Kelmond City Theatre

Started by Fransvis, October 8, 2004, 13:24:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bionica

Frans,

Het blijft een mooie ruimte, maar zou je niet eens een grotere dvd kast nemen :P


Staat wat minder mooi in zon geweldige HT!!
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Fransvis

Quote from: Bionica on July  5, 2007, 23:32:35
Frans,

Het blijft een mooie ruimte, maar zou je niet eens een grotere dvd kast nemen :P

;D Ik zal ze eens opruimen in de kast...die staat half leeg... ::)

Eriks

Zoals vaker gezegd blijft deze HT impressive!
Complimenten

advr

Quote from: Bionica on July  5, 2007, 23:32:35





Zoals ooit eens aangegeven zou ik hier best eens willen zitten :o :o 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rappie

Quote from: Fransvis on February  7, 2007, 22:05:07
Geluid lijkt ook wat directer en wat we ook merkten is dat het geluid niet alleen uit de speakers komt, maar dat het over de hele breedte van de ruimte lijkt te komen.  ;)
Dit is precies mijn impressie die is blijven hangen bij je vorige speakers :) Dus ik weet niet hoe breed je geluidsbeeld nu wel niet is geworden. Oke ik zat ook op de sweetspot toen we in KCT op bezoek waren volgens mij ;D

Blijft een mooie ruimte afgezien van wat dvdtjes op de grond ;)
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Quote from: Fransvis on July  6, 2007, 08:47:16
;D Ik zal ze eens opruimen in de kast...die staat half leeg... ::)

;D ;D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Fransvis

Vanavond gekeken naar Terminator II op HD-DVD. De twijfel om over te stappen naar de HD80 of HD81 is nu wel weer erg groot. Deze H78 blijft toch wel een klasse apart...nog maar even goed over nadenken... ::)

reza

#1057
Hoi Frans,


Ik denk weet bijna wel zeker dat als je de HD 80 hebt gezien dat je gelijk de H79 weg wilt doen! Is totaal GEEN vergelijk!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

stoffels

wow, je hebt een fantastish theater. Mooi topic trouwens alles stap voor stap uitgelegd, ik hoop echt dat je er veel tijd in doorbrengt.

Nogmaal proficiat.


Fransvis

Vanmiddag krijgt de H78 een nieuwe eigenaar, die komt helemaal uit Amsterdam.

reza

Eindelijk Frans, wat komt er voor terug? Een Barco >:D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Quote from: Fransvis on September 13, 2007, 09:12:38
Vanmiddag krijgt de H78 een nieuwe eigenaar, die komt helemaal uit Amsterdam.


Da's maar een stukkie van 35 min  ;D

Ben benieuwd naar je opvolger !



Quote from: reza on September 13, 2007, 10:25:35
Eindelijk Frans, wat komt er voor terug? Een Barco >:D


>:D  ;D



Groet, Sjors

Fransvis

Quote from: reza on September 13, 2007, 10:25:35
Eindelijk Frans, wat komt er voor terug? Een Barco >:D

Nee zeg...bespaar me.... ;D

Fransvis

Quote from: Sjors

Da's maar een stukkie van 35 min  ;D

Ben benieuwd naar je opvolger !


Die komt a.s. dinsdag...HD80.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

dat wordt waanzinnig Frans Dat kan ik je nu al zeggen ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rob Eric Blank

Zeer gaaf HT met een aantal zeer fijne componenten!

LittleNinja

Quote from: Fransvis on September 13, 2007, 10:52:14
Die komt a.s. dinsdag...HD80.

:o

Mooie aanschaf Frans!! Feli!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Fransvis

De HD80 hangt inmiddels. Wederom een superservice van Cinedream, kan het wederom niet genoeg benadrukken. Projector gebracht, geinstalleerd en gecalibreerd.  8)

Beeld is idd prachtig, een behoorlijke stap vooruit op de H78. Wat me wel opvalt is dat een dvd afspelen bijna niet om aan te zien is in vergelijk met een HD-DVD. Qua geluid valt het reuze mee met de HD80 en het roodzweem waarover in andere topics gesproken wordt, lijkt ook zwaar overtrokken. Enige minpunt voor zover je daarover mag beginnen is dat je pj veel aandacht nodig heeft bij de installatie. Apparaat moet op goede hoogte en afstand gehangen worden, weinig marge.

Al met al....een aanrader voor het geld.

molle

Quote from: Fransvis on September 22, 2007, 15:49:58
De HD80 hangt inmiddels. Wederom een superservice van Cinedream, kan het wederom niet genoeg benadrukken. Projector gebracht, geinstalleerd en gecalibreerd.  8)

Beeld is idd prachtig, een behoorlijke stap vooruit op de H78. Wat me wel opvalt is dat een dvd afspelen bijna niet om aan te zien is in vergelijk met een HD-DVD. Qua geluid valt het reuze mee met de HD80 en het roodzweem waarover in andere topics gesproken wordt, lijkt ook zwaar overtrokken. Enige minpunt voor zover je daarover mag beginnen is dat je pj veel aandacht nodig heeft bij de installatie. Apparaat moet op goede hoogte en afstand gehangen worden, weinig marge.

Al met al....een aanrader voor het geld.

Feli Frans 8)

Wel dat vind ik ook. Daaraan kan je zien hoe snel iemand verwend is.
Als ik eerst een HDDVD bekijk en dan een gewone DVD? Tja, wereld van verschil he.
Dat de HDDVD maar snel goedkoper word ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

-madison-

Dit topic verdient wel een kick!
Zo de afgelopen uren even je hele topic doorgespit, Onwijs gave ruimte  O0

Krijgen we ook foto's te zien van de HD80? ;D

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

LittleNinja

Quote from: -madison- on January 29, 2008, 05:01:05
...

Krijgen we ook foto's te zien van de HD80? ;D





Zo... jij ook weer gelukkig..  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

zal straks even de camera pakken... 8)

VlisChris

#1074
Ga je er ook foto's mee maken?
Of ga je hem alleen maar pakken? ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.