Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: HTip on February 25, 2013, 22:45:29
Wat ik heb begrepen is dat de kabels de grond en elkaar niet mogen raken. Een andere manier was geloof ik om ze in elkaar te wikkelen. Maar ik kan het mis hebben.

zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=117411.0 cz79 zijn reactie

HTip

Quote from: denoontje on February 25, 2013, 23:49:55
zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=117411.0 cz79 zijn reactie
Interessante discussie. Probleem is dat ik net als jij geen keus heb vanwege de kabelgoten. Als ik het antwoord van Kjelt meeneem, dan zou dit alleen gelden voor interlinks en niet voor ls-kabels. Ik zal eens kijken of ik ook hier wat meer over kan vinden.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Heb wat nagevraagd en uitgezocht om jullie vragen te kunnen beantwoorden.



- Doet een trillingsvrij audio rack niet hetzelfde als een plaat?

Elk materiaal heeft zijn eigen resonantiefrequentie. In de review van Peerless Monster wordt het vergelijk met marmer gemaakt en het antwoord is denk ik ook van toepassing op een audiorack. Trillingsarm is naar mijn mening een betere benaming.

De CA plaat is door zijn massa en het keramiek in staat de trillingen die er (nog) zijn te absorberen. Ook door de verschillende soorten en dikten hout worden ook nog eens verschillende resonantiefrequenties gedempt. Bovendien is de plaat aan de onderkant afgeschermd tegen RFI van de onderliggende component.

Mijn huidige rack heeft speciaal gevulde buizen om trillingen en RFI tegen te gaan. Maar eerlijk gezegd staat dat echt niet in verhouding met wat de plaat doet.

- Is er een theoretische onderbouwing van het effect op de 'statische elementen' in de set, zoals de streamer of versterker?

De platen schermen de apparatuur af, zodat de straling van apparaten elkaar een stuk minder kunnen beïnvloeden, je krijgt dan minder storingen door. Daarnaast werken de platen effectief tegen trillingen. Ook al is een apparaat statisch, dan zal dit nog steeds effect hebben wegens het microphonisch effect. Hier (http://en.wikipedia.org/wiki/Microphonics) staat het redelijk duidelijk uitgelegd. Sinds de transistor de rol van de buis heeft overgenomen is de microfonie een stuk minder, maar nog steeds niet weg. Het hangt ook af van bijv. welk diëlectricum in een condensator wordt gebruikt. Glas is daarbij het beste, maar ook erg duur. Vaak is het gewoon lucht en die kan natuurlijk ook trillen. Microfonie gebeurt dus in elk apparaat, op onderdelen niveau, interne bekabeling etc.

Om microfonie tegen te gaan heeft CA Electronics de Cable Clamp en Cable Elevators ontwikkeld. Deze ben ik ook aan het testen.

- Bij de meeste bronnen is het ook nog eens digitaal. Als de kabels gewoon zijn afgeschermd dat ze niet storen kan er dus ook geen verschil optreden?

Kabels, ook al zijn ze digitaal, kunnen elkaar altijd beïnvloeden, ook al zijn ze afgeschermd. De afscherming zit overigens ook altijd dan vast aan het apparaat aan 1 kant, dus interferentie zal altijd naar een apparaat teruggegeven worden.

- Ik begin me af te vragen of we alle apparatuur niet in z'n eigen kooi van Faraday moeten zetten voor een optimaal resultaat...

Je zou inderdaad denken dat een kooi van Faraday de apparatuur perfect afschermt. Echter zou dit wel eens te veel kunnen zijn, waardoor dit weer juist ten nadele is van het geluid. Aangezien een apparaat zelf ook een veld uitstoot blijft dit dan ook hangen en kan niet weg, dus beïnvloed het het apparaat zelf.

- Ik dacht dat stroom en ls niet parallel mogen lopen.....

Ideaal is de kabels zo ver mogelijk uit elkaar te plaatsen, en niet parallel. Echter is dit niet altijd realistisch haalbaar. Stroomkabels zouden speakerkabels in ieder geval niet mogen raken indien mogelijk. Bij een parallelle ligging is de kans op wederzijdse beïnvloeding groter dan bij het niet parallel leggen.

Wat ik daarvoor nog kan doen is de stroomkabels langs het plafond te laten lopen en indien nodig deze naar beneden te leiden in een kolom.




Ik weet natuurlijk niet op al jullie vragen een antwoord, maar stel ze gerust, ik leer er ook wat van.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik zit weer lekker muziek te luisteren. Ditmaal met de Cable Clamps om de interlinks en speakerkabels. De theorie is dus dat microfonie wordt tegengegaan en storende bijgeluiden worden geëlimineerd. Maar ja, wat zijn storende bijgeluiden? Dat weet je eigenlijk pas als ze afwezig zijn. Maar wanneer weet je dat ze afwezig zijn? Eigenlijk weer dezelfde vragen als ik mezelf stelde bij de test van de platen.

Welke bijgeluiden nu weg zijn weet ik niet, maar geluid is schoner en heeft veel rust in zich. Eerlijk gezegd zit ik een beetje met ongeloof in mijn stoel, want dit kan toch niet waar zijn. Het enige wat ik gedaan heb is een paar, misschien wat vreemd ogende, klemmen om een aantal kabels gemonteerd. Ik moet gaan oppassen met wat ik beschrijf en dat ik niet in herhaling ga vallen. In ieder geval is het heerlijk om te mogen vertoeven in mijn steeds beter klinkende ruimte.

Maar jullie hoeven me niet te geloven. Degenen die naar de komende M&G's gaan komen zullen het zelf kunnen ervaren.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

rovinggecko

Bedankt voor alle uitleg! Zelfs het 'microgebeuren' geeft best een begrijpelijke verklaring.
Net zoals je met inspelen denkt, hoe kan dat nou? , is hier kennelijk ook wat te halen. De truk is om telkens op zoek te gaan naar het grootste effect (binnen kosten baten).

Leuk om te lezen allemaal, maar vrees dat ik eerst iets met de acoustiek moet (wat lastig is in een woonkamer)...

Veel luister plezier!!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Pinohelmond

Lijkt wel alsof ik in het topic van Frankp terecht gekomen ben.  :D :D

Maar erg tof dat je er zo mee bezig bent.  :clapping:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

WickedGame

Voor de sceptici onder ons, ik kan jullie verzekeren de plaat heeft wel degelijk effect. Heb de plaat een keer onder mijn CDP-502 gehad en dat gaf zeker een verbetering, zij het wel een minimale in mijn totale opstelling en set. Ik denk persoonlijk dat met name onder bronnen met bewegende delen de plaat het grootste effect zal hebben. Neem cd-spelers, dvd-spelers, blu-ray spelers en mogelijk zelfs platenspelers.

Heb er zelf toen uiteindelijk niet voor gekozen omdat ik het verschil te minimaal vond tegenover de prijs die voor de plaat betaalt moest worden. Maar de plaat heeft nooit mijn gedachten verlaten. Metname ook omdat het mijn eerste tweak was die ik niet kon verklaren waarom dit dan zo'n verbetering was.

Ik kan mij dus heel goed vinden in het betoog van Philip en ook in Peerless zijn betoog toen der tijd. Je moet het ervaren.

HTip

Quote from: rovinggecko on February 27, 2013, 22:05:49
Bedankt voor alle uitleg! Zelfs het 'microgebeuren' geeft best een begrijpelijke verklaring.
Net zoals je met inspelen denkt, hoe kan dat nou? , is hier kennelijk ook wat te halen. De truk is om telkens op zoek te gaan naar het grootste effect (binnen kosten baten).

Leuk om te lezen allemaal, maar vrees dat ik eerst iets met de acoustiek moet (wat lastig is in een woonkamer)...

Veel luister plezier!!

Bedankt en graag gedaan. Ik leer hier ook veel van. Een collega van me weet heel veel van de theorie, kent alleen de platen niet, maar snapt wel waarom ik euforisch ben. Ondanks de electrotechniek die ik tijdens mijn opleiding heb gehad, vind ik dat heel moeilijk te reproduceren. Maar ik begrijp het wel ;)

Wat ik nu merk met de cable clamps die de microfonie tegengaan is iets wat de sceptici eenvoudig kunnen uitproberen. En de investering voor een stereoset (2 interlinks en 2 speakerkabels) is €225. Er zijn forumleden die dat uitgeven aan een rhodium schukostekker ;) Voor mijn set is die investering weer groter, omdat je met surround gewoon meer kabels hebt, maar het effect is hetzelfde...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Pinohelmond on February 28, 2013, 08:24:07
Lijkt wel alsof ik in het topic van Frankp terecht gekomen ben.  :D :D

Maar erg tof dat je er zo mee bezig bent.  :clapping:
Thanks Pino! Leuk dat je dit zegt, ik zei het gisteren ook tegen Annet. Ik moet oppassen dat ik niet in herhaling val bij elke verandering. Ik heb mijn vorige reviews van tweaks nog eens goed gelezen voordat ik dit verslag schreef. Feitelijk ervaar ik nu eigenlijk hetzelfde, alleen in het groot. En ga dat maar eens uitleggen... :unsure: Daarom begon ik mijn verslag ook met de vragen: "wat is optimaal? Want wat is je referentiekader? Wat is de uiteindelijk potentie van je set?" Daar begin ik nu langzaam achter te komen.

