iPhone 8 en X

Gestart door Starred, augustus 31, 2017, 13:06:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanky Panky

De accu van de 8 gaat langer mee dan die van de 6. Na 36 uur passief gebruik nog op 40%.

Beetje appen, 2 telefoontjes, paar foto's, mail lezen.

Het draadloos opladen werkt prima. Ik heb nog een oude Nokia lader en die werkt prima met de 8. Volgens mij is dat nog geen QI protocol.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

twani

Citaat van: Hanky Panky op oktober  2, 2017, 00:05:03
De accu van de 8 gaat langer mee dan die van de 6. Na 36 uur passief gebruik nog op 40%.

Beetje appen, 2 telefoontjes, paar foto's, mail lezen.

Het draadloos opladen werkt prima. Ik heb nog een oude Nokia lader en die werkt prima met de 8. Volgens mij is dat nog geen QI protocol.

En zo is dat hier met de 8+ ook.  :)

J.A.F._Doorhof

Let wel dat een accu minder word.
Mijn 7plus was de laatste paar maanden beduidend minder goed qua accu leven dan toen hij nieuw was.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HereIsTom

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  2, 2017, 07:21:38
Let wel dat een accu minder word.
Mijn 7plus was de laatste paar maanden beduidend minder goed qua accu leven dan toen hij nieuw was.

Ik neem aan dat je al eens een batterij reset hebt gedaan?

Citaat van: Hanky Panky op oktober  2, 2017, 00:05:03
De accu van de 8 gaat langer mee dan die van de 6. Na 36 uur passief gebruik nog op 40%.

Beetje appen, 2 telefoontjes, paar foto's, mail lezen.

Het draadloos opladen werkt prima. Ik heb nog een oude Nokia lader en die werkt prima met de 8. Volgens mij is dat nog geen QI protocol.

Hier doet de batterij het ook goed gaat wel twee dagen mee met intensief gebruik!
Ik ben nog opzoek naar een goede, goedkope draadloze lader?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

twani

Merkloos voor €10,- bij Bol.com...    QI standaard ;)

Allemaal goede recensies en werkt ook hier prima....

twani

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  2, 2017, 07:21:38
Let wel dat een accu minder word.
Mijn 7plus was de laatste paar maanden beduidend minder goed qua accu leven dan toen hij nieuw was.

Wat doe jij toch allemaal met je telefoon dat het allemaal zo beroerd werkt Frank? :D

Onze oude 7Plus gaat ook gewoon nog steeds drie dagen mee hoor :)

twani

Hier een healthcheck van mijn oude 6 die gewoon nog bijna de max laadcapaciteit bezit

twani

Wat mijn 8 dus wel doet en de 6 nooit deed is de foto's op zn kant zetten.

Rommel dat Apple :D

HereIsTom

#208
Ok, maar dan hou je 'm rechtop bij het maken van foto's? Ik draai 'm altijd een kwart slag.
De batterij van mijn iPad Air 2 zegt na ruim 3 jaar instensief gebruik nog 83%
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Jumping Jack

De batterij van mijn oude Ipad 2 staat nog steeds op 88%. En dat na vier jaar intensief gebruik...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

J.A.F._Doorhof

Ik doe enorm veel met mijn telefoon. 
Van Social media, mails tot video van Fotografie.
Vooral video trekt de accu leeg.

Probeer maar eens wat video te schieten en te bewerken. Kijken of je dan de dag haalt ;)

Ik doe misschien overdreven veel met mijn telefoon in jouw ogen. Maar voor mij is het mijn mobiele kantoor. En ik ben gewoon enorm actief op sociale media dus dan gaat het wel snel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HereIsTom

Als je garantie voorbij is heb je voor € 39,- een nieuwe batterij voor je iPhone.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

J.A.F._Doorhof

Het is puur het gebruik. Zal een nieuwe accu misschien een half uurtje tot een uurtje bij tellen maar ik moet toch tussendoor laden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HereIsTom

Ja das 't nadeel van de huidige accu's, ze gaan helaas nog steeds geen week mee!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

twani

Citaat van: Jumping Jack op oktober  2, 2017, 12:37:39
De batterij van mijn oude Ipad 2 staat nog steeds op 88%. En dat na vier jaar intensief gebruik...

