Attitude en gedrag....

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 26, 2020, 12:21:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

simsatit

HP, misschien heb ik het verkeerd, maar je lijkt een beeld te schetsen dat de 'kwetsbare' forummer (wie dat ook mogen wezen, ik denk dat iedereen wel een zg 'breekpunt' heeft) veel op de RTM knop zou drukken, zelfs voor de meest banale reden, waar baseer je dit op?
Kunnen de moderatoren dit bevestigen? of is het een vermoeden?
Nu heb ik nooit de behoefte gehad de RTM knop in te gaan drukken, maar ik denk wel dat het goed is dat deze er is, een mod kan niet alle topics gaan lezen namelijk en als er bv gedriscrimineerd zou worden is dat daar het strafbaar is wel iets waar direct iets aan gedaan moet worden, gelukkig zal dit nagenoeg niet voorkomen op dit forum en dat alleen al is een groot goed.
Ik sluit me zeker aan bij HuubF die eerder Frank zijn oproep tot een wat vriendelijker toon van alle zijden in de topics op dit forum ondersteund.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Kjelt

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 28, 2020, 15:20:58
Laat zeggen je bent een flink betoog aan het houden voor een kabel die echt fantastisch klinkt.
Je krijgt zo iemand tegen over je die niets onderbouwd, maar alleen elke post zegt "geloof je dat nu echt, allemaal placebo"
Elke keer weer dat soort posts.
Je doet je best hem/haar te overtuigen dat je toch ook dubbele blindtests hebt gedaan en dat ook daaruit kwam dat die kabel het beste was.
Met andere woorden je doet je best om jouw passie over te brengen op die ander.
Nou wat er dan meestal gebeurt is "nee ik doe geen dubbelblindtest want die in mijn geval niet relevant en nietszeggend".
Ik snap wat je bedoeld te zeggen en ben het er in grote lijnen ook mee eens echter opnieuw, je kunt iemand met geloof A niet overtuigen dat geloof B beter of het ware geloof is.
Maar als iemand het niet als geloof brengt maar als absolute waarheid, ja dan heb ik daar toch wel een groot probleem mee.

Wat is dan DE waarheid, die ligt meestal ergens in het midden maar dichter bij degene die onafhankelijk , objectief en sequentieel hun resultaten kunnen herhalen dan de einzelganger die na 2 weken knutselen beweert iets te hebben ontdekt wat duizenden experts de afgelopen 100 jaar niet hebben ontdekt. Dan past er toch wel enige scepsis en wil je graag objectieve resultaten zien.
Die komen er niet maar je mag dan niet zeggen dat het waarschijnlijk toch tussen de oren zit ? Lastig hoor.

Voor je het weet krijg je zo'n zweefforum met goeroe's die beweren op een gebied de grootheid te zijn waar iedereen naar moet luisteren, het orakel zeg maar die verwacht dat anderen moeten zwijgen. Zitten we daar op te wachten ?

simsatit

#252
Citaat van: Kjelt op januari 28, 2020, 16:12:08
Nou wat er dan meestal gebeurt is "nee ik doe geen dubbelblindtest want die in mijn geval niet relevant en nietszeggend".
Ik snap wat je bedoeld te zeggen en ben het er in grote lijnen ook mee eens echter opnieuw, je kunt iemand met geloof A niet overtuigen dat geloof B beter of het ware geloof is.
Maar als iemand het niet als geloof brengt maar als absolute waarheid, ja dan heb ik daar toch wel een groot probleem mee.

Wat is dan DE waarheid, die ligt meestal ergens in het midden maar dichter bij degene die onafhankelijk , objectief en sequentieel hun resultaten kunnen herhalen dan de einzelganger die na 2 weken knutselen beweert iets te hebben ontdekt wat duizenden experts de afgelopen 100 jaar niet hebben ontdekt. Dan past er toch wel enige scepsis en wil je graag objectieve resultaten zien.
Die komen er niet maar je mag dan niet zeggen dat het waarschijnlijk toch tussen de oren zit ? Lastig hoor.

Voor je het weet krijg je zo'n zweefforum met goeroe's die beweren op een gebied de grootheid te zijn waar iedereen naar moet luisteren, het orakel zeg maar die verwacht dat anderen moeten zwijgen. Zitten we daar op te wachten ?