Je bedoelt overigens waarschijnlijk frank2 ipv FrankP ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Quote from: HTip on February 27, 2013, 19:21:46
Heb wat nagevraagd en uitgezocht om jullie vragen te kunnen beantwoorden.


Nuttige post  :thumbs-up: Zo kunnen we er allemaal iets van leren. Heb je ook foto's van die cable clamps?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

Quote from: HTip on February 28, 2013, 13:11:31
Thanks Pino! Leuk dat je dit zegt, ik zei het gisteren ook tegen Annet. Ik moet oppassen dat ik niet in herhaling val bij elke verandering. Ik heb mijn vorige reviews van tweaks nog eens goed gelezen voordat ik dit verslag schreef. Feitelijk ervaar ik nu eigenlijk hetzelfde, alleen in het groot. En ga dat maar eens uitleggen... :unsure: Daarom begon ik mijn verslag ook met de vragen: "wat is optimaal? Want wat is je referentiekader? Wat is de uiteindelijk potentie van je set?" Daar begin ik nu langzaam achter te komen.

Je bedoelt overigens waarschijnlijk frank2 ipv FrankP ;)
Nou, ik herken wel wat je schreef hoor. Tenminste niet van de CA-plates, want die ken ik zelf niet, maar van de verbeteringen an sich. Dat zijn ook vaak de verbeteringen die ik hoor bij een geslaagde upgrade. Het is vaak weer "meer beter", zeg maar.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Peerless Monster

Quote from: RubenV. on February 28, 2013, 13:17:24
Nuttige post  :thumbs-up: Zo kunnen we er allemaal iets van leren. Heb je ook foto's van die cable clamps?

Ik heb ze ook gehoord de cable clamps en weet je de verschillen zijn klein, maar aanwezig en al die verschillen bij elkaar opgeteld maakt de set een aantal plannen hoger. Zo grappig dat kermiek!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pinohelmond

Quote from: HTip on February 28, 2013, 13:11:31
Thanks Pino! Leuk dat je dit zegt, ik zei het gisteren ook tegen Annet. Ik moet oppassen dat ik niet in herhaling val bij elke verandering. Ik heb mijn vorige reviews van tweaks nog eens goed gelezen voordat ik dit verslag schreef. Feitelijk ervaar ik nu eigenlijk hetzelfde, alleen in het groot. En ga dat maar eens uitleggen... :unsure: Daarom begon ik mijn verslag ook met de vragen: "wat is optimaal? Want wat is je referentiekader? Wat is de uiteindelijk potentie van je set?" Daar begin ik nu langzaam achter te komen.

Je bedoelt overigens waarschijnlijk frank2 ipv FrankP ;)

Haha, zie het nu ook: frank2 bedoelde ik. Sorry.

Vind het alleen maar mooi hoor, al dat getweak en uitproberen.
Wat ik zelf ervaren heb is dat juist door al dat geprobeer en dat blijven veranderen er geen rust komt. Het blijft steeds de nodige pegels kosten en na verloop van tijd vraag je je toch weer af of het niet beter kan. Was daar zelf zo klaar mee dat ik besloten heb niets meer te veranderen. Nu geniet ik een veelvoud van de set die er staat als voorheen.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

RubenV.

Quote from: Peerless Monster on February 28, 2013, 13:21:08
Ik heb ze ook gehoord de cable clamps en weet je de verschillen zijn klein, maar aanwezig en al die verschillen bij elkaar opgeteld maakt de set een aantal plannen hoger. Zo grappig dat kermiek!

Ja, dat (technische) keramiek moet wel over een aparte eigenschap beschikken. Ik ga me er eens in verdiepen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Quote from: WickedGame on February 28, 2013, 08:33:41
Voor de sceptici onder ons, ik kan jullie verzekeren de plaat heeft wel degelijk effect. Heb de plaat een keer onder mijn CDP-502 gehad en dat gaf zeker een verbetering, zij het wel een minimale in mijn totale opstelling en set. Ik denk persoonlijk dat met name onder bronnen met bewegende delen de plaat het grootste effect zal hebben. Neem cd-spelers, dvd-spelers, blu-ray spelers en mogelijk zelfs platenspelers.

Heb er zelf toen uiteindelijk niet voor gekozen omdat ik het verschil te minimaal vond tegenover de prijs die voor de plaat betaalt moest worden. Maar de plaat heeft nooit mijn gedachten verlaten. Metname ook omdat het mijn eerste tweak was die ik niet kon verklaren waarom dit dan zo'n verbetering was.

