SillentWolf's Topic

Gestart door Ronin79, januari 22, 2010, 14:54:34

Vorige topic - Volgende topic

JCL

Hou er wel rekening mee dat je met valuta koersen zit he! Zowel de Pond als de Dollar zijn zwaar onder druk. De Euro is een veel sterkere munt dan die twee. 2000 Euro is ongeveer 2700 Dollar.

Ronin79

Dat klopt.

Ik gaf het Horloge als voorbeeld.

Maar dan zul je hem daar zelf moeten gaan kopen. Misschien dmv een goedkoop vliegticket ... of als je daar op vacantie bent.
Maar zo'n horloge laten invoeren is niet echt veel goedkoper.
Met een beetje korting bij een Nederlandse Juwelier, zit je ook op de 2700 Euro.

Ronin79

Zoals je weet had ik een andere stoel.
Alleen er was een euvel:

De zitting bestond uit een special soort gaas. Daardoor heen zat een soort van staaldraad, om het gewicht van een persoon te kunnen houden.
Nu was het geval dat dit staaldraad bij mij in mijn 'zit vlak' sneed. je kunt je wel voorstellen dat dat niet echt geweldig is.
Na de winkelier te hebben gebeld, en het uitgelegd te hebben ... mag ik hem laten aanpassen.

Ik krijg nu een stoel met een leren zit bekleding. De rest blijft hetzelfde.
Omdat de meer prijs behoorlijk was, hebben ze mij gematst; voor € 20 excl. BTW krijg ik een nieuwe stoel.
Er is in Amerika ook een volledige leren variant te koop, die daar zonder aanbieding 1192 dollar moet kosten ... wat wellicht hier € 1200 zal zijn.
Dat heb ik dus niet gedaan (maar ook niet naar gevraagd). Ik hoop dat ik nu de goede keuze heb gemaakt, door alleen het vlak met leer te laten maken.
Tevens is ook deze variant niet in NL bekend. Gelukkig importeren ze hem  ;)

De stoel koste mij dus, incl. die 20 ex. btw. € 725. Dat is een nette prijs, voor deze stoel.
Levertijd 2 a 3 weken.

Goede service van Multiratio  :worship:

Ronin79

Deze gepreordered:

Als het goed is incl. Bonuscontent.

Met wat Rewardpoints wat ik op een Elite kaart (Gamesstation.uk) had staan, kon ik hem bestellen voor 35 Pond incl. verzending.

Snutchz

omg.. jij gaat ook maar door ey.. ouwe frag head  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Je moet wat te doen hebben ....
Al heb ik natuurlijk meer dan genoeg om te spelen.   :P

Crysis 2 en nog wat anderen staan nog op het programma  ;)

Snutchz

word je nou niet doodop van al dat geschiet.....  :eh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Hi Snutchzy

Ik had je bericht te laat gezien ... sorry.  :blush:
(En dan bedoel ik ook veel te laat  ;) )

Of ik moe word van al dat geschiet ? valt wel mee. Zolang er maar genoeg variatie in de games zitten, kan ik er wel mee leven.
Variatie, zoals bij voorbeeld; Bulletstorm, de aankomende Brink en Rage, en natuurlijk Crysis 2, Duke Nukem en HomeFront. Dit zijn wel allemaal shooters,
maar ze hebben allemaal een unieke speelstijl. Daarnaast speel ik tussendoor ook wel andere soorten games; Fighting Games, Sport en Racin games en oa. RPG's.

2e Xbox 360 Slim (Matte 4 Gig Versie):

Ik heb net bij de Wehkamp een nieuwe 360 besteld, als vervanging voor mijn zeer luidruchtige Elite (op de computerkamer).
Het gaat om de 4 Gig versie met een extra 250 gig schijf erbij. Hopelijk is deze Slim stiller dan in de woonkamer (je weet wel, met die voedings problemen).
Mocht dat niet zo zijn, kan ik hem gewoon gratis en voor niets terug sturen. Betalen doe ik dit keer met een acceptgiro ... als het niets word met deze matte Slim.
Dan is er dus eigenlijk niets aan de hand. Mijn geld ben ik dan niet kwijt en dan gebruik ik gewoon weer de Elite. Dan maar weer wat watten / oordoppen in doen  ;)

Wat Betreft Homefront:

Er waren wat problemen met de bestelde Homefront. De Delivery option stond op UK Free Delivery.
Nu naar 2 weken klooien met hun klanten service (hun website is net vernieuwd) ... heb ik de order kunnen annuleren.

Natuurlijk heb ik wel een nieuwe order aangemaakt met NL als aflevering. Omdat de Pre-order prijs wat gezakt was.
Heb ik de game (incl. VIP Code) voor ongeveer hetzelfde bedrag kunnen kopen als ervoor € 34,94.

Prima service van Gamestation.uk  :thumbs-up:

Ronin79

Hij is nu al binnen:

De 360 4 Gig + 250 Gig HD.

Ik heb de 360 2 weken op proef, daarna kan ik nog kijken of ik hem hou.

De 360 drive is wat stiller als mijn andere Slim ... maar de voedingen blijven hetzelfde klinken.
Hoewel; de 360 is wel stiller als mijn oude Elite.

Voor mij klinken zo wie zo wat hardere geluiden irritant. Zeker omdat ik overgevoelig ben voor geluid, en geluid doet oa.
zeer aan mijn oren (ook mijn eigen stem). Maar verergerd ook de piepen in beide oren. De voeding van de slim heeft een andere toonhoogte dan de Elite (soort blaas geluid).
Daarom zal ik er wel meer last van hebben. Alleen zal dit bij elke 360 zo zijn. Ook bij een nieuwe of een omgeruilde.
Waar ik in ieder geval blij mee ben, is wat ik al aangaf; de DVD lade. Die hoor je nauwelijks, en dat is wel eens anders geweest.

Verder is vandaag het volgende verstuurd:

* NFS Shift. Ik had hem al gespeeld voor de custom 360.

* Just Cause 2, nog nooit gespeeld.

* Blur, lijkt me gewoon een leuke race game.
Na NFS Hot Persuit ga ik hiermee aan de gang.

* PES 2011.
Ik ben met Fifa 11 aan de gang geweest, nu eens kijken of PES 2011 ook het spelen waard is.

Alle games stonden nog op mijn wish list (die niet echt korter word  :P )

Zoals je ziet hou ik van meer soorten games, dan alleen maar van Shooters en het betere knok en beukwerk.
Race en voetbal games vibd ik ook erg leuk om te doen.

Het enige wat ik niet veel speel zijn; Platform games, zoals een Mario etc.
Al is dat een keer op zijn tijd ook best aardig.  ;)

Snutchz

Nou mijn smaak is 't niet.. Blur na 10G afgezet  :P ..heb jij uberhaupt nog wel tijd voor den family ?  :unsure:

Ik kijk uit naar:

Motorstorm : Apocalypse
inFAMOUS 2
El Shaddai
Shadows of the Damned
Alice : Madness Returns
Dead Island
I Am Alive
Silent Hill : Downpour
Uncharted 3
Asura's Wrath
The Last Guardian
Catherine
Pandora's Tower
TLOZ : Skyward Sword

..en dan heb ik de 3DS titels nog niet genoemd  8)

Ronin79

Mooi lijstje  ;).

Ik heb genoeg tijd over hoor.  ;)
Ik game meestal laat in de avond, dan heeft niemand er last van.

Zelf heb ik ook nog wat games op mijn lijstje staan :D:

* Infamous 2
* Prototype 2
* Dead Island
* Duke Nukem Forever
* Battlelefield 3
* Brink
* Crysis 2
* Mafia 2
* Skyrim
* Dues Ex 3
* Max Payne 3
* Rage
* Bioshock Infinite
* Spec. Ops
* Ghost Recon
* I'm Alive

Er zullen er vast nog wel meer zijn ... maar dat ben ik dan even kwijt.

Deze zijn optioneel ...

* Dragon Age II
* Two Worlds II
* Red River
* Shift 2

Afgezien van Infamous 2, zal de rest voor de 360 zijn.

Ik ga natuurlijk niet elke game direct kopen, als ze net uit zijn.
In Engeland zakt de prijs vrij snel, dus afgezien van MP games (die je eigenlijk bij de release moet kopen),
kan ik de Single Player games hopelijk op een later tijdstip aanschaffen. Daar is geen enkele haast bij.
We zullen wel zien.  ;)

Nu ben ik bezig met een gamelijst ..
Het is wel handig om te weten wat je exact in de kast heb staan.

Ook zonder lijst onthoud ik het wel hoor, net zoals met mijn film collectie ...
maar het staat wat netter ... en het houd je van de straat  ;)

Snutchz

Rage en Metal Gear Solid : Rising wil ik dan nog toevoegen.. Bioshock Infinite is voor 2012  ;)

Ronin79

idd. Metal Gear komt ook nog. Ben benieuwd.  ;)

Ronin79

Alle games zijn inmiddels opgeschreven.
Sommige plaatjes heb ik verbonden met de game trailers van You Tube.
Maar om ze allemaal bij langs te gaan is te veel werk.

