog een mail dat hij een setje 718 DMD voor mij heeft staan. Heb net even gebeld maar kreeg iemand anders aan de lijn dan Karel, maar ik zou teruggebeld worden door hem. Heb alvast wel even gevraagd of ze de luidsprekers voor mij willen vasthouden tot volgende week vrijdag en of ik ze 2 week op proef kan krijgen.

Alex Groningen

Ik hoop dat ik vandaag een beetje geluk heb. Als het meezit moeten ze vandaag van W&W audio richting een klant in Groningen.
Mocht dat zo zijn dan leveren ze de Ushers vandaag nog bij mij af. Afwachten dus.

Heb net even zitten babbelen met Frank2 aan de telefoon en die is bereid om ze voor mij vanavond op te halen wanneer het ritje van W&W niet doorgaat richting Groningen. Leuke bijkomstigheid is dat ik zijn set volgende week weer eens kan beluisteren na alle stroomveranderingen.

vanzomereng

Dat is fraai Alex  :inlove:

Maar ook het aanbod om de Harberth,s op proef te krijgen, meteen laten afleveren die handel
en kan je mooi een vergelijk doen en een shoot-out organiseren.

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD