The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jean Sibelius

#1000
Gisteren is er nog tot 22:15 's avonds doorgewerkt. Nog een paar puntjes op de 'i', maar dan is de ruwbouw ook helemaal klaar 8)



The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sicco

Fantastich project!
Heb je eigenlijk al een beetje kunnen testen hoe het met de geluidsisolatie zit? Horen mensen buiten helemaal niets als je lekker aan het knallen bent?
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

Davey

Sprakeloos als ik er naar kijk. Dit is zo'n gaaf project  :headbanging: :clapping:

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fabian92

Mooi hoor  ;) Het is echt net alsof er gewoon een extra huisje staat  :D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

LittleNinja

#1006
Nu wordt deze terminologie ook wel gebruikt voor zeg maar "privé aangelegenheden".. Doel je daar op?? ::)

Citaat van: Sicco op juli 21, 2009, 10:03:35
Fantastich project!
Heb je eigenlijk al een beetje kunnen testen hoe het met de geluidsisolatie zit? Horen mensen buiten helemaal niets als je lekker aan het knallen bent?

Toch kon je de verleiding niet weerstaan?? :P

Citaat van: Davey op juli 21, 2009, 10:27:48
Sprakeloos als ik er naar kijk. Dit is zo'n gaaf project  :headbanging: :clapping:

Genoeg gekheid...

Het lijkt plotseling af te zijn! Prachtig gebouw geworden Jean!! Voor mijn gevoel kan het nu niet lang meer duren.. maar goed, de planning wijst anders uit. We worden een tikkeltje ongeduldig als we dergelijke foto's voorbij zien komen.  :crazy:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sicco

hahaha, ik weet niet hoe comfortabel de bank zal zijn die Jean in gedachte heeft, maar in principe doelde ik op knallen met het geluid van muziek/films :) ;)
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

astrobart

mooi mooi mooi zo met dat puntdak
Ik zou toch een 909 splitpack op de kop proberen te tikken.
Die stofzuiger op je zoldertje en de rust in je HT brrrrrr wat mooi.

advr



bijzonder mooi om zo de droom uit te laten komen :alien:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

stevieB

Dit is wel zo'n beetje het ultieme project aan het worden  :withstupid:

Als iedereen die dit mooi vind, jou 5,- Euro betaald voor een filmpje,dan heb je de kosten er volgens mij zo uit  :clapping:

GAAF  O0

Gr StevieB
Under construction.....

-madison-

WOW!! Prachtig Jan!
Je hebt het tempo er lekker in zeg 8) Ziet er fantastisch uit :inlove:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Jean Sibelius

Citaat van: Sicco op juli 21, 2009, 10:03:35
Fantastisch project!
Dank je! 8) Als je van plan om ook zoiets te doen... niet doen! ;) (het kost o.a. enorm veel tijd)

Citaat van: Sicco op juli 21, 2009, 10:03:35
Heb je eigenlijk al een beetje kunnen testen hoe het met de geluidsisolatie zit? Horen mensen buiten helemaal niets als je lekker aan het knallen bent?
Toen ik het hierboven over de afwerkvloer had, bedoelde ik eigenlijk iets anders >:D
Maar we hebben nog niets getest, de deur moet nog gesteld worden, waardoor deze nog niet helemaal 'geluidsdicht' is.

Citaat van: Davey op juli 21, 2009, 10:27:48
Sprakeloos als ik er naar kijk. Dit is zo'n gaaf project  :headbanging: :clapping:
Dank je Dave. Ik vind jouw satelietproject óók helemaal geweldig! 8)

Citaat van: reza op juli 21, 2009, 10:30:10
Ziet er indd erg gelikt uit allemaal.
Momenteel bezig met het zichtwerk en dan gaat het ineens hard en knapt het ontzettend op.

Citaat van: Fabian92 op juli 21, 2009, 12:18:13
Mooi hoor  ;) Het is echt net alsof er gewoon een extra huisje staat  :D
Bedankt! In feite een tuinhuis(je) voor de hobby. Als straks alle rommel uit de tuin is, dan kan ik eindelijk zien hoe dit zich verhoud tot de rest van de tuin, maar volgens mij valt het wel mee :P.

Citaat van: eddy135 op juli 21, 2009, 12:34:28
Er zijn zat mensen die minder wonen...
Ik ga er gelukkig óók niet wonen, maar ik snap je punt.

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2009, 13:07:54
Nu wordt deze terminologie ook wel gebruikt voor zeg maar "privé aangelegenheden".. Doel je daar op?? ::)
Volgens mij wel, maar zonder afwerkvloer geen privé aangelegenheden ;)

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2009, 13:07:54
Toch kon je de verleiding niet weerstaan?? :P
Ik denk niet dat Angelie zich laat verleiden met al die mensen in de buurt >:D

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2009, 13:07:54
Genoeg gekheid...

