Post hier je landschapsfoto's

Started by denoontje, August 20, 2009, 21:27:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Gaeje

#700
Quote from: denoontje on October 22, 2014, 20:37:25
duidelijk lucht en groen wordt aangezet.
Alleen lijkt het op mijn macbook dat de bomen bijna licht geven...

Maar zo heeft ook iedereen zijn eigen voorkeur mbt afwerking ;-) en wellicht scherminstelling verlopen mbt de calibratie bij mij

ja het ding met bomen is dat de pola de reflectie uit de blaadjes haalt, waardoor je ineens heel fel groene bomen krijgt. (de reflectie voegt veel wit-grijzige waas toe) Ik vind het wel leuk voor landschappen, maar niet voor portretten.

zie bvb een foto met 2 standen van de filter.

denoontje

voorbij ogen deze 2 veel natuurlijker vs die op de vorige pagina.

Blijft cool landschap zeg

Gaeje

Quote from: denoontje on October 22, 2014, 20:50:41
voorbij ogen deze 2 veel natuurlijker vs die op de vorige pagina.

Blijft cool landschap zeg

mja zou kunnen , het begin van de reis was in LA en dat vraagt natuurlijk om iets meer pit, en om de stijl van de reis van nabewerking gelijk te houden (zodat het 1 geheel lijkt) ben ik op dezelfde trend verder gegaan.

dat gezegd zijnde vind ik deze 2 wel heel (g)ra(u)w

Henrie

Quote from: Gaeje on October 22, 2014, 20:37:46
tegen dat we in bryce waren hadden we het een beetje gehad met de parken... yosemite, death valley, sequoia, ...
Ja, vreselijk al die parken ;D

Dat is juist waarvoor ik naar de VS ga. Die steden vind ik 1 dag leuk en daarna wil ik vooral weer de natuur en de rust in... Yosemite, Death Valley en Sequoia (en nog een aantal in California) ben ik helaas nog nooit geweest, dus die staan nog op m'n verlanglijstje...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

RonG

Het is idd super mooi en indrukwekkend, zeker wanneer men er zelf staat :inlove:

Rob Eric Blank


vieze freddie

mooi, maar ik word er niet echt ingezogen, mss rechtse molen croppen en enkel dieptewerking van de linkse reeks houden?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

ldegouw

Precies!
Op de ipad zag ik alleen de linker molens en dan is de foto echt fantastisch.   :clapping:
Denon x4000; Panny 42pv70; B&O beolab 1, beolab 2, beolab 8000, beocenter 2300; Raspberry pi met XBMC, humax 5000c, wii, en wat andere rommel

eddy135

Quote from: vieze freddie on November 28, 2014, 16:35:37
mooi, maar ik word er niet echt ingezogen, mss rechtse molen croppen en enkel dieptewerking van de linkse reeks houden?
Ik vind de spanning die daardoor in de foto ontstaat juist wel mooi; wordt anders weer zo'n schoolvoorbeeld "gulden snede" foto...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Rob Eric Blank

Quote from: ldegouw on November 28, 2014, 21:53:20
Precies!
Op de ipad zag ik alleen de linker molens en dan is de foto echt fantastisch.   :clapping:
Thanx ga er nog ff naar kijken. Cropje is snel gemaakt natuurlijk.

Hootie

Mooie foto Rob.
Een van de meest gefotografeerde plekken in Nederland origineel op de foto zetten is niet gemakkelijk.
De avondgloed is hier de toegevoegde waarde.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Raymond187

Wij zijn net begonnen een webshop op te zetten. Wij zoeken een aantal sfeer foto's zonder onze producten (sjalen) erop.

Herfst/winter en lente/zomer.

Is er iemand die mooie foto's heeft en mogen wij die gebruiken?


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Ik heb wellicht nog wel wat, PM even je mailadres en stuur je gewenste resolutie.

Quote from: Raymond187 on January 22, 2015, 14:24:32
Wij zijn net begonnen een webshop op te zetten. Wij zoeken een aantal sfeer foto's zonder onze producten (sjalen) erop.

Herfst/winter en lente/zomer.

Is er iemand die mooie foto's heeft en mogen wij die gebruiken?

Rob Eric Blank


Raymond187

Quote from: R on January 22, 2015, 17:31:14
Ik heb wellicht nog wel wat, PM even je mailadres en stuur je gewenste resolutie.
Bedankt. Me vrouw heeft gisteren een aantal foto's gekocht. We hebben voorlopig genoeg.

Quote from: Christiaan S on January 22, 2015, 16:33:39
Gratis?
Nee, dat wordt in een PB besproken ;)

Quote from: Rob Eric Blank on January 23, 2015, 09:15:18
Dat zal wel...
Zelf reflectie?

BernHardN

#716
Was in december even aan de andere kant van de aarde.
met een sterke bewerking.
Het is in het Mount Ruapehu Nationaal park, Nieuw-Zeeland. wat ook de filmlocatie van LOTR was.



Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Rob Eric Blank


Raymond187

Een vergoeding spreekt voor zich, maar wil dat niet in het openbaar bespreken. Vandaar dat ik het er niet bij gemeld hebt. De huidige foto's zijn ook voor betaald. Niet iedereeen wil voor een duppie op de eerste rij zitten.

Rob Eric Blank

Quote from: Raymond187 on January 23, 2015, 12:31:24
Een vergoeding spreekt voor zich, maar wil dat niet in het openbaar bespreken. Vandaar dat ik het er niet bij gemeld hebt. De huidige foto's zijn ook voor betaald. Niet iedereeen wil voor een duppie op de eerste rij zitten.
Begrijp dat je het niet openbaar wilt doen. De afgelopen jaren is er een tendens ontstaan van foto's voor niets. Vandaar mijn cynische opmerking. Mooi om te zien dat het anders kan.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hootie

Bernard,
voor mij is de bewerking te extreem. Ze leid af van de schoonheid van dit landschap.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rob Eric Blank

Quote from: Hootie on January 24, 2015, 13:29:57
Bernard,
voor mij is de bewerking te extreem. Ze leid af van de schoonheid van dit landschap.

Hootie
Iets minder vignetting zou mooier zijn.

Nahpets

Ons uitzicht bij het vakanteihuisje

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Starred

Italia