Dit heb ik aan Xbox  360 games:

127 Orginele Retail games (heel veel import uit de UK.)
Daarnaast nog 38 voor mijn oude custom (lees; gebande) hardware matig omgebouwde Elite.
Dus bij elkaar 165 Xbox 360 Titels  ;D (excl. Arcade games).

Deze heb ik dan ook weer aangesloten om eens een single player RPG (Two Worlds 2) te testen.
Maar ik kan er natuurlijk niet mee online, hij is bijna 1,5 a 2 jaar geleden geband. (al was dat niet geheel mijn fout).
Verder moet ik er wel bij vermelden; vele games die ik in het verleden een keer gebrand had ... heb ik nu orgineel.

De PS3 games moet ik nog verwerken.

De foto is uitgezoemd. In Excel heb ik een printscreen gemaakt van een 60 % Groote.
De plaatjes zijn normaal dus een stuk groter.

Waarom heb ik dat gedaan: eigenlijk moest ik nog steeds voor de verzekering mijn collecties opschrijven (wat veel te veel werk is).
Dus heb ik maar een mooiere index gemaakt voor mijzelf.  ;)

skank1

Jij doet toevallig je harmony 900 niet weg? :p
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

Helaas, ik denk dat ik hem hou  ;)

Ik heb hem zelfs (afgezien van geinstaleerd) nog helemaal niet gebruikt.
Maar dat wil ik wel een keer gaan doen.

Misschien kun je eer eentje ergens in de aanbieding vinden, ze zijn namelijk niet goedkoop  ;)

skank1

I know, ik hou al maanden ibood in de gaten :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

Ronin79

De mijne had ik ergens bij een internet shop besteld.

Ik heb er bijna hetzelfde voor betaald als toen de Harmony 1000 uitkwam.
Eigenlijk vind ik ze best wel prijzig. Misschien wel te.

skank1

Ronin79

Dat word dan de oogjes open houden

Ronin79

De bestelde stoel uit de V.S is eindelijk binnen:

Hopelijk is deze beter, als de vorige.
De vorige stoel (met speciaal gaas) sneed letterlijk in je zitvlak.
Dat speciale gaas bestond uit een soort van staaldraad. Dus je kunt je wel voorstellen
wat er gebeurde. Al zal een persoon van 50 a 60 kg daar geen last van hebben  ::)

Deze stoel heeft een zitting van hoogwaardig leer. Dus als het goed is, moet het nu wel goed gaan.  ;)

Ronin79

Verder nog bestel bij Salland Automatisering:

2 x

Om het toetsenbord cq. pc schoon te houden.  ;)

Ronin79

Ik heb wat nieuwe foto's gemaakt, van mijn totale gaming set  ;D
Het zijn dus niet specifiek HT foto's met mijn gehele instalatie.

De Slaapkamer:

Wat zie je op de foto:

* Loewe Compose 40 + Zijspeakers
* Pioneer Bluray Speler LX08
* Xbox 360 Elite
* Custom made Cables
* Monster Power Center.

Ronin79

De Woonkamer:

Wat zie je op de foto's:

* Pioneer LX5090H ISF Calibrated + Onderspeaker (achter de Pio .. demping materialen)
* B&W MT20 5.1 Set.
* PS3
* Xbox 360 Slim 250 Model.
* Spectral Brick meubel

Aangezien dat het om gaming set gaat, noem ik de rest wat in het meubel staat (dit keer) niet.

Verder staan de speakers wat dichter bij elkaar dan normaal. Dit ivm een aardig grote kinderbox, die buiten het beeld valt.
Naast de box hebben we een dressoir staan, dus vandaar. Later (over een paar jaar) zet ik het wel weer goed neer.
De kleine moet natuurlijk ook haar ruimte hebben om te spelen.  ;)

Ronin79

Computer Kamer:

Wat zie je op de Foto's:

* Dell U2410 High End IPS Scherm
* Custom Build High-End PC
* Logitech Z680 5.1 Speakerset
* Razer Deathadder Laser muis
* Logitech G110 Toetsenbord
* WD Externe Hardeschijven (voor opslag films, series en wat games (voor de PC)
* Xbox 360 Elite Custom Banned.
* Xbox 360 Slim 4 Gig + 250 Gig Model
* Nieuwe Bureaustoel, laten importeren uit de V.S.

Let maar niet op de kabels onder mijn bureau, dan doe ik een ander keer wel wat netter.  ;)

Zoals je op de foto's kunt tellen, zijn er 4x een 360 aanwezig.   :wacko:, en een PS3.
De andere consoles: Xbox Custom en oa. de Orginele Playstation staan beneden in de schuur.

Daarnaast kun je ook nog eens lekker op de PC gamen.  ;)