Het lijkt plotseling af te zijn! Prachtig gebouw geworden Jean!! Voor mijn gevoel kan het nu niet lang meer duren.. maar goed, de planning wijst anders uit. We worden een tikkeltje ongeduldig als we dergelijke foto's voorbij zien komen.  :crazy:
Dank je Little Ninja! 8) Het begint inderdaad helemaal af te raken en ik ben erg tevreden met het resultaat.
Zoals sommige mensen hier op forum weten, duurt de afwerking van zo'n ruimte ongeveer even lang, als de ruwbouw.
Ik hoop dat ik minder als 600 à 700 uur nodig heb, dat hangt met name af van de vaardigheid die ik op ga doen mbt het bouwen van de basstraps en diffusie panelen.

Citaat van: Sicco op juli 21, 2009, 13:19:58
hahaha, ik weet niet hoe comfortabel de bank zal zijn die Jean in gedachte heeft, maar in principe doelde ik op knallen met het geluid van muziek/films :) ;)
Die bank is prima, maar volgens de huidige planning weet ik rond de kerst hoe het klinkt en volgend jaar hoe een film er in deze ruimte uitziet :)

Citaat van: astrobart op juli 21, 2009, 13:28:43
mooi mooi mooi zo met dat puntdak
Ik zou toch een 909 splitpack op de kop proberen te tikken.
Die stofzuiger op je zoldertje en de rust in je HT brrrrrr wat mooi.
Mede dank aan Welstand, die dit toch wel zo enigszins heeft afgedwongen, maar het ziet er zo wel netjes uit.
Alleen jammer van al dat werk aan de achterzijde waar wijzelf niets van zien (ach dat is ter compensatie voor de buren die de boom missen).

Citaat van: stevieB op juli 21, 2009, 14:27:41
Dit is wel zo'n beetje het ultieme project aan het worden  :withstupid:

Als iedereen die dit mooi vind, jou 5,- Euro betaald voor een filmpje,dan heb je de kosten er volgens mij zo uit  :clapping:

GAAF  O0

Gr StevieB
Dank je Stevie! :) Ultiem is het natuurlijk nooit, want óók ik heb compromissen moeten sluiten met name qua financieën, maar ik probeer de basis zo goed mogelijk te maken.
=> akoestiek / bouw / stroom

Dit zijn zaken die je achteraf niet meer aan kunt passen zonder zéér hoge investeringen.
Dat dit betekend dat bepaalde zaken (zoals weergever/upgrades) naar achteren schuiven neem ik maar voor lief, dat kan altijd nog.

Citaat van: -madison- op juli 21, 2009, 15:49:08
WOW!! Prachtig Jan!
Je hebt het tempo er lekker in zeg 8) Ziet er fantastisch uit :inlove:
Bedankt Roy! Ziet er inderdaad al weer heel anders uit als toen jullie hier waren.
Zoals je merkt probeer ik wat tijd in te halen als gevolg van dat breedplaatvloeren verhaal.
Iedereen werkt lekker door en er valt een hoop te regelen, dus het gaat momenteel lekker.

De mannen die de afwerkvloer komen leggen zijn net geweest. Die komen aanstaande zaterdag en mogelijk nog wat eerder als ze e.e.a. geregeld krijgen. 
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Zo Jan, je gaat als een speer. Gaat zo te zien lekker daar. Ben je straks nog eerder klaar dan ik :o

Gefeliciteerd met je mijlpaal :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 20:02:56
Zo Jan, je gaat als een speer. Gaat zo te zien lekker daar. Ben je straks nog eerder klaar dan ik :o
Pas maar op! >:D ;D Als ik jou was zou ik niet op vakantie gaan over twee weken, maar eerst de ruimte afmaken :pompom:

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 20:02:56
Gefeliciteerd met je mijlpaal :thumbs-up:
Bedankt! 8) In feite: ga door naar START ;) (zoals je al eerder schreef: nu wordt het pas echt interessant voor hier op het forum)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:14:53
Pas maar op! >:D ;D Als ik jou was zou ik niet op vakantie gaan over twee weken, maar eerst de ruimte afmaken :pompom:
Ik wist niet dat we wedstrijdje aan het doen waren :P Ik hoop overigens wel dat er nog wat tijd over blijft om te werken aan de HT ;)

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:14:53
Bedankt! 8) In feite: ga door naar START ;) (zoals je al eerder schreef: nu wordt het pas echt interessant voor hier op het forum)
:D Leuke is dat je nu al 40 pagina's vol hebt :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 20:51:44
Ik wist niet dat we wedstrijdje aan het doen waren :P Ik hoop overigens wel dat er nog wat tijd over blijft om te werken aan de HT ;)
Ik begin niet aan een wedstrijd die ik zeker ga verliezen, maar om nog wat olie op het vuur te gooien...
komende zondag ga ik proberen om mijn materialenlijst samen te stellen voor de absorbers >:D
(had ik eigenlijk zondag al willen doen, maar toen ben ik druk achter in de tuin bezig geweest)

Ondertussen heb jij je set en ruimte goed op orde, dus dan wordt de verleiding om een film te kijken of om muziek te luisteren wel erg groot natuurlijk :)

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 20:51:44
:D Leuke is dat je nu al 40 pagina's vol hebt :o

Dat klopt. In feite staan er al alle antwoorden op de vragen die ik nog heb, dus in mijn geval een vliegende start qua opbouw van de binnenkant van de ruimte.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:59:35
Ik begin niet aan een wedstrijd die ik zeker ga verliezen, maar om nog wat olie op het vuur te gooien...
komende zondag ga ik proberen om mijn materialenlijst samen te stellen voor de absorbers >:D
(had ik eigenlijk zondag al willen doen, maar toen ben ik druk achter in de tuin bezig geweest)
:D Daar ben ik nog niet helemaal zeker van :unsure:
Ben ook al aan de materiaallijst begonnen, maar dat is voor mij het minste werk. De tekening heb ik op een kladblaadje gemaakt, om de hoeveelheid MDF platen te berekenen. Zal net iets minder zijn dan wat jij nodig hebt ;)

Citaat van: Jean Sibelius op juli 21, 2009, 20:59:35
Ondertussen heb jij je set en ruimte goed op orde, dus dan wordt de verleiding om een film te kijken of om muziek te luisteren wel erg groot natuurlijk :)
Klopt inderdaad! Maar elke keer met diepe bassen of met muziek die niet helemaal super klinkt kriebelt het wel weer. En het scherm hangt nu onbeschermd van vuil e.d.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

Ik vind het ook weer fantastisch geworden dit.
Mooi gebouw, mooi dak.
Allemaal "af" gewoon O0

En mooie (goede!) foto's...
Wat voor camera heb je?

Met vr gr,

Atmoz

[edit]

Ah, zie 't al.
EOS 350 :) mooi!!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Oracle


Robbert54

had het even een tijdje gemist. ziet er echt mooi uit! die kleurstelling van het interieur vind ik ook erg mooi uitgezocht, geeft het een heel warm geheel! erg rustgevend.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 21:05:17
:D Daar ben ik nog niet helemaal zeker van :unsure:
Ik wel... ik geloof namelijk niet dat jij tot de zomer van 2010 stil kunt zitten qua afwerking van je ruimte ;)

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 21:05:17
Ben ook al aan de materiaallijst begonnen, maar dat is voor mij het minste werk. De tekening heb ik op een kladblaadje gemaakt, om de hoeveelheid MDF platen te berekenen.
Zal net iets minder zijn dan wat jij nodig hebt ;)
Ik heb in het verleden als een wat bij elkaar opgeteld om het budget op te stellen. Het komt nu allemaal wat kritischer, maar als ik het MDF over 2 à 3 weken heb, dan kan ik alvast lekker beginnen.

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 21:05:17
Klopt inderdaad! Maar elke keer met diepe bassen of met muziek die niet helemaal super klinkt kriebelt het wel weer. En het scherm hangt nu onbeschermd van vuil e.d.
Dat is inderdaad iets waarvan je zelf de prioriteit moet bepalen. Tijdens ons bezoekje aan jouw ruimte merk je dat echt laag inderdaad in de ruimte blijft hangen.
(Cloverfield / U-571 => maar dan ben je ook echt de extremen aan het opzoeken)

Citaat van: atmoz op juli 21, 2009, 21:07:17
Ik vind het ook weer fantastisch geworden dit.
Mooi gebouw, mooi dak.
Allemaal "af" gewoon O0
Dank je Atmoz! Als het straks helemaal af is maak ik nog een keertje foto's van het bijgebouw rondom (voor de record).
Het is nu even wachten op het moment dat de waterafvoer op de riolering is aangesloten en dan kunnen de regenpijpen aangesloten worden.
Dat zullen de laatste dingen zijn die aan de buitenkant moeten gebeuren :)

Citaat van: Oracle op juli 22, 2009, 09:55:51
Leuk, zo'n glijbaan. Niet heel lastig, zo bij de deur? ;)
Kindvriendelijke tuin en zolang er nog niemand in de ruimte gaat zitten om een filmpje te kijken geen enkel probleem ;)

