iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danielo

Citaat van: SV..S op oktober 10, 2010, 08:50:28
dat valt weer niet tegen,
tenminste, als het installeren van (bv een kpn sim) een beetje wilt lukken. ::)

Dit is opzich erg fijn aan de ipads die zijn wereldwijd niet gelocked en worden niet via deals met de telco's verkocht. Helaas gaat dit niet gebeuren met de meeste andere merken die gaan komen die lijken allemaal gelocked te worden en via een sponser deal van de telco's.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

maximus79

BTW, 3.2.2 is eindelijk te jailbreaken en wel met limera1n. O0
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

papaleo

#1452
Heb vandaag mijn zelf gemaakte standaard,die ik van een klerenhanger gebogen/gemaakt had,vervangen voor een mooiere en multi functionele standaard van Cideko AD03  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Erik

Zeker een mooi ding wat er ook goed bij past, wat kostte die?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

papaleo

Citaat van: Erik op oktober 11, 2010, 21:40:47
Zeker een mooi ding wat er ook goed bij past, wat kostte die?

€49.-
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Tinus_

#1455
Ik heb een klein probleempje met het reageren in topics met de Ipad.
Wanneer ik in het reageer veld veel tekst typ dan kan ik daarin niet scrollen. Dus ik kan bijvoorbeeld het bovenste getypte gedeelte niet meer zien of lezen.

Heeft iemand hier een oplossing voor? :wacko:

Edit: met 2 vingers in het vakje dus. ;D
Rebuilding my HT

Kjelt

Probleem had ik net ook , ik deed een quote met veel tekst en kon niet meer naar beneden komen, erg irritant :(

J.A.F._Doorhof

Niet irritant als je weet hoe het werkt :D
Gewoon twee vingers in het blok en naar beneden scrollen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S

vanmiddag even staan spelen bij dixons met een ipad, blijft een interessant apparaat. :)
ze hadden ook wel leuke verzekering hiervoor.
2 vraagjes, klopt het dat de prijzen overal gelijk zijn voor de ipad (als ik google kom ik iig telkens op dezelfde prijs)
en maak het dan nog uit waar je hem koopt, ik neem aan dat de garantie en services ook overal (nagenoeg) gelijk is?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Durk

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 14, 2010, 09:25:03
Niet irritant als je weet hoe het werkt :D
Gewoon twee vingers in het blok en naar beneden scrollen.

thanks!
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

BJF

Citaat van: SV..S op oktober 27, 2010, 15:12:15
vanmiddag even staan spelen bij dixons met een ipad, blijft een interessant apparaat. :)
ze hadden ook wel leuke verzekering hiervoor.
2 vraagjes, klopt het dat de prijzen overal gelijk zijn voor de ipad (als ik google kom ik iig telkens op dezelfde prijs)
en maak het dan nog uit waar je hem koopt, ik neem aan dat de garantie en services ook overal (nagenoeg) gelijk is?
De prijzen worden door Apple bepaald en zullen in Nederland in principe overal hetzelfde zijn. In de landen om ons heen kom je ook ongeveer deze prijzen tegen. Vwb de garantie ben je afhankelijk van Apple -die zal dus ook overal hetzelfde zijn.
NAD M10 V2
Elac FS247

SV..S

Citaat van: BJF op oktober 27, 2010, 21:42:36
De prijzen worden door Apple bepaald en zullen in Nederland in principe overal hetzelfde zijn. In de landen om ons heen kom je ook ongeveer deze prijzen tegen. Vwb de garantie ben je afhankelijk van Apple -die zal dus ook overal hetzelfde zijn.
thanks




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

papaleo

Er is een mymovies app uitgekomen,maar het is mij nog niet duidelijk of deze app het zelfde kan/doet als mymovies op mijn pc...,dus ook de icon-art die je met mymovies  ophaalt en tussen je mediafiles zet?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Saitou Hajime

Heb sinds vorige week 4.2 GM en ben blij met appswitching, folders en unified mail op men iPad.

Teejoo

Citaat van: Saitou Hajime op november  9, 2010, 13:33:34
Heb sinds vorige week 4.2 GM en ben blij met appswitching, folders en unified mail op men iPad.
Wat bedoel je met folders? Zijn dat mappen waaruit alle applicaties documenten kunnen gebruiken?

BJF

#1465
Folders op de iPad zijn groepen van apps. Je kunt een aantal (12 per groep/folder) apps bij elkaar zetten onder één icoontje. Daarmee lijkt je springboard veel meer opgeruimd.
NAD M10 V2
Elac FS247

Teejoo

Citaat van: BJF op november  9, 2010, 19:48:38
Folders op de iPad zijn groepen van apps. Je kunt een aantal (12 per groep/folder) apps bij elkaar zetten onder één icoontje. Daarmee lijkt je asapringboard veel meer opgeruimd.
Ok, dat heeft de iPhone inderdaad wel al.

Ralph71

#1467
Citaat van: papaleo op november  9, 2010, 07:49:01
Er is een mymovies app uitgekomen,maar het is mij nog niet duidelijk of deze app het zelfde kan/doet als mymovies op mijn pc...,dus ook de icon-art die je met mymovies  ophaalt en tussen je mediafiles zet?

Ik heb de gratis versie van mymovies op de ipod touch. Werkt perfect, zolang je niet vernieuwt. Na vernieuwen nog maar 3 titels zichtbaar en bij vernieuwen klapt de app er elke keer uit en krijg je het bureaublad weer in beeld. De extra functionaliteit (filters etc) van de niet-gratis app is best interessant, maar als de basis niet werkt...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

papaleo

Ik zal Mymovies toch maar eens gaan proberen....

Even wat anders voor diegene met 'n (TMobile) dual sim kaart en een iPad....

Misschien vertel ik niets nieuws,maar dan beter 'n keer te veel verteld.....,ik heb een iPhone 4 en een iPad daarbij heb ik een mini dual-sim kaart met een abo van t-mobile.
In eerste instantie deed de sim het niet in mijn iPad,ik had wel 3G verbinding maar kon geen data verkeer tot stand brengen.
Nu is het wel gelukt met behulp van deze site,het was/is kinderlijk eenvoudig  ;)

  http://www.2bfrank.nl/?p=1100&cpage=1#comment-2711

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

J.A.F._Doorhof

Ik kan gewoon bellen en gebeld worden terwijl de duosim in de mifi zit.
Je moet wel de iPhone op data uit zetten.
Masr vliegtuigmodus is niet nodig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

papaleo

Nee dat werkt, met een 3G iPad,niet op die manier.

Je zal altijd een van de twee in 'flight-mode' moeten zetten met een 3G iPad uitvoering.
Of je koopt er ook nog gewoon een mifi bij natuurlijk....,je heb dan het voordeel om 1 handeling minder te verichten,maar het nadeel om weer 'n extra apparaat mee te nemen.  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Even een tussenvraagje.
Ik zet s'avonds de Ipad helemaal uit (zoverre als dat kan dan) met de rode schuifbalk.
Om hem weer aan te zetten dien ik de on knop rechtsboven een aantal seconden in te drukken en dan verschijnt er een apple logo gedurende 20 seconden ofzo en dan start hij weer op.
Zo nu en dan (2 a 3x per maand) verschijnt dan NIET het apple loge maar een ronddraaiend klok symbooltje (busy icon) en dat duurt 5 tot 10 seconden en dan gaat ie weer uit  ???
Iemand enig idee wat ie dan doet en waarom ie niet verder aangaat?

papaleo

Heb ik,op mijn iPad nog niet gezien/meegemaakt.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Erik

Zou er niet 1 dezer dagen een update van het OS moeten plaatsvinden? Multitasking en zo, het is een beetje stil de laatste tijd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Waarom zou het de iPad niet werken en met de mifi wel ?
Ik heb dus data uit staan en schakel dan de mifi in, kan dan gewoon bellen en gebeld worden en via de mifi gewoon internet gebruiken via 3G.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"