Financieel progje voor mac

Started by ivo89, October 9, 2009, 22:46:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ivo89

Beste mac liefhebbers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar freeware financieel software voor de mac. Ik ben er wel een stuk of 5 tegen gekomen maar die zijn allemaal engels :(

Icash zag er wel mooi uit (nederlands) maar dat is shareware en kost 40 euro.
Ik hoef geen uitgebreid accountant software. Ik hoef alleen maar te zien wat er uit gaat en binnen komt. En gegevens laten weergeven in grafiefieken om zo het overzicht te houden..

iemand suggesties?
Panasonic TX-P42S10 | HK HKTS 11 | HK AVR 330 | HTPC
Macbook 1.83 DC | Airport Extreme | Logitech DiNovo Edge

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Durk

zakelijk of privé? Prive zou ik kiezen voor Cashflow van Banking Tools.. Werkt super en vrijwel automatis.. is wel windows maar dan moet je hem maar in windows mode draaien.

Boekhouden is niet flitsend dus dat zal wel niet op een Mac kunnen... :D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Nosoforos

Natuurlijk geen Windows gebruiken, dat is absurd. Idd, gewoon Excel of Numbers? En anders helemaal gratis zou ik het niet weten, maar voor een beetje geld is er een hoop te vinden.

Paulinho

#4
iFinance heb ik in het Nederlands. Het is geen freeware.
........................





================
Edit by MOD:

Deel van de tekst verwijderd mbt serials: delen van serials is niet toegestaan.

CloggySpete

Hier hetzelfde 'probleem'. Er is op zich wel genoeg te vinden, maar ben tot zover nog geen programma tegengekomen die de files van ING zonder na te denken slikt. Bij de meeste komt het gros van de info wel op de goede plek, maar niet alles.

Tips?

Joris1971

#6
Quote from: ivo89 on October  9, 2009, 22:46:11
Beste mac liefhebbers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar freeware financieel software voor de mac.

Icash zag er wel mooi uit (nederlands) maar dat is shareware en kost 40 euro.
Ik hoef geen uitgebreid accountant software. Ik hoef alleen maar te zien wat er uit gaat en binnen komt. En gegevens laten weergeven in grafiefieken om zo het overzicht te houden..

iemand suggesties?

Jonge jonge zeg, 40 euro.... pfff wat is dat nu voor een financieel programma.
Je wilt een programma voor je financien, maar 40 euro vind je al teveel om uit te geven.  :dry: :confused:

ivo89

Tja als je dan ook nog een echt besturingssysteem/cd's/dvd's koopt telt het aardig op.
Panasonic TX-P42S10 | HK HKTS 11 | HK AVR 330 | HTPC
Macbook 1.83 DC | Airport Extreme | Logitech DiNovo Edge

CloggySpete

Zo te zien is iFinance nu aangepast. Pakte alle csv's vanaf 2005 (toen ik mijn rekening heb geopend) en de balans is precies goed. Woohoo  :headbanging: