Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Started by denoontje, October 17, 2007, 21:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

#300
en materiaal voor projectje is gearriveerd.

nog 1 week wachten en dan hebben we een dedicated groep:

denoontje


denoontje

Na een week uitstel hopelijk zaterdag wel stroom.

Kwam er in de tussentijd achter dan mijn stekkerblok dat in de HT ligt en ik beneden wil gebruiken ster bedraad is.....dus even zo aan de belden hangen is niet een optie.
Heb daarom toch maar een furutech opbouwdoos besteld en die ga ik morgen halen.


Ook bij Rob dingen 4 bastrapps gehaald..oftewel 4grote rockwool kokers met deksels.
Even kitten en dan testen. Benieuwd wat dat doet.
Indien geen effect in de HT of stereo gaan ze weer de deur uit.

Echt wav zijn ze niet voor in de woonkamer
:-/
Maar dan weet ik wel of dit iets kan toevoegen evt in een ander soort basstrapmodel.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Mooie plannen voor het weekend! Denk dat ik wel de uitkomst kan raden van jouw test...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: HTip on July 11, 2013, 21:19:03
Mooie plannen voor het weekend! Denk dat ik wel de uitkomst kan raden van jouw test...

Vertel!

HTip

Quote from: denoontje on July 11, 2013, 22:49:08
Vertel!
Dan is de spanning en de lol er voor jou af... Wil ik je niet aandoen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: HTip on July 11, 2013, 23:15:41
Dan is de spanning en de lol er voor jou af... Wil ik je niet aandoen ;)
kom..tippie

high-q

Ben benieuwd naar de uitkomst van je sessie met je nieuwe groep en je bass traps.
Voor wat betreft de nieuwe groep kan ik het ook wel raden, maar ben vooral benieuwd naar jouw eigen bevindingen :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje

Ook een opbouwdoos van furutech in da house dus we kunnen los morgen

katwax

En wat zeggen de basstraps?

Of ga je alles inneens doen?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HTip

Veel plezier en succes vandaag!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

#312
stroom zit er in.

stereo set waar aangesloten en staat te spelen, kantoor opgeruimd, straks aan de ht beginnen.

tevens begonnen met het maken van de traps

ps let op de 2e audio zekering om ook nog te testen

denoontje


denoontje

#314
o ja e dit ging eruit

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

high-q

Veel gebeurd in 1 dag, ben benieuwd naar je bevindingen!  :clapping:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Heb je al kunnen luisteren?

Wat de platen betreft. Kom graag een keer langs, maar het wordt een beetje druk nu met de Diamonds on tour Tour! :D Misschien kunnen we iets combineren met een andere M&G bij jou in de buurt. Net zoals ik heb voorgesteld aan Ferry in combinatie met frank2. Maar dat kan natuurlijk ook met jou...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

kan altijd hoor, welke staat voor je op de rol?

luisteren is het een beetje warm voor.
Zekering zit er nu een week in, dan morgen switchen en die een week laten spelen.

Mogen alleen thuis dus als het niet te warm is zal ik eens wat tubes de kamer insleuren.
Zijkanten en bovenkant is dichtgelijmd dus morgenochtend even de onderkant dicht maken.

frank2

Even generaliserend; na 150 uur spelen kun je heel goed het karakter v.d. zekering bepalen, hij wordt daarna nog wel ruimtelijker en geeft meer diepte, beetje afhankelijk v,d, zekering, de HFT Ultimate is er eerder dan de supreme....  die is er hier thuis nog steeds niet helemaal, wel het karakter maar de rest moet nog komen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

denoontje

frank

ik luister alleen geen 24/7

alzit de tv ook p de groep en dat mbt tour du jour etc maakt ie wel wat uurtjes

mtissink

Zo, dat was een gezellig en onverwacht samenkomen.
Je hebt de vorderingen in onze HT gezien en we hebben bij jullie weer eens mogen ervaren waarom we al die moeite doen.
Bedankt voor de gezellige avond!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje

Quote from: mtissink on July 21, 2013, 07:34:23
Zo, dat was een gezellig en onverwacht samenkomen.
Je hebt de vorderingen in onze HT gezien en we hebben bij jullie weer eens mogen ervaren waarom we al die moeite doen.
Bedankt voor de gezellige avond!

Altijd welkom....en nog even doorbijten. Je kunt nu in iedgevalook een dedicated groep aanleggen...

denoontje

Zo als het goed is komt er een linn silver interlinks aan vanuit het Vlaamse land.
Zullen we eens testen vs de cardas quadlink.

Nog geen echt tijd gehad met testen van de bastrapps. Ralph we moeten even een afspraak maken als de dame een avondje weg is.

Wel quick test van zekeringen in de. Audiogroep gedaan
Op dit moment voorkeur voor hifituning.
Dit vs de ferraz met quantum chip.
De dame des huizen had geen voorkeur en hoorde geen verschil.

Hifi tuning meer open en wat meer aanzet in het hoog
De ferraz minder breed, iets meer in balans.

Verder te testen hifituning met quantum chip.
Wellicht dat die het iets te schelle eraf kan halen.


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster