lg lcd/plasma 2010

Gestart door marz01, januari 5, 2010, 22:18:20

Vorige topic - Volgende topic

silent cinema

Bovenstaand gaat niet werken in de PK550 serie, ik heb een cam gekocht maar helaas.

Het menu ziet er zelfs anders uit als Nederland als land kiest, als ik een ander land kies krijg ik wel de optie om te kiezen voor kabel maar dan krijg je de zenders niet.

Helaas, misschien als er ooit een firmware updata voor de 550 komt dat je de deze optie wel krijgt.

Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Vandaag ook een cam gekocht.
Werkt hier idd ook niet.
Nieuwe firmware:

http://rapidshare.com/#!download|140tg|434199380|LG_Update.rar|66576

Ik ben hem nu aan het installeren

silent cinema

Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

De nieuwe firmware bied geen uitkomst voor de cam.
Ik zie verder ook geen andere instellingen of zo.
Op het net gelezen dat alleen de beeldkwaliteit verbeterd is.

Wie moet je nou lastig gaan vallen dat de cam niet werkt?
Ziggo of LG?

silent cinema

Heeft geen zin, ziggo zegt wij hebben deze niet gecertificeerd en LG zegt daar kunnen wij niets aan doen.

Het vreemde vindt ik overigens wel dat je een ander menu krijgt indien je Nederland als land kiest, bij alle overige landen kun je wel voor kabel (DVB-C) kiezen dit zou er op kunnen duiden dat het aan LG ligt.

Edwin

Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Citaat van: silent cinema op december 13, 2010, 08:58:22
Heeft geen zin, ziggo zegt wij hebben deze niet gecertificeerd en LG zegt daar kunnen wij niets aan doen.

Het vreemde vindt ik overigens wel dat je een ander menu krijgt indien je Nederland als land kiest, bij alle overige landen kun je wel voor kabel (DVB-C) kiezen dit zou er op kunnen duiden dat het aan LG ligt.

Edwin

Ik heb ook andere landen gekozen buiten Nederland, maar kan bij elk land alleen voor antenne kiezen???

http://tweakers.net/productreview/21314/lg-50pk550.html

Hier staat dat iemand het wel gelukt is, maar kan (zal wel) onzin zijn.

borkaenjo@work

TV terug zetten naar fabrieksinstellingen.
1ste keuze Nederland selecteren.
2de keuze -- selecteren.
Je kunt nu kiezen tussen antenne of kabel.
Kies nu kabel.
Voer nu de netwerkfrequentie in (per regio verschillend)
Symbolrate is 6875
Modulatie kan blijven staan
Voer netwerkID in (per regio verschillend)
De zenders worden nu gezocht.
De tv vind nu ook de dvt zenders
Dit duurt ongeveer 5 a 10 minuten
Zet na voltooiing de tv op standbye met de ab
Druk de CAM in de tv met ziggo logo van je af.
Zet de tv weer aan door op de standbyeknop te drukken op de ab
De tv gaat de authentificatie uitvoeren
Hierna de tv weer op standbye met ab
Plaats de smartkaart met de goudkleurige chip van je af in de cam.
Zet de tv weer aan met de standbyeknop op de ab
....
....
....

HET WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :pompom: :pompom: :pompom:

Je moet nog wel je zenders arrangeren.
Succes!

silent cinema

Software geupgrade naar versie 3.25 volgorde zoals hierboven beschreven staat, en...........................helaas.

In welke gebied zit jij?
Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Ik zit in postcode 5241.
Je moet de waardes die bij je postcode horen dus invullen.

Voer nu de netwerkfrequentie in 356000 (in mijn geval)
Symbolrate is 6875
Voer netwerkID in 1111 (in mijn geval)

Wat doet de tv bij jouw wel of niet.
Kun je kiezen tussen antenne of kabel?
Kun je de gegevens invullen?
Zoekt ie de zenders?
Gaat de authentificatie fout?

silent cinema

Citaat van: borkaenjo@work op december 14, 2010, 10:53:32
Ik zit in postcode 5241.
Je moet de waardes die bij je postcode horen dus invullen.

Voer nu de netwerkfrequentie in 356000 (in mijn geval)
Symbolrate is 6875
Voer netwerkID in 1111 (in mijn geval)

Wat doet de tv bij jouw wel of niet.
Kun je kiezen tussen antenne of kabel? Ja.
Kun je de gegevens invullen? Ja
Zoekt ie de zenders? ja en vindt ze ook.
Gaat de authentificatie fout? Nee

Kun je kiezen tussen antenne of kabel? Ja.
Kun je de gegevens invullen? Ja
Zoekt ie de zenders? ja en vindt ze ook.
Gaat de authentificatie fout? Nee

Hij ziet de zenders ook en als ik er dan op klik zegt hij (behalve ned1) gescrambeld.