Ik kan mij dus heel goed vinden in het betoog van Philip en ook in Peerless zijn betoog toen der tijd. Je moet het ervaren.
Ik weet niet of je mijn set nog kunt herinneren, maar als je het leuk vindt ben je bij deze uitgenodigd om het verschil in mijn set te ervaren. De plaat is inmiddels doorontwikkeld, dus wie weet doet ie in deze versie nog beter zijn werk.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: RubenV. on February 28, 2013, 13:17:24
Nuttige post  :thumbs-up: Zo kunnen we er allemaal iets van leren. Heb je ook foto's van die cable clamps?
Thanks Ruben! Ik was gisteren zo verbaasd dat ik dat vergeten ben. Zal ik vandaag even alsnog doen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Quote from: HTip on February 28, 2013, 13:38:05
Ik weet niet of je mijn set nog kunt herinneren, maar als je het leuk vindt ben je bij deze uitgenodigd om het verschil in mijn set te ervaren. De plaat is inmiddels doorontwikkeld, dus wie weet doet ie in deze versie nog beter zijn werk.

Herinneren doe ik het zeker :) Was een erg leuke dag en avond. Neem dus je aanbod met beiden handen graag aan :D

HTip

Quote from: Bas Akkerman on February 28, 2013, 13:18:13
Nou, ik herken wel wat je schreef hoor. Tenminste niet van de CA-plates, want die ken ik zelf niet, maar van de verbeteringen an sich. Dat zijn ook vaak de verbeteringen die ik hoor bij een geslaagde upgrade. Het is vaak weer "meer beter", zeg maar.
Precies! Alleen schuilt daarin het gevaar dat je niet meer geloofwaardig bent. Ik ben echter nog niet eerder zo enthousiast geweest over een upgrade in mijn set. Ter illustratie, ik heb gisteren de hele avond muziek geluisterd en lag pas om 0.00 uur in bed omdat ik niet kon stoppen met luisteren ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Quote from: HTip on February 28, 2013, 13:44:36
Precies! Alleen schuilt daarin het gevaar dat je niet meer geloofwaardig bent. Ik ben echter nog niet eerder zo enthousiast geweest over een upgrade in mijn set. Ter illustratie, ik heb gisteren de hele avond muziek geluisterd en lag pas om 0.00 uur in bed omdat ik niet kon stoppen met luisteren ;)
Een ware genieter! Dat alleen al maakt dat ik enorm benieuwd naar jullie, de ruimte en de set ben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Quote from: Peerless Monster on February 28, 2013, 13:21:08
Ik heb ze ook gehoord de cable clamps en weet je de verschillen zijn klein, maar aanwezig en al die verschillen bij elkaar opgeteld maakt de set een aantal plannen hoger. Zo grappig dat kermiek!

Ik weet niet waardoor het nu allemaal precies komt, maar het lijkt wel of alle dingen die we proberen worden uitvergroot door de platen. Heerlijk gewoon om dit mee te maken. Ik zei vanmorgen tegen Annet dat we straks muziek beleven i.p.v. luisteren...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Pinohelmond on February 28, 2013, 13:21:24
Haha, zie het nu ook: frank2 bedoelde ik. Sorry.

Vind het alleen maar mooi hoor, al dat getweak en uitproberen.
Wat ik zelf ervaren heb is dat juist door al dat geprobeer en dat blijven veranderen er geen rust komt. Het blijft steeds de nodige pegels kosten en na verloop van tijd vraag je je toch weer af of het niet beter kan. Was daar zelf zo klaar mee dat ik besloten heb niets meer te veranderen. Nu geniet ik een veelvoud van de set die er staat als voorheen.

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor ;)

Ik herken wel wat je zegt. Het tweaken zie ik als onderdeel van de hobby. Je hebt gelijk dat het (veel) geld kost, maar zo lang het een verbetering is vind ik het heerlijk. In surround was ik al erg tevreden en mijn "onrust" lag eigenlijk alleen in stereo. Daar ben ik al sinds het eerste begin mee bezig om te verbeteren. Sinds Rens vorig jaar de plaat heeft gedemonstreerd is ie niet uit mijn gedachten geweest. Dus stiekem stond ie op mijn verlanglijstje ;)

En don't worry, ik geniet met volle teugen van mijn set :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: RubenV. on February 28, 2013, 13:24:16
Ja, dat (technische) keramiek moet wel over een aparte eigenschap beschikken. Ik ga me er eens in verdiepen.
Leuk! Ik ben er ook in aan het verdiepen. Het bijzondere aan de plaat en de andere producten is dat het keramiek zo bewerkt is (toevoegen van de juiste stoffen) dat de eigenschappen worden versterkt en op meerdere vlakken werkt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: WickedGame on February 28, 2013, 13:41:58
Herinneren doe ik het zeker :) Was een erg leuke dag en avond. Neem dus je aanbod met beiden handen graag aan :D
Leuk! Gaan we doen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive