iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje

Is de buitenzijde nu van glas?

Zat te denken dat zo'n Ipad wel eens handig zou kunnen zijn om auditresultaten direct te noteren bij de vragenlijsten.
Echter glas in een levensmiddelenfabriek......niet zo'n goed idee

phmeijer

Glas inderdaad, maar als je er een screenprotector op plakt, dan blijft het glas bij elkaar.
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

denoontje

mmm jammer dan, toch wel wat riskie.

Iemand ervaring met andere tabs?

Teejoo

Vraag mbt backup Goodreader etc: Maakt iTunes eigenlijk wel een backup bestand van de files die je in goodreader etc hebt? Je ziet de PDF's die je met iBooks hebt geopend wel gewoon in iTunes staan, maar ik zie niks van de goodreader files terug. En dat is toch wel zeer wenselijk..

eddy135

Citaat van: denoontje op december 26, 2010, 08:43:07
Is de buitenzijde nu van glas?

Zat te denken dat zo'n Ipad wel eens handig zou kunnen zijn om auditresultaten direct te noteren bij de vragenlijsten.
Echter glas in een levensmiddelenfabriek......niet zo'n goed idee

Wel hygienisch. :dry:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

denoontje

ja maar glasbreuk......

eddy135

Hoe doe je dat nu dan?
Met een stevig ingepakte laptop, zeker?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

denoontje

ouderwets pen en papierwerk ;-)

In de rpoductie hebben we wel hier en daar speciale pc's en die zijn ook niet mobiel dus kans op breuk is stukken minder

eddy135

#1608
Ja, precies!

In garages kom je ook wel stevige laptops tegen, het is er allemaal wel...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Aldert

Wie o wie weet dit zo..

Als ik een Prepay kaartje koop van bijv. KPN en daar een micro sim van maak. Kan ik dan op internet ?

LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

LittleNinja

#1610
Volgens mij werkt dit.... totdat je provider er lucht van krijgt... :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Aldert

Oké bedankt. Zal ik nu eens even uitzoeken welke een beetje normaal tarief hanteerd met data gebruik.

LG 32lg5700, Marantz SR 6006, Focal 816W, panasonic bluray BD35, Panasonic EH58, Popcorn hour A210

LittleNinja

Zou eerst toch nog even verder vragen of dit echt gaat werken. Ik heb het alleen horen zeggen...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

#1613
Heb sinds gisteren een ipad (16 gig wifi)

Bevalt me erg goed, wat me echter verbaasd is dat een aantal apps (zoals klok, calculator, aandelen,  weer,etc) er niet opzit.(die zitten standaard wel op de iphone namelijk)
Tevens hadden ze wel een koptelefoontje mee mogen leveren.

hifiman

Citaat van: Aldert op januari 17, 2011, 21:18:04
Wie o wie weet dit zo..

Als ik een Prepay kaartje koop van bijv. KPN en daar een micro sim van maak. Kan ik dan op internet ?


Ligt eraan of er bij dat prepaid abonnement ook dataverkeer bij in zit...


LittleNinja

#1615
Wie van jullie werkt er met Office2 of Office2plus?

Kun je bijvoorbeeld nieuw gemaakte documenten gewoon opslaan op de iPad?
Kun je die documenten ook gewoon makkelijk doorsturen zodat je ze ook op de normale pc kan bewerken?
Kun je bij de duurdere app een powerpointpresentatie ook via wifi verzenden? ( Naar bijvoorbeeld een projector met wifi. )

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Bovenstaande tekst aangepast. App naam was niet correct.

Overigens als je andere apps voor excel, word en PDF gebruikt wil ik dat ook graag weten..

Thanks!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martinus

wat doet jullie knopje aan de zijkant? rotationlock? of geluid-uit? Ligt dat aan de versie software? kan dat nergens vinden.
............

jowi

Citaat van: Sonic Circle op december 24, 2010, 00:12:45
Dat is een gave toepassing LN, gaat de klantbeleving bij een presentatie flink mee omhoog denk ik!
Waarom? Omdat je het nu op een iPad ziet ipv op een laptop?
Hype, hype, hype...

hifiman

Citaat van: Martinus op januari 30, 2011, 11:24:12
wat doet jullie knopje aan de zijkant? rotationlock? of geluid-uit? Ligt dat aan de versie software? kan dat nergens vinden.
Ligt inderdaad aan de software versie, in de laatste versie helaas geen rotation lock meer. (kan nog wel overigens via de gui)

danielo

Citaat van: Audioloog op januari 30, 2011, 12:12:53
Ligt inderdaad aan de software versie, in de laatste versie helaas geen rotation lock meer. (kan nog wel overigens via de gui)

In de volgende versie kan je weer instellen of je een hardware lock wil hebben ja of nee. Het is alleen nog niet duidelijk wanneer 4.3 gaat komen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Teejoo

Citaat van: danielo op januari 30, 2011, 13:32:06
In de volgende versie kan je weer instellen of je een hardware lock wil hebben ja of nee. Het is alleen nog niet duidelijk wanneer 4.3 gaat komen.

Daniel.
Heel fijn!

Wanneer komt er een blu-tooth presenter beschikbaar voor presentaties via de ipad? Dat mis ik toch wel.

danielo

Citaat van: Teejoo op januari 30, 2011, 17:54:04
Heel fijn!

Wanneer komt er een blu-tooth presenter beschikbaar voor presentaties via de ipad? Dat mis ik toch wel.

Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld, je kan via wifi keynote aansturen vanuit elke iOS device (ipad, ipod, iphone).

http://itunes.apple.com/us/app/keynote-remote/id300719251?mt=8

Nu snap ik dat er soms geen netwerk is (wifi) maar dan start je gewoon een wifi punt op je mac of pc die je joined met je ipad/iphone.

http://italkmagazine.com/using-apple-keynote-remote-without-wifi

Of misschien wil je toch iets anders ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Hans47

Marketing is meester en heerst over de wereld :-)

LittleNinja

Omdat ik nu geen laptop heb....
Handig, handig, handig... :D

Citaat van: jowi op januari 30, 2011, 11:31:36
Waarom? Omdat je het nu op een iPad ziet ipv op een laptop?
Hype, hype, hype...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"