Ik vermoed dat het dan toch met het gebied te maken heeft, ik zit in het oude multikabel gebied.

514.000 8888

Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Hier heb ik ook ergens iets over gelezen.
Dat zoek ik vanavond thuis nog even op.
Probeer eens de chipcart eruit te halen en weer terug te zetten.
Probeer dat ook eens met de CAM.
Je zou de procedure nog eens van voor tot einde kunnen herhalen.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Midcall

Citaat van: skank1 op december 15, 2010, 16:29:44
iemand deze settings geprobeerd

http://forums.cnet.com/7723-19410_102-402124.html
Zit je in een volledig verduisterde ruimte? Daar zijn deze settings nl op gebasseerd.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

Midcall

Citaat van: skank1 op december 15, 2010, 19:27:23
ja
Dan is het toch heel eenvoudig ze zelf in te voeren en te kijken of het een verbetering geeft tov je normale settings? Uiteindelijk moet jij naar het beeld kijken toch? Alleen jij kan bepalen of de setting je bevallen, niemand heeft namelijk hetzelfde referentieniveau als jij.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

skank1

ga ik ook doen :)
ik vroeg me gewoon af of er hier mensen zijn die het gebruiken

Snutchz

exact.. jijzelf als referentie... paar elektroden op den bats.. en calibreren maar  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

silent cinema

Citaat van: borkaenjo@work op december 14, 2010, 12:13:14
Hier heb ik ook ergens iets over gelezen.
Dat zoek ik vanavond thuis nog even op.
Probeer eens de chipcart eruit te halen en weer terug te zetten.
Probeer dat ook eens met de CAM.
Je zou de procedure nog eens van voor tot einde kunnen herhalen.

En heb je al het verlossende antwoord voor mij, dat zou erg mooi zijn namelijk.
Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Heb je de chipkaart goed zitten.
Draai hem eens om.

silent cinema

Die zit zeker goed, ik vermoed dat dit echt met de ziggo certificeren te maken heeft.

Sony 75" - Sonos - B&W

borkaenjo@work

Zet de tv eens af, en haal dan de chipkaart er eens uit.
Als je de tv weer aanzet kun je ook alleen NED 1 HD kijken.
Doe nu de chipkaart er weer in met goudkleurige chip van je af
en aan de rechterkant.
De tekst van de cammodule staat dus ondersteboven, en van de
chipkaart gewoon rechtop.
Nu ongeveer 20 sec wachten, dan eens kijken of je andere zenders
kunt kijken.

FloR

kan het zijn, dat ik na firmware update van 60pk950 nu niet meer het aantal gespeelde uren kan zien?
Harman Kardon TU9600 - Harman Kardon HD775 - Emotiva UMC-1 - Harman Kardon AP2500 - 2 x Harman Kardon 2200 Signature Series - 3 x Harman Kardon 2400 Signature Series - Infinity Kappa 9.2i - Netgear EVA9150 - LG 60PK950 - Wii - PS3

skank1

Citaat van: FloR op januari  2, 2011, 14:19:00
kan het zijn, dat ik na firmware update van 60pk950 nu niet meer het aantal gespeelde uren kan zien?

bepaalde modellen kunnen het inderdaad niet meer

Midcall

Citaat van: borkaenjo@work op december 27, 2010, 12:44:37
Zet de tv eens af, en haal dan de chipkaart er eens uit.
Als je de tv weer aanzet kun je ook alleen NED 1 HD kijken.
Doe nu de chipkaart er weer in met goudkleurige chip van je af
en aan de rechterkant.
De tekst van de cammodule staat dus ondersteboven, en van de
chipkaart gewoon rechtop.
Nu ongeveer 20 sec wachten, dan eens kijken of je andere zenders
kunt kijken.
Ook ik krijg het niet werkend, terwijl ik het wel volgens instructies heb gedaan. De module zit er goed in, gezien de authentication van de module geen problemen oplevert. Hij vindt ook bij mij alle zenders, maar helaas alles scrambled behalve dus NED 1 (HD). Ik heb ook de ziggo smartcard geprobeerd die gewoon werkt via de samsung ontvanger op de tv in de woonkamer, dus het kan ook niet aan de activatie van de smartcard liggen.
Wellicht dat er toch verschillen zitten tussen de diverse serienummers?

borkaenjo@work

Misschien ligt het idd aan het gebied waar je woont.
Vlgns mij woon jij in NH, en dat is me iets te ver om langs
te komen met mijn module en kaart.
Zijn er nog mensen in de buurt van Den Bosch die het wel
of niet werkend hebben met een PK550?