R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

R

Nee, te duur voor wat ik er mee doe. De panasonic bd80 voldoet prima.

silent cinema

Nieuwe speaker kabels en netjes wegwerken?
Sony 75" - Sonos - B&W

HTip

Citaat van: R op februari  7, 2011, 21:28:22
Al aardig wat maanden stabiel, dat is lang geleden ;) Voorlopig niet zoveel op de agenda behalve genieten!
:worship:

Heel goed!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Weer een toevoeging. Een dune hd-1.

Ben ik ook weer terug op pagina 1 ;)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


denoontje


R

Vandaag heeft mijn oude meubel 073 verlaten, SR7000 veel plezier ermee.

sr7000

Thanks! Hij staat nu al te pronken in 050 :) Erg mooi meubel  :wub:

R

#3684
Dune is inmidels binnen en aangesloten. Flink wat bekabeling omgegooid(er lag ook nog wat van de velodyne). Inmiddels de dune van netwerk voorzien en de eerste film gekeken! Gaaf apparaat (hij pastte ook net nog in het kastje!).


Maximus_Aurelius

Citaat van: R op oktober  9, 2011, 16:43:02
Dune is inmidels binnen en aangesloten. Flink wat bekabeling omgegooid(er lag ook nog wat van de velodyne). Inmiddels de dune van netwerk voorzien en de eerste film gekeken! Gaaf apparaat (hij pastte ook net nog in het kastje!).



Populair apparaat die Dune.
En dat hij net past is ook net zat  :D. Alleen als hij erg warm wordt dan kant het kritisch worden.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Warmte valt goed mee. Ik had er alleen niet aan gedacht hoe diep dat ding was.

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober  9, 2011, 16:58:02
Populair apparaat die Dune.
En dat hij net past is ook net zat  :D. Alleen als hij erg warm wordt dan kant het kritisch worden.

HTip

Citaat van: R op oktober  9, 2011, 16:43:02
Dune is inmidels binnen en aangesloten. Flink wat bekabeling omgegooid(er lag ook nog wat van de velodyne). Inmiddels de dune van netwerk voorzien en de eerste film gekeken! Gaaf apparaat (hij pastte ook net nog in het kastje!).



Feli met je nieuwe aanwinst! Tijd voor een nieuwe overzichtsfoto? Of er is niet niet genoeg veranderd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Niet echt eigenlijk, maar zal er eens een maken.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

silent cinema

Is het geluid van de analoge uitgang van de dune goed? Of gebruik je een DAC?
Sony 75" - Sonos - B&W

R

Geen serieuze test gedaan, film staat op de tweede plek hier. Voor nu geen gekke dingen gehoord, ook niet alle films zijn van goede kwaliteit.

Citaat van: silent cinema op oktober 10, 2011, 15:37:23
Is het geluid van de analoge uitgang van de dune goed? Of gebruik je een DAC?

R


R

Nog even een blik terug naar 2004.. Er is best veel veranderd ;)

denoontje

eeh de tv??

mooi hoor

S@m

Citaat van: R op oktober 12, 2011, 20:56:35
Nog even een blik terug naar 2004.. Er is best veel veranderd ;)

...maar de liefde voor Arcam is blijven bestaan!

Heb ik overigens ook een zwak voor... ;)

R

Alleen de A32 had ik toen al. De rest is nieuwer ;)

S@m

Citaat van: R op oktober 12, 2011, 21:00:48
Alleen de A32 had ik toen al. De rest is nieuwer ;)

I know, 't is nu allemaal full metal jacket wat de klok slaat...

HTip

Citaat van: R op oktober 12, 2011, 20:56:35
Nog even een blik terug naar 2004.. Er is best veel veranderd ;)
Inderdaad en allemaal ten goede. Je ruimte straalt nu veel meer rust uit. En je bent ook een betere fotograaf geworden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

silent cinema

#3699
Citaat van: silent cinema op februari  7, 2011, 22:14:46
Nieuwe speaker kabels en netjes wegwerken?

Maar die kabels hé  :devil:, ik blijf het gewoon herhalen.
Sony 75" - Sonos - B&W