Mijn muzikale oase- stereo kit-kat Wilson Benesch ARC!!

Gestart door kit-kat, september 2, 2005, 13:26:35

Vorige topic - Volgende topic

kit-kat

Planwijziging.

Omdat advr en eric nu allebei toch niet langs kunnen komen, wil ik voorstellen toch mijn bezoekje op 1 dag te plannen.
Het wordt 1 oktober. zaterdag.
Ik hoop dat het voor beunky en audiofiel ook mogelijk is om toch op zaterdag langs te kunnen komen. Ik heb inmiddels een nieuwe set stoelen, dus er is zitplaats genoeg.

Graag hoor ik van beunky en audiofiel of dit mogelijk is.
"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

Audiofiel

Citaat van: kit-kat op september 27, 2005, 13:22:25
Graag hoor ik van beunky en audiofiel of dit mogelijk is.

Aj. Ik zal vanavond overleggen, maar ben bang dat ik niet kan.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Audiofiel

Zoals verwacht: het gaat mij ook echt niet lukken zaterdag wegens andere verplichtingen.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

kit-kat

Ik vind het echt heel jammer  :'(dat beunky en audiofiel nu de luistersessie zullen missen.
Toch heb ik besloten het te houden op zaterdag en niet op vrijdag.

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

garmtz

kit-kat

20.00 uur lijkt me  het handigst ivm avondeten/ reistijd....mee eens?
Voor jou wellicht 50 min met de auto, voor Ruben ong 30 min

hifiman

kit-kat

tingtong, gelukkig gaat het er niet om dat jij het begrijpt  ::), maar dat garmt en ruben het begrijpen  8) 8)

hifiman

R

;D..

20:00 is prima. Is het een beetje handig parkeren bij je in de buurt? Ook voor een klein busje (vito)?

kit-kat

Het is niet heel makkelijk...maar het is niet onmogelijk. 's avonds als iedereen thuis is..is het vaak lastig een plek te vinden...maar als je geluk hebt of kan het voor mijn deur en anders moet je soms 1 a 2 straten lopen.Tot 21 uur is het bij mij betaald parkeren  :(. Het is gratis op ong 10 min lopen hiervandaan.

R

Oh dan zoeken we wel even. Moet nog even zien wat voor auto ik meeneem, vandaar.

kit-kat

Citaat van: Ruben op september 28, 2005, 17:07:18
Oh dan zoeken we wel even. Moet nog even zien wat voor auto ik meeneem, vandaar.

mmmmm...major problem....
too many cars

:-\ which car to take??
;D ;D
neem de maserati maar mee

beunky

Citaat van: kit-kat op september 28, 2005, 19:05:37
mmmmm...major problem....
too many cars

:-\ which car to take??
;D ;D
neem de maserati maar mee

Ach, waarom niet de Aston Martin? Is ie ook weer een keertje uit de garage ;)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

R

Ha ha, nee die is even bij de dealer voor een klein sportpakketje ;)

Nu ik het zo terug lees, klinkt het allemaal vrij patserig. Ik bedoel meer die van mezelf, pa en ma of werk. Dus met satnav of niet bijvoorbeeld.

myself

ik werd net op dit topic attent gemaakt (sorry dat ik niet alles bijhou  ::)) en zo'n luistersessie lijkt me leuk  8) zie ik ook de chord weer eens aan het werk  ;)

alleen..... de datum komt niet zo lekker uit voor mij  :'(
as zaterdag heb ik al 3 andere dingen te doen, dus moet er al 2 laten schieten en dit zou dan het 4e worden. En dan ga ik zondag al naar de hifi show in brussel, anders zou dat het 5e op zaterdag worden  ;)

wel jammer want ik had ondertussen weer wat leuke cd's die ruben nog niet kent  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

kit-kat

mm.....myself.....

.....als ik het goed begrijp...en juist samenvat.....en begrijp me niet verkeerd  ::) ::) ::) ::)

maak je ons dus nu lekker met iets waarvan je vantevoren weet dat het nooit gaat gebeuren?? >:D

volgens mij heb ik het bij het juiste eind... ;D
;) ;) ;) ;)

R

kit-kat

ach ja...prioriteiten heh!!

het feest gaat afkicken om 20 uur.. Als men echter te vroeg is ..of te laat...is dat niet erg...we zullen het ruim nemen..
van 19 tot 00:00, want dan moet er gedanst worden... (optionele activiteit, kan ter plaatse bijgeboekt worden).

Je kan vroeg weggaan als je wil of laat komen....gezelligheid zal er de hele avond zijn.

ik moet eerlijk zeggen dat het alleen zaterdag 01 oktober wordt....
en er voorlopig geen volgende mogelijkheid zal komen helaas....

myself

Citaat van: kit-kat op september 28, 2005, 20:13:34
mm.....myself.....

.....als ik het goed begrijp...en juist samenvat.....en begrijp me niet verkeerdĀ  ::) ::) ::) ::)

maak je ons dus nu lekker met iets waarvan je vantevoren weet dat het nooit gaat gebeuren?? >:D

volgens mij heb ik het bij het juiste eind... ;D
;) ;) ;) ;)
;D ;D ;) ;D idd
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

kit-kat

ad ruben:
mm..yeap..heb er zin in vanavond,.....
merk het al bij mezelf......
maar goed dat er vanavond geen luistersessie is....had ik niemand met rust kunnen laten :P

R

ha ha, geen open huis meer verder?

Ik moet je teleurstellen vwb mijn subtiele heupbewegingen naderhand ;). Zondag weer een te belangrijke pot op het programma. Uurtje of 23:00/23:30 max voor mij.

He, marcel, ga toch gewoon mee joh...:P

kit-kat

okay...het is voor Marcel beslist..

hij komt gewoon PUNT. Alle andere verplichtingen moeten maar wijken...
de meerderheid is voor aanwezigheid van myself

myself

Citaat van: kit-kat op september 28, 2005, 20:22:13
okay...het is voor Marcel beslist..

hij komt gewoon PUNT. Alle andere verplichtingen moeten maar wijken...
de meerderheid is voor aanwezigheid van myself
hahahaha nu kan ik bijna niet meer weigeren he  ;D

maar helaas, kan ik echt niet  :'( :'( wat prio betreft, schuift dit wel een plekje op, naar de voorlaatste positie, maar dan staan er nog 2 dingen boven  ::) had anders graag je chord willen horen maar dat gaat nu over. veel succes en plezier in ieder geval.