Hoi Kjelt,
Mijn mening is dat je wat generaliseert nu, zelf ben ik terzijnertijd in een topic bijzonder aangevallen, genoeg om bijna een jaar niet actief geweest te zijn, wellicht herinner je je het voorval nog, werd toen door bekende, waarvan er een iemand nu blijkbaar een tijd geleden een permanente ban heeft gekregen.
Dit ging om een door mij gemaakt stekkerblok.
Een stekkerblok dat aan alle eisen die je aan een stekkerblok zou willen stellen aan voldaan is, en nog was het knutselwerk.
De betreffende forummers werden toen NIET aangepakt.
Als je iets zelf maakt, en het heeft met A/C te maken is het vrijwel meteen al onveilig was de consensus.
En dit terwijl ik in de brandveiligheid werkzaam ben en een MBO certificaat electro heb.
Blijkbaar is dat niet voldoende, je maakt zelf een stekkerblok, ik zou je buurman niet willen zijn met je knutselproject.
Denk je dat je dan nog zin hebt NA bovenstaande uitleg, die gewoon niet aankomt, om dan nog te willen posten?

-------------------------------------

EDIT, even om te onderbouwen

Van dit soort posts kreeg ik post om post om de oren, hier slechts een paar;

Interconnects, bekabelingen en stroom / Re: netsnoer« on: January 31, 2017, 13:44:09 »

Quote from: ..... on January 31, 2017, 08:59:22

dit dus, wanneer je zonder gehinderd te worden door enige vorm van kennis een beetje loopt te freubelen en je ervaringen loopt te verkondigen, moet je niet raar opkijken wanneer mensen je daar kritisch op aanspreken. En freubelen klinkt misschien denigrerend, maar dat is het exact. Er ligt nu eenmaal geen kennis aan ten grondslag en gaat allemaal op "gevoel" en op basis van "hifi sprookjes" van anderen.


Interconnects, bekabelingen en stroom / Re: netsnoer« on: January 30, 2017, 00:24:36 »

Quote from: ....... on January 29, 2017, 21:39:46

Waarmee nog eens aangegeven dat men zich hier (té) vaak op het houtje touwtje vlak heeft begeven/begeeft.

Slechts voor een aantal onder ons, ik bedoel dan oa. de Kjelts en de Erik S'en onder ons, is het gegeven om hier serieus mee om te kunnen gaan.

Ik hoop bijv wel dat jij vrijstaand woont Simsatit. 

Zou het niet leuk vinden als mijn eigen "NENloze" buurman dit soort zelf verzonnen elektrisch constructies aan elkaar knoopt zeg maar....

En dan kun je nog op het carbon politoeren wat je wil (wat ik overigens wel mooi vind), veilig wordt het nooit.


En dit was mijn reactie;


Goed, ik vind het prima,
ik hang hier de spreekwoordelijke viool aan de wilgen.
Dit is niet goed voor mijn gezondheid meer hier te zijn.
... ik vind je een bully, wat een ander of ik vindt, ik weet daar heb je worst aan.
Maar ik ben niet onder de indruk van je, wat ik wel ben is het zat.
Je verpest voor mij iig het plezier hier te komen.
Geef de schuld aan mij, die wat je wilt, zeg wat je wilt, maar dat hoef ik je niet te zeggen want dat doe je zowiezo wel.
Wees maar trots op dat je een pestkop bent.
Succes met je karakter.

En dank aan iedereen voor een in het overgrote deel voor de goede tijd.

Het beste allemaal

-------

Ik ben toen 1 jaar en 8 maanden niet meer op het forum geweest, zelfs niet meer om te lezen, misschien dat vele daar totaal niet mee kunnen zitten, maar leuk was anders.

En dan begin ik nog maar niet eens hoe Frank2 in ZIJN EIGEN topic schaamteloos gescandeert is, toetsenbord macho gedrag, compensatie?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Hanky Panky

#253
Citaat van: simsatit op januari 28, 2020, 15:40:33
HP, misschien heb ik het verkeerd, maar je lijkt een beeld te schetsen dat de 'kwetsbare' forummer (wie dat ook mogen wezen, ik denk dat iedereen wel een zg 'breekpunt' heeft) veel op de RTM knop zou drukken, zelfs voor de meest banale reden, waar baseer je dit op?


Dat baseer ik op uitlatingen van onder meer Blue-eyes die een tijdje mod is geweest (of een andere functie had binnen het team). Die gaf -vrij geïnterpreteerd - aan dat er ook wel erg veel mensen 'drammen' en zich heel snel op hun tenen getrapt voelen als het balletje niet hun kant op rolt. Eerst dagenlang zuigen en als je dan een keer een stevig antwoord krijgt dan janken bij het forumbeheer om .... nou vul maar in. Je zin door te drammen, een ander een oor/ban aan te naaien, op een kinderlijke wijze je gram halen etc etc. Geen idee wat zulke mensen verder motiveert. 

En daar schijnen we er wel een aantal van te hebben.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Citaat van: Kjelt op januari 28, 2020, 16:12:08

Maar als iemand het niet als geloof brengt maar als absolute waarheid, ja dan heb ik daar toch wel een groot probleem mee.


Dat dus.

Niet voorbehouden aan kabeldiscussies maar een forumbreed verschijnsel.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

#255
Maar goed waarom moet je iemand overtuigen?
Je kan ook berusten in het feit dat allebei een andere situatie hebben.

Neem even EVs als voorbeeld omdat het daar vaak flink mis gaat.
Je kan een heel betoog houden en afsluiten met de tekst.
Als je NIET thuis kan laden, OF als je 200+ km per dag rijdt is het nog geen tijd.

Maar als dan die laatste zin bv gewoon genegeerd word en gehammerd op een conclusie dat je thuis NIET kan laden en meer dan 250km per dag rijdt.... waar ben je dan mee bezig.

Zelfde met kabels en projectoren.
Elke situatie maar ook wensen van mensen zijn anders.
Ik denk dat als mensen gewoon daar rekening mee houden je discussies krijgt die gaan over toepassingen in de praktijk ipv ik of jij heb gelijk.

Ik ga nooit iemand op een flat overtuigen dat hij/zij een projector moet hebben ondanks dat ik heilig overtuigd ben dat een projector de beste methode is om film te kijken.
Ik ben dan gewoon blind voor de opmerking van de andere partij die aangeeft dat ze een gipsplaten plafond heeft en maximaal 3 meter afstand tussen de muren en dat het dak ook nog eens scheef loopt. Je krijg dan een discussie die gaat over "is een projector superieur aan een TV" en beide zullen keihard blijven beweren dat het andersom is.  Maar niemand schijnt de conclusie te kunnen trekken dat in een flatje met dat soort dimensies en een gips plafond een 55" oled waarschijnlijk net zoveel film ervaring geeft als een 2.80 breedt scherm in een batcave waar je 6 meter van je scherm zit.

Beide hebben gelijk voor de volle 100%
Maar geen van beide wil zich verplaatsen in de situatie van de ander.

LET OP !!!
Nu kan dit per ongeluk gaan, ik ben daar zelf ook wel eens schuldig aan, hoewel ik dat dan wel probeer te corrigeren later.
Daar is ook weinig tot niets mis mee lijkt me (voordat dit weer verkeerd word uitgelegd :D ik bedoel dus iedereen kan een fout maken, als dit niet opzettelijk gebeurt en later gecorrigeerd word is er denk ik essentieel niets fout)
Waar het mis gaat, en daarom ook dit topic is dat er een kleine groep mensen is die opzettelijk zinnen weglaten uit quotes, zeer belangrijke informatie "over het hoofd ziet" etc. en maar met 1 doel. De boel op scherp zetten, en dat is mijn inziens niets meer en minder dan trol gedrag en dat moet je niet willen.

Ik post bv net in 1 post.
Het nieuwe virus uit china ben ik minder bang voor dat bijvoorbeeld wat er allemaal onder het ijs licht wat via klimaatveranderingen zometeen loskomt.
geen lang epistel, gewoon ik dacht 4-5 zinnen.

Meteen een reactie hoe ik het toch in mijn hoofd haal om klimaat te koppelen aan China maar dat dit zeer typering is voor mij als persoon.

Tja.....
Dat is dus hoe zoiets kan escalleren.
Ben ik een dagje niet online dan heet het morgen dat ik gezegd heb dat door de klimaat veranderingen china nu een virus heeft waar je dan natuurlijk weer 10 andere op ziet springen met opmerkingen als "Ja echt Frank he lol" en ga zo maar door.

Voor de starter.... doel bereikt.
Want wie leest nu de originele post.
Voor mij verschrikkelijk want nu denkt iedereen dat mijn persoonlijkheid betekend dat ik alles aan het klimaat hang, wat absoluut niet waar is.
Snap je...

Trol gedrag is niet iets wat opvalt, Het is subtiel, het is berekenend maar bovenal het is puur opzettelijk.
Het kan zijn om leuk te doen maar meestal is het gewoon om de boel te ontwrichten.



Type willekeurig een verhaal van 3 zinnen en ik kan je laten zien hoe je alleen een negatieve draai kan geven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 28, 2020, 16:34:20
Maar goed waarom moet je iemand overtuigen?
Je kan ook berusten in het feit dat allebei een andere situatie hebben.

Neem even EVs als voorbeeld omdat het daar vaak flink mis gaat.
Je kan een heel betoog houden en afsluiten met de tekst.
Als je NIET thuis kan laden, OF als je 200+ km per dag rijdt is het nog geen tijd.

Maar als dan die laatste zin bv gewoon genegeerd word en gehammerd op een conclusie dat je thuis NIET kan laden en meer dan 250km per dag rijdt.... waar ben je dan mee bezig.


Als je die laatste zin de eerste 4-500 pagina's er niet bij zet of impliceert dat je een soort van avantgardist bent en daarom per definitie gelijk hebt dan bepaalt de toon de muziek Frank.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Rob_Dingen

Citaat van: Kjelt op januari 28, 2020, 16:12:08
Wat is dan DE waarheid, die ligt meestal ergens in het midden maar dichter bij degene die onafhankelijk , objectief en sequentieel hun resultaten kunnen herhalen dan de einzelganger die na 2 weken knutselen beweert iets te hebben ontdekt wat duizenden experts de afgelopen 100 jaar niet hebben ontdekt. Dan past er toch wel enige scepsis en wil je graag objectieve resultaten zien.
Die komen er niet maar je mag dan niet zeggen dat het waarschijnlijk toch tussen de oren zit ? Lastig hoor.
Nu bagatelliseer je wel heel erg.
Als we het over kabels hebben welke gewoon in een winkel gekocht kunnen worden is er dezelfde discussie.
Dan word er gezegd daar is geen verschil want je kunt het ook niet meten.
Dit is al een aanname omdat degene die het uit dat er geen verschil gemeten kan worden geen techneut of ingenieur is.
De tweede aanname is dat nergens bewezen is als iets niet te meten is ook niet te horen kan zijn.
Dan vind ik dat we allemaal dezelfde hobby hebben en er op 2 manieren mee om kan gaan, je blijft zeggen dat het niet kan.
Of je probeert het eens uit door de kabel eens te lenen wat meestal geen probleem is onder elkaar op het forum.
Het gaat toch om de hobby.
Maar als je er dat niet voor over hebt is ook prima maar val de mensen die er wel mee bezig zijn dan niet lastig.
Zelfde geld voor versterkers dac's enz.
Ik lees veel en zeg nooit dat kan niet totdat ik het zelf geprobeerd heb en bijv in mijn setup wel of niet werkt.
Als ik dat getest heb en uit het op een forum is dat voor mij een feit en voor de ander suggestief, ook dat zal altijd blijven.
Iedereen die echt leergierig is die is ook bereid om te experimenteren.

Rob

twani

Citaat van: Mario D op januari 28, 2020, 10:09:25
Geen alter ego's en iedereen zijn eigen naam en foto zoals jij Huub.  ;)

Nou me dunkt ....

Rob_Dingen

Citaat van: twani op januari 28, 2020, 17:44:53
Nou me dunkt ....
Ik zie alleen een foto van een man die hard op zijn rug is gevallen aan de bulten te zien :D

Kjelt

Citaat van: simsatit op januari 28, 2020, 16:24:20
Hoi Kjelt,
Mijn mening is dat je wat generaliseert nu, zelf ben ik terzijnertijd in een topic bijzonder aangevallen, genoeg om bijna een jaar niet actief geweest te zijn, wellicht herinner je je het voorval nog, werd toen door bekende, waarvan er een iemand nu blijkbaar een tijd geleden een permanente ban heeft gekregen.
Ik was daar destijds er ook bij betrokken en ik ben nog steeds van mening dat je op een openbaar forum als elektrotechnisch ingenieur moet aangeven wanneer een situatie niet in overeenstemming is met de geldende veiligheidsnormen.
Dat je dit zelf thuis doet is natuurlijk prima maar als je het op een forum zet gaan anderen die wellicht niet zo in de materie thuis zijn er mee aan de gang en zijn de rapen gaar. Dit hoort gewoon gemeld te worden maar is inderdaad alleen op toepassing op potentieel gevaar.

Dat genoemde poster ver over je grenzen heen ging vind ik kwalijk en dat zou met scherpere regels wel aangepakt kunnen worden.

Kjelt

Citaat van: Rob_Dingen op januari 28, 2020, 16:59:52
Nu bagatelliseer je wel heel erg.
Als we het over kabels hebben welke gewoon in een winkel gekocht kunnen worden is er dezelfde discussie.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord of wordt het verkeer geinterpreteerd maar  ik bedoel met objectief dus niet alleen theorie, nee vooral luisterproeven, abx testen etc.
Daar willen sommige mensen dus gewoon niet aan of zorgen er voor dat het niet kan (bij netsnoeren bv). Het kan dan wel geregeld worden maar dat willen ze niet het is gewoon zo.

Overigens bemoei ik mezelf niet met analoge snoeren, als ik ergens op reageer dan is het audiofiele ethernetkabels, ethernet switches waar een 200 euro kostende lineaire voeding voor wordt gezet terwijl er intern nog drie switchmode dc-dc converters zitten etc. Dan wil ik best komen luisteren hoor maar dan wel abx testje en dat kan dan opeens niet.

Wat iedereen thuis doet vind ik prima, als je het deelt op een openbaar forum en vanuit de persoonlijke beleving verteld ook prima. Als je het dan als waarheid poneert zonder te willen testen, nee niet prima, wa mij betreft. Maar ik heb geen zak te vertellen  :D

blue-eyes

Ok, nieuwe forum regel, je mag pas commentaar leveren als je een eigen foto gebruikt (waar je zelf op staat :P ). :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mario D

Citaat van: twani op januari 28, 2020, 17:44:53
Nou me dunkt ....

:clapping:

Citaat van: Blue-Eyes op januari 28, 2020, 18:11:26
Ok, nieuwe forum regel, je mag pas commentaar leveren als je een eigen foto gebruikt (waar je zelf op staat :P ). :D

Dan gaat er (voorlopig) niet veel gepost worden.  :D

simsatit

Citaat van: Kjelt op januari 28, 2020, 18:00:40
Ik was daar destijds er ook bij betrokken en ik ben nog steeds van mening dat je op een openbaar forum als elektrotechnisch ingenieur moet aangeven wanneer een situatie niet in overeenstemming is met de geldende veiligheidsnormen.
Dat je dit zelf thuis doet is natuurlijk prima maar als je het op een forum zet gaan anderen die wellicht niet zo in de materie thuis zijn er mee aan de gang en zijn de rapen gaar. Dit hoort gewoon gemeld te worden maar is inderdaad alleen op toepassing op potentieel gevaar.

Dat genoemde poster ver over je grenzen heen ging vind ik kwalijk en dat zou met scherpere regels wel aangepakt kunnen worden.

Ik had volgens mij aangegeven binnen de veiligheids normen gewerkt te hebben.
Dwz alle verbindingen dmv adereindhulzen in serieuze kroonstenen en alles afgeschermd, idem in de groepenkast met uiteraard een dedicated groep.
zou niet weten wat je nog meer zou moeten doen qua veiligheid.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op januari 28, 2020, 18:11:26
Ok, nieuwe forum regel, je mag pas commentaar leveren als je een eigen foto gebruikt (waar je zelf op staat :P ). :D

Zo te zien hebben we elkaar al heel wat kilo's geleden voor het laatst gezien ;D
Respect! :headbanging: :headbanging:
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Mijn schilderijtje klopt nog steeds trouwens ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

chansig

#267
Citaat van: Rob_Dingen op januari 28, 2020, 16:59:52
Nu bagatelliseer je wel heel erg.
Als we het over kabels hebben welke gewoon in een winkel gekocht kunnen worden is er dezelfde discussie.
Dan word er gezegd daar is geen verschil want je kunt het ook niet meten.
Dit is al een aanname omdat degene die het uit dat er geen verschil gemeten kan worden geen techneut of ingenieur is.
De tweede aanname is dat nergens bewezen is als iets niet te meten is ook niet te horen kan zijn.
Dan vind ik dat we allemaal dezelfde hobby hebben en er op 2 manieren mee om kan gaan, je blijft zeggen dat het niet kan.
Of je probeert het eens uit door de kabel eens te lenen wat meestal geen probleem is onder elkaar op het forum.
Het gaat toch om de hobby.
Maar als je er dat niet voor over hebt is ook prima maar val de mensen die er wel mee bezig zijn dan niet lastig.
Zelfde geld voor versterkers dac's enz.
Ik lees veel en zeg nooit dat kan niet totdat ik het zelf geprobeerd heb en bijv in mijn setup wel of niet werkt.
Als ik dat getest heb en uit het op een forum is dat voor mij een feit en voor de ander suggestief, ook dat zal altijd blijven.
Iedereen die echt leergierig is die is ook bereid om te experimenteren.

Rob

Wanneer stopt bij jou het geloven dat iets, iets doet en/of waarneembaar is?

Los van of je dat wel/niet moet zeggen in een discussie. Ik vind van wel...jij van niet. Helder.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob_Dingen

Citaat van: chansig op januari 28, 2020, 18:34:11
Wanneer stopt bij jou het geloven dat iets, iets doet en/of waarneembaar is?

Los van of je dat wel/niet moet zeggen in een discussie. Ik vind van wel...jij van niet. Helder.

Gr. Hans
Dat heb ik net geschreven Hans.
Het stopt voor mij als ik het zelf uitgeprobeerd heb dan weet ik of het werkt of niet in mijn situatie.
Waarom zou jij mij dan moeten vertellen dat het niet zo is?
Dus ik ben totaal niet vooringenomen.
Schijnbaar kun jij het met mij alleen maar eens zijn als ik het niet hoor ( wat ook wel gebeurt)
Ik vind ook dat je het wel moet zeggen als de ervaring er is dus zelf uitgeprobeerd hebt.
Ikzelf kan niet mee praten over zaken die ik zelf niet heb geprobeerd omdat ik dan niet zeker ben van mijn zaak.
Heb je al verteld dat ik nooit zeg dat is onmogelijk omdat ik al vaker het tegendeel heb meegemaakt.
Als meerdere mensen ergens over een product dezelfde positieve mening heeft op verschillende fora trigert dat mij om het ook eens uit te proberen.
Dat is voor mij een deel van de hobby en dan nog deel ik de mening niet altijd.
Jij wil niet graag ab testen dat respecteer ik en ging daar ook niet op door toen je op bezoek was.
Heb je wel serieus interesse ben je weer welkom dan probeer ik of ik je kan laten horen wat ik ook hoor.
En wat mij betreft even goede vrienden als dat niet zo is.


VlisChris

Citaat van: Blue-Eyes op januari 28, 2020, 18:11:26
Ok, nieuwe forum regel, je mag pas commentaar leveren als je een eigen foto gebruikt (waar je zelf op staat :P ). :D

Ik voldoe :D ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

Door het herhalen van- en jouw suggereren, geef je jouw schrijven een lading mee. Al dan niet bewust.

Citaat van: chansig op januari 28, 2020, 07:52:23
Ja en nu ? Voel je je gekwetst ? Al dan niet bewust ?

:D

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hanky Panky

Citaat van: Xander32 op januari 28, 2020, 19:20:50
Door het herhalen van- en jouw suggereren, geef je jouw schrijven een lading mee. Al dan niet bewust.

Het zit je niet mee qua creativiteit vandaag?

Citaat van: Xander32 op januari 28, 2020, 06:41:05
Door beroeps gekwetsten en teletubie wereld, geef je jouw schrijven een lading mee. Al dan niet bewust.

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Contour

Pas op he! Dat is wel onze Hans, DE trots van het forum, laten we hem koesteren zolang hij nog hier is.

Gr. Walter

Leeuwarden

Citaat van: Contour op januari 28, 2020, 19:35:13
Pas op he! Dat is wel onze Hans, DE trots van het forum, laten we hem koesteren zolang hij nog hier is.

Gr. Walter

Lijkt mij dat deze opmerking goed is voor een ban...

Kwabbernoot