Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

MauZ

Ziet er erg strak uit! 👍

Verstuurd vanaf mijn Letv X910 met Tapatalk

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

WickedGame

We naderen de ontknoping.

Nog een 6 weken ongeveer te gaan, en dan krijgen wij de sleutel. De foto dateert alweer van 2 weken terug, maar de buitenkant van garage/huis is klaar. Ze zijn nu bezig met de tuin, en de nuts voorzieningen. In de laatste 3 weken gaat de keukenleverancier nog zijn ding doen en is het huis gereed. *finally*

Peerless Monster

Echt dat dak is echt waanzin! Mooi hoor.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on April 19, 2017, 08:50:42
Echt dat dak is echt waanzin! Mooi hoor.

Vinden wij ook  ;D

Op schets/tekening is het idee altijd leuk. Maar als je het dan in de praktijk ziet is het echt geweldig mooi. En zoals jij wel gewend van mij bent, weer geen "standaard" huis.

MLCinema

Wauw! Mooi man. Wat een plaatje. Grote vooruitgang ten opzichte van je vorige woning. Alleen minder uitzicht zeker?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on April 19, 2017, 08:53:41
Vinden wij ook  ;D

Op schets/tekening is het idee altijd leuk. Maar als je het dan in de praktijk ziet is het echt geweldig mooi. En zoals jij wel gewend van mij bent, weer geen "standaard" huis.

You like, I like.
Wij hebben vaak een goed oog voor mooie dingen. 😀
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

skyfox

Wat een prachtig huis! Dat dak is een echte eye-catcher. Dat gaat vast heel fijn wonen worden. Die plint ziet er overigens ook heel fraai uit.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

WickedGame

Quote from: Kamidioblitz on April 19, 2017, 08:57:36
Wauw! Mooi man. Wat een plaatje. Grote vooruitgang ten opzichte van je vorige woning. Alleen minder uitzicht zeker?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Qua ruimte gaan wij er zeker op vooruit. Was 92m2 appartement naar nu 160m2 2-onder-1 kap met een kavel van 305m2. En niet te vergeten een garage van 9 bij 3m. En altijd plek voor onze auto's op eigen terrein. Qua uitzicht inderdaad wel iets aan moeten inleveren. Appartement had uitzicht op de Vecht en nu moet ik het doen met een gigantisch park voor mijn deur  ;D  :laugh:

Quote from: Valkyrie on April 19, 2017, 08:58:44
Mooie bouwstijl! :thumbs-up:

Wij vielen direct voor de stijl en uitstraling van de woning. En uiteraard ook de ruimte binnen.

Enige puntje van kritiek wat je zou kunnen hebben is dat vanaf de 1e verdieping het dak al schuin gaat.

Quote from: Peerless Monster on April 19, 2017, 08:59:59
You like, I like.
Wij hebben vaak een goed oog voor mooie dingen. 😀

Ja Rens, onze smaken matchen keer op keer.

Quote from: skyfox on April 19, 2017, 09:19:25
Wat een prachtig huis! Dat dak is een echte eye-catcher. Dat gaat vast heel fijn wonen worden. Die plint ziet er overigens ook heel fraai uit.

Ja het gebruikte materiaal en de uitstraling die dat met zich mee brengt maakt het inderdaad een eye-catcher. Wij zijn er in iedergeval heel blij mee. Nu nog even de weken aftellen  ;D

blue-eyes

Ik zie veel werk voor je.... Schilderen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on April 19, 2017, 09:41:26
Ik zie veel werk voor je.... Schilderen!

Haha, ach je moet wel wat te klussen hebben  :tounge: en ik vind schilderen geen issue. Ga bij oplevering binnen ook direct aan het schilderen, door alle kozijnen naar mat zwart om te toveren.

RonG


Raymond187

Quote from: WickedGame on April 19, 2017, 08:34:40
We naderen de ontknoping.

Nog een 6 weken ongeveer te gaan, en dan krijgen wij de sleutel. De foto dateert alweer van 2 weken terug, maar de buitenkant van garage/huis is klaar. Ze zijn nu bezig met de tuin, en de nuts voorzieningen. In de laatste 3 weken gaat de keukenleverancier nog zijn ding doen en is het huis gereed. *finally*
Spannend Marc.
Wens jullie alvast enorm veel woon plezier en geluk toe  :thumbs-up: :thumbs-up:

Je bent bij ons thuis geweest, onze huizen hebben een soortelijke bouw jaren 30 stijl. Wij hebben alleen geen riet. En ook wij kwamen van een 3 kmr appartement in Amsterdam.

En dan in zoiets wonen is zo fijn  :wub:

Ga je verven?
Sikkens Rubbol SB  plus. is een top verf en gaat jarennnnnnn lang mee.

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on April 19, 2017, 09:42:55
Haha, ach je moet wel wat te klussen hebben  :tounge: en ik vind schilderen geen issue. Ga bij oplevering binnen ook direct aan het schilderen, door alle kozijnen naar mat zwart om te toveren.

Das prachtig!! Maar (ahum) even een nadeeltje tenzij je wellicht hele goede verf hebt.
Daar zie je vrij makkelijk je handen/vingerafdrukken op. Dus alleen de deurkrukken vasthouden!! ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

#1989
Quote from: Raymond187 on April 19, 2017, 10:20:16
Spannend Marc.
Wens jullie alvast enorm veel woon plezier en geluk toe  :thumbs-up: :thumbs-up:

Je bent bij ons thuis geweest, onze huizen hebben een soortelijke bouw jaren 30 stijl. Wij hebben alleen geen riet. En ook wij kwamen van een 3 kmr appartement in Amsterdam.

En dan in zoiets wonen is zo fijn  :wub:

Ga je verven?
Sikkens Rubbol SB  plus. is een top verf en gaat jarennnnnnn lang mee.

Ik ga voor Sigma S2u Nova Matt voor binnen.

Buiten is hopelijk pas over een jaartje of 5 nodig.

Quote from: Peerless Monster on April 19, 2017, 10:33:45
Das prachtig!! Maar (ahum) even een nadeeltje tenzij je wellicht hele goede verf hebt.
Daar zie je vrij makkelijk je handen/vingerafdrukken op. Dus alleen de deurkrukken vasthouden!! ;)

Heb hier rekening mee gehouden, en niet gegaan voor een bouwmarkt verf maar voor Sigma S2U Nova, die garanderen o.a. dat dit niet/nauwelijks voor komt.

Raphie

Foto's ... Foto's  :clapping: feli man! Succes met klussen
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on April 19, 2017, 11:41:09
Ik ga voor Sigma S2u Nova Matt voor binnen.

Buiten is hopelijk pas over een jaartje of 5 nodig.

Heb hier rekening mee gehouden, en niet gegaan voor een bouwmarkt verf maar voor Sigma S2U Nova, die garanderen o.a. dat dit niet/nauwelijks voor komt.

Top verf! 😀
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Raymond187

Wij hebben ook binnenshuis Sigma S2U. Zit er nu al 8 jaar op, en ziet er nog steeds top uit. Buiten hebben ze waarschijnlijk ook Sigma verf gebruikt. Dat is op waterbasis en minder sterk. Wij hebben buiten het 5e jaar opnieuw geverfd.

Quote from: WickedGame on April 19, 2017, 11:41:09
Ik ga voor Sigma S2u Nova Matt voor binnen.

Buiten is hopelijk pas over een jaartje of 5 nodig.

Heb hier rekening mee gehouden, en niet gegaan voor een bouwmarkt verf maar voor Sigma S2U Nova, die garanderen o.a. dat dit niet/nauwelijks voor komt.

Maro

Mooi huis maar waarom is het riet niet tot beneden toe gedekt?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Martijnst1990

Prachtig huis! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot jullie erin mogen  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Mooi huis Marc! [emoji106] Daar ga je veel plezier aan hebben. Succes met klussen...

Tip: ik zou de foto niet in je topic laten staan. Je weet nooit wie meekijkt [emoji6]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

WickedGame

Guys!! HELP!

Aangezien de luidsprekerkabels in de muur gaan wil ik het netjes afmonteren met speaker WCD's. Maar ik kom er maar zeer weinig tegen, behalve veel alieexpress spul. Kan iemand mij WCD's aanraden voor speakeraansluitingen?


mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6