PAR2 reparatie HD1080 Film van Newsgroup

Started by Brandon, October 28, 2004, 19:48:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brandon

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik een beschadigd bestand uit Newsbin / Newsrover kan krijgen? Onder de map MSG / Chunks staan 261 bestanden die de programma's niet aan elkaar kunnen koppelen, maar deze zijn wel nodig voor het programma Quickpar om de RAR bestanden volledig te maken. Zie attachment voor meer informatie

Mvg brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

riwi

Ik doe in nbpro altijd "download incompletes", en dan nog "download" en dan krijg je een Rar file die geen 50.0MB is maar bv. 45 MB. Dan genoeg par2 files hebben om die 5Meg aan te kunnen vullen en quickpar runnen. De rest gaat vanzelf.

Richard

Erik

yep de basis is eigenlijk zorgen dat je ook de incomplete files ziet en dload. Daarna op een van de par2 files klikken en de rest gaat vanzelf.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Die chunk map waar je het over hebt kun je het beste af en toe deleten en opnieuw aanmaken.
Newsbin laat regelmatig een hele zooi files staan in die map. Ik heb die map al wel eens 7 gb groot gehad.
En dat zijn een heleboel files !

SiR-ROUND

Klopt, Grabit heeft er ook een handje van... Regelmatig controleren dus.