Mijn iPad retina drie is nog als nieuw maar inmiddels wel retelaag en niet meer updatable..

Heb jij daar geen last van Nick? :lookaround:

Jumping Jack

Jawel, ik heb daarom onlangs een iPad 2017 gekocht. Zelfs de naim-app wou niet vlot meer draaien. Nu gebruiken de kinderen de 2 voor spelletjes en Netflix. Dat ding is onverwoestbaar (al kan van de hoesjes niet hetzelfde worden gezegd, maar die krijgen dan ook heel wat te verduren door die monstertjes  :D).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Sirius666

Citaat van: twani op oktober  2, 2017, 19:04:57
Mijn iPad retina drie is nog als nieuw maar inmiddels wel retelaag en niet meer updatable..

Heb jij daar geen last van Nick? :lookaround:

iPad 3 is zeker niet een van hun beste modellen. Een Air (2) zal een verademing zijn.

BuSpu

Citaat van: twani op oktober  2, 2017, 12:11:17
Wat mijn 8 dus wel doet en de 6 nooit deed is de foto's op zn kant zetten.

Rommel dat Apple :D

Wat deed jou overstappen van de 6 naar de 8? Zelfde behuizing toch? Zelfde iOS? Gaat het dan om de specs?

twani

Citaat van: Sirius666 op oktober  2, 2017, 19:40:54
iPad 3 is zeker niet een van hun beste modellen. Een Air (2) zal een verademing zijn.

Ik weet het, die hebben we ook in huis :)

twani

#219
Citaat van: BuSpu op oktober  2, 2017, 19:41:26
Wat deed jou overstappen van de 6 naar de 8? Zelfde behuizing toch? Zelfde iOS? Gaat het dan om de specs?

Abonnement was klaar.....

BuSpu

Citaat van: twani op oktober  2, 2017, 19:53:11
Abonnement was klaar.....
Maar stel dat je het zelf had moeten betalen, was je dan ook overgaan naar de 8?

twani

Citaat van: BuSpu op oktober  2, 2017, 19:58:36
Maar stel dat je het zelf had moeten betalen, was je dan ook overgaan naar de 8?

Zeker niet, mijn 6 was nog erg fijn. Die staat nu te koop in de marktsectie.

Eerlijk gezegd is die nog zó mooi en zó fijn dat het een beetje zeer doet m te verkopen.....

Maar ja, anders ligt ie maar in de la te verstoffen. Ook zonde....

BuSpu

Citaat van: twani op oktober  2, 2017, 20:11:07
Zeker niet, mijn 6 was nog erg fijn. Die staat nu te koop in de marktsectie.

Eerlijk gezegd is die nog zó mooi en zó fijn dat het een beetje zeer doet m te verkopen.....

Maar ja, anders ligt ie maar in de la te verstoffen. Ook zonde....
Zeker  ;)

Sirius666

#223
Citaat van: twani op oktober  2, 2017, 20:11:07
Zeker niet, mijn 6 was nog erg fijn. Die staat nu te koop in de marktsectie.

Eerlijk gezegd is die nog zó mooi en zó fijn dat het een beetje zeer doet m te verkopen.....

Maar ja, anders ligt ie maar in de la te verstoffen. Ook zonde....

Je had natuurlijk ook een sim only abo kunnen nemen, probleem opgelost én het had je minimaal 800 euro bespaard :D

Nieuws, alleen wel minder. Is te hopen dat het met een sisser afloopt:

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/note-7-debacle-dreigt-voor-de-iphone-8

Martinus

Citaat van: Sirius666 op oktober  2, 2017, 23:00:15
Je had natuurlijk ook een sim only abo kunnen nemen, probleem opgelost én het had je minimaal 800 euro bespaard :D

Nieuws, alleen wel minder. Is te hopen dat het met een sisser afloopt:

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/note-7-debacle-dreigt-voor-de-iphone-8

Beetje rumoer creeren, zijn nog maar enkele gevallen bekend, bij de note waren dat er tientallen soms honderden per dag en die vlogen in brand. Deze zetten voorlopig alleen nog uit.
............