Citaat van: Robbert54 op juli 22, 2009, 14:34:36
had het even een tijdje gemist. ziet er echt mooi uit! die kleurstelling van het interieur vind ik ook erg mooi uitgezocht, geeft het een heel warm geheel! erg rustgevend.
Kleuren zijn in goed overleg met Angelie uitgezocht. Een compromis tussen comfort en functionaliteit, maar gezien de (hoofd)functie van de ruimte => muziek luisteren een heel goed compromis.
Ik vond de kleurstelling bij Peelke héél erg mooi in zijn Dreamtheater en dit lijkt er wel op :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

robbie12345

Ik sluit me even bij Atmoz aan!
Ik ben deze thread al een tijdje aan het bekijken en nu wordt het ook een keer tijd voor complimenten, dus bij dezen.
Super!
Ben benieuwd als het binnen helemaal klaar is, dan krijg ik en een paar mede-forummers volgens mij een orgasme...  :clapping:

Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Jean Sibelius

Citaat van: robbie12345 op juli 24, 2009, 13:26:51
Ik sluit me even bij Atmoz aan!
Ik ben deze thread al een tijdje aan het bekijken en nu wordt het ook een keer tijd voor complimenten, dus bij dezen.
Super!
Ben benieuwd als het binnen helemaal klaar is, dan krijg ik en een paar mede-forummers volgens mij een orgasme...  :clapping:
Dank je Robbie! :) (ik zal jouw bovenstaande opmerking maar niet aan Angelie vertellen, want dan moet ik per direct stoppen hier op het forum) ;)

===
En weer tijd voor een korte update...

Ondertussen is de stucadoor klaar met zijn werkzaamheden en is de afwerkvloer afgelopen zaterdag in de ruimte gestort.

Oorspronkelijk was er wat (logische) discussie met degene die deze vloer kwam leggen, want hij wilde de afwerkvloer op precies de goede hoogte uit laten komen om straks de houten vloer onder de deurpost weg te laten vallen. Ik ben vanaf het begin gefocussed geweest op de interne maten zoals door Toine Dingemans berekend (5.86 x 7.43 x 2.77 [bxdxh]) en aangezien de houtenvloer 2 cm dik wordt moet de bovenkant van de afwerkvloer op 2.79 meter ten opzichte van onderkant plafond komen. Met die 2 cm van de vloer heeft de aannemer helaas geen rekening gehouden bij het plaatsen van de deur en dus zit de deur in feite te laag. Dat is helaas een foutje van de aannemer geweest wat ik niet heb gezien (interne afmetingen van de ruimte zijn verder wel prima). Aangezien 2 centimeter best veel is toch besloten om de maat van 2.79 aan te houden want akoestiek rules in dit geval! Dan zie ik later wel hoe ik de vloer zo onopvallend mogelijk kan laten aansluiten op de deurpost (daar zijn nog wel trucjes op te verzinnen).

Voorafgaand aan het aanleggen van de afwerkvloer zijn allereerst nog wat loze leidingen geplaatst op de reeds gestorte vloer, die allemaal onder de hoekbank uitkomen komend vanaf de voorzijde en achterzijde van de ruimte (je weet tenslotte maar nooit). Tevens zijn er nog wat extra leidingen gelegd om straks met richtspots vanuit de grond de frontspeakers te kunnen verlichten J.

Bij het vastboren van de leidingen toch een warm gevoel van binnen (om het 'een orgasme' te noemen gaat me te ver), maar ondanks het feit dat de zware boorhamer in staat was om de grote (en zware!) vloerplaat in trilling te brengen, was geen enkele trilling voelbaar op de wanden. De doelstelling om een dynamische ontkoppeling tussen vloer en de rest van het gebouw te realiseren is dus gelukt! Dus ik weet nu op voorhand al dat het voor de subwoofer(s) onmogelijk wordt om de rest van het gebouw in trilling te brengen en dat is een fijne gedachte.

Vanavond wordt er nog een afwerklaagje op de vloeren gesmeerd dat morgen droog is, dus vanaf morgen kan ik gaan beginnen met texen, dus ik hoop dat de ruimte(s) voor komend weekend hun definitieve kleur hebben en daarna verder met het aanleggen van de elektra.

Angelie wil nu allereerst zo snel mogelijk de partytent uit de tuin, want ze is het uitzicht op dat ding (staat al vanaf januari op 1 meter van de achterdeur) meer dan zat.

To be continued...
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

celerontje

Dit bewijst mijn vooroordeel maar weer eens; Een bouwproject loopt NOOIT zoals gepland! :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!