Current Game(s) Playin'

Started by Snutchz, April 5, 2008, 23:21:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

skyfox

Als je Beyond niets vind dan vind je Heavy Rain ook niets. Zelfde idee. Ik vind het trouwens wél gave games. Ieder zn ding.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

RubenV.

Heavy Rain vond ik redelijk apart, maar na een uurtje spelen zat ik wel redelijk in de game en heb ik deze ook binnen afzienbare tijd uitgespeeld.
Ik heb het hoesje er nog eens even bij gepakt (PS3) want er stond mij nog iets van bij dat daar wat speciaals mee was. De druppels regen in relief,
gaaf gedaan. Binnenkort misschien nog maar eens opnieuw spelen, de PS3 staat al een tijdje stof te happen...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Heb Beyond Two Souls ook :)
Maar ik heb maar 5 minuten gespeeld in dit spel.
Denk wel dat het spel mooi uitziet.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mradem

Welke November games staan er op jullie lijst om aan te schaffen? Er staan aardig wat toppers voor release deze maand. Om even een paar te noemen:

CoD advanced warfare
Far Cry 4
GTA5
Assassins creed unity
Halo Master chief collection
PES2015

Ik zelf vermaak me nog met Destiny maar ben wel op korte termijn klaar met de singleplayer campaign. Ik heb niet veel vrienden die dit ook spelen dus ik verwacht dat het daarna allemaal wat minder word. Tijd om wat nieuws aan te schaffen ;D.

Jumping Jack

Far Cry 4 lijkt me wel leuk. GTA5 heb ik op de ps3 gehad en om daar nog eens €60 aan te spenderen (ook al is het een geniaal spel)...

CoD heb ik niets (meer) mee, ik ben meer voor de Battlefield aanpak  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

mradem

Quote from: Jumping Jack on November  5, 2014, 10:29:42
Far Cry 4 lijkt me wel leuk. GTA5 heb ik op de ps3 gehad en om daar nog eens €60 aan te spenderen (ook al is het een geniaal spel)...

CoD heb ik niets (meer) mee, ik ben meer voor de Battlefield aanpak  :headbanging:.

GTA5 heb ik nog nooit gespeeld dus ik denk dat dit voor mij de game gaat worden.

Jumping Jack

Zeker doen! Absolute topgame.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

norman

CoD Advanced Warfare is vette game, die nieuwe futuristische aanpak is erg gaaf gedaan.
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

RubenV.

Quote from: norman on November  5, 2014, 11:52:16
CoD Advanced Warfare is vette game, die nieuwe futuristische aanpak is erg gaaf gedaan.

Vorig jaar op de release party geweest (fort Pampus  8) ) en gratis de game meegekregen, en dit jaar uit de krant vernomen dat de nieuwe al uit was  :crazy: Goed om te horen dat de game bevalt want ik had een beetje het idee dat het ieder jaar minder werd met CoD. Ik ga eerst die van vorig jaar maar eens uitspelen alvorens ik aan deze ga beginnen. Speel je de singleplayer ook? Of alleen MP?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

norman

Quote from: RubenV. on November  5, 2014, 12:13:03
Vorig jaar op de release party geweest (fort Pampus  8) ) en gratis de game meegekregen, en dit jaar uit de krant vernomen dat de nieuwe al uit was  :crazy: Goed om te horen dat de game bevalt want ik had een beetje het idee dat het ieder jaar minder werd met CoD. Ik ga eerst die van vorig jaar maar eens uitspelen alvorens ik aan deze ga beginnen. Speel je de singleplayer ook? Of alleen MP?

Eigenlijk alleen SP tot nu toe....
En vind het leuk gedaan :)
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Snutchz


The Binding of Isaac : Rebirth (PS4)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Thesqualer

Quote from: norman on November  5, 2014, 11:52:16
CoD Advanced Warfare is vette game, die nieuwe futuristische aanpak is erg gaaf gedaan.

Dat is voor mij juist de grootste afknapper aan de nieuwe CoD.
Heb alle CoD's gespeeld maar dat futuristische vindt ik helemaal niets en zal deze denk ik dan ook maar overslaan.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

mradem

Ik vind het 1 van de betere CoD games. Had ik vantevoren niet verwacht.

Balboa.

Ik speel skyrim
Op de Xbox 360

Snutchz



Hunting for collectibles (PS4)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

#3565
Tja, ik ben sinds Far Cry 2 al fan van de game en aangezien ik tot de dag van vandaag nog steeds FC3 speel, verwacht ik dat FC4 hier ook wel zal belanden. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik dit keer minder mee ga in de hype als destijds bij FC3.

Bij FC2 had je een grote community die velden bouwden en waar men elkaar trof voor de online multiplayer battles. Bij FC3 is dit nooit echt van de grond gekomen en er is dan ook bijna geen match te vinden op eigen velden, vooral het afgelopen (half?) jaar. In die periode is het eigenlijk constant battles voeren op de bestaande velden.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

norman

Helaas is mijn ps3 overleden en zit nu te twijfelen tussen de xbox one en ps4.
Ik weet dat de ps4 meer processor kracht heeft, maar vind media afspelen ook wel belangrijk en werd al gek van de cinevia protection bij de ps3.
Wat raden jullie aan voor console?

Vond overigens de games van Naughty dog wel de beste die ik tot nu toe gespeeld heb....
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Jumping Jack

FarCry 4. Mooi spel en op de rug van een olifant een vijandelijk kamp binnenstormen heeft natuurlijk wel iets. Het spel is wel niet volledig bug-free en nu en dan kom je net wat teveel vijanden tegen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Josjhaswoop

World of tanks op de x360 (als de tijd het toelaat)
Marantz SR6007 | Marantz CD5003 | Reloop 4000m3d | Dune HD Max | X360

Witalik

Van de week GTA5 binnen gekregen voor de PS4. Na wat updates het online gedeelte aan de gang gekregen. Hier kan ik me wel mee vermaken heb ik al door. Total anarchy af en toe als je meerdere mensen tegenkomt in de wereld die allemaal los gaan op elkaar en de mensen op straat. Of een all out war tegen de politie :-)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Fishbone

Op de Xbox One is het Skylanders Swap force en Rayman. (Met mijn zoontje van net 5)

Als ik alleen kan spelen is hey BF4, Forza 5 en vooral FIFA15.

HJ

ik ben inmiddels cod moe. de laatste moet wel weer goed zijn maar toch vind ik het 1pond nat geworden. daarbij is het futuristische niets voor mij.
BF was in de ps4 store voor een mooi bedrag en ben over gestapt.
ik moet zeggen dat BF veel meer om inzicht en tactiek vraagt, het instant knallen van cod is daar toch echt heel anders.

HJ

norman:  ik stond voor dezelfde keus. als ik nu weer mocht kiezen zou ik waarschijnlijk voor de xone gaan. deze heeft rumble in de triggers wat ik persoonlijk erg gaaf vind. verder zijn de consoles niet heel verschillend denk ik alleen de ps4 kan vrijwel niets afspelen, geen cd, netwerk etc, allen dvd en bluray als ik het goed heb. wel speel ik moto GP 14 en die is er dus niet op de xone  8)

Kingpin

Is een KDR (Kill Dead Ration) van 4 hoog ?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack