Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2003, 21:28:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Spacebass

De Audionote gebruikt hij volgens mij alleen voor zijn CD transport, ik dek dat hij er nog wel een nodig heeft voor de DVD speler...of hij moet natuurlijk steeds willen switchen  ;D

Gefeliciteerd Riwi...is een hele prachtige kabel...ga hem tzt eens vergelijken met de AudioNote op mijn eigen set...wie weet klinkt bij mij juist de MIT beter  ;D

Lid45678

Quote from: riwi on April 24, 2004, 23:04:17
Een MIT digital Reference  : digitaal interlink kabeltje  O0

Dat scheelt behoorlijk zeg vergeleken met mijn simpele Oehlbach kabeltje. Moet nog wel veel luisteren, maar erg helder, glad. Mooier gedefinieerd laag, lijkt wel of ik een andere subwoofer heb.

Bedankt voor de tip GekkeHekke, ik heb het toch maar gedaan (via de adv. op hifi.nl), ik heb gelijk Ray of Light gehaald vanmiddag jouw 'referentie cd-tje' :) klinkt lekker  8)

Richard
Hi Riwi,

Congrats! met deze mooie kabel O0 (trouwens erg mooie foto die je hebt gemaakt).

Van die cd Madonna - Ray of Light moet je nummer 10 'The Power of Goodbeay' zeker goed luisteren. In dit nummer zit een laag wat voor een speaker niet al te gemakkelijk is om strak weer te geven. Verder vind ik het gewoon een super mooie opname waarin veel microdetails zitten. Het is natuurlijk ook zow dat Madonna een mooie stem heeft  :-* (is persoonlijke mening).

Veel plezier met deze kabel  :)

Muzikale groet,

Marc

B.J.

Mooie kabel hoor, alleen al om te zien!

FrankB

Toch die Ray of light cd maar eens halen, voor 8 euri bij de winkel met de duim kan je ook niet echt tobben.

En een heftig kabeltje, heb het er voor een digitale niet over op het moment. Wellicht in de toekomst met een mooie HT set ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

riwi

Ben net terug van Jeroenskie :

1 Kemp powerstrip 6  8)

Richard

Kerstmanno

#2855
Quote from: frenkb on April 25, 2004, 18:50:06
Toch die Ray of light cd maar eens halen, voor 8 euri bij de winkel met de duim kan je ook niet echt tobben.
Bah, zo'n 'audiofiele' cd met alleen maar K*Tmuziek! Excusez les mots...

Erik

Respect voor andermans keuzes kan geen kwaad.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

O wee als je over mijn André Hazes begint!!  :o

patrick_vdb

QuoteZeg maar niets,
ik ga wel weg als je dat wilt,
zeg maar niets meer,
laat me maar gaan, wees nu maar stil,

;D

Mvrg

Patrick

Kerstmanno

Quote from: Erik on April 25, 2004, 22:15:49
Respect voor andermans keuzes kan geen kwaad.

Ik heb respect voor andermans keuzes, heb jij dan ook respect voor mijn smaak? ;)

Enneuh... ANDREEEEEE! (Ik ben student he? Andre heerst! Als ik 20 bier op heb tenminste...)

Spacebass

QuoteAndre heerst! Als ik 20 bier op heb tenminste...)
;D  ;D  ;D
Geintje joh andre is best cool op een feestje (laatst mee doodgegooid tijdens een bbq...een soort houseversie of zo  ;D )

B.J.

Quote from: Menno on April 25, 2004, 22:45:47

Ik heb respect voor andermans keuzes, heb jij dan ook respect voor mijn smaak? ;)

Enneuh... ANDREEEEEE! (Ik ben student he? Andre heerst! Als ik 20 bier op heb tenminste...)

Lijkt me lachen omdat te zien bij jou, menno!

FrankB

Menno weer door de bocht hoor, zijn duidelijk nog steeds mensen die die jongen serieus nemen. Don't, dat is wel zo verstandig. En neem dat maar aan iemand van iemand die 'm in real life ook kent  8)  ;D  ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Movievault

Gordijn rails van Jaco 2 stuks en een PJ Epson TW200 vrijdag binnengekomen
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Doerak

Gistermorgen om 07:20 uur  ^-^ opgestaan.
Om 08:00 uur vertrokken om vervolgens om 19:30 uur thuis te zijn, na 1155 km  :o met de auto gereden te hebben.
En een paar B&W Nautilus 804 in naturel kersen rijker  8)

R

Tering wat een rit. Wel mooie speakers, proficiat. Waar moest je naartoe.

Doerak

Dank je wel.
Moest naar Idar-Oberstein (voor Saarbrucken ter hoogte van Luxemburg stad).
Woon zelf in de buurt van Leeuwarden.
Bij deze jongens heb ik vorig jaar een Denon AVC A1SE (met SR upgrade) gekocht.

patrick_vdb

Quote from: Doerak on April 26, 2004, 10:58:08
na 1155 km  :o met de auto gereden te hebben. En een paar B&W Nautilus 804 in naturel kersen rijker  8)

Wow, 1155 km voor een set N804's :o Of de liefde voor B&W gaat erg ver of de prijs was wel heel erg aantrekkelijk? Igg congrats.

Mvrg

Patrick

B.J.

och dan kan je er toch lekker een dagje uit gelijk van maken. Luxemburg is hartstikke leuk!

FrankB

Quote from: Doerak on April 26, 2004, 11:05:49
Dank je wel.
Moest naar Idar-Oberstein (voor Saarbrucken ter hoogte van Luxemburg stad).
Woon zelf in de buurt van Leeuwarden.
Bij deze jongens heb ik vorig jaar een Denon AVC A1SE (met SR upgrade) gekocht.

Lachuh, Idar-Oberstein ben ik nog wel eens geweest als kind. Gingen we op vakantie naar Kell.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Quote from: frenkb on April 26, 2004, 12:25:24


Lachuh, Idar-Oberstein ben ik nog wel eens geweest als kind. Gingen we op vakantie naar Kell.
Wat zijn dat voor nutteloze verhalen! Interesseert ons echt niets wat klein Frankje vroeger allemaal deed ;D

B.J.

Quote from: frenkb on April 26, 2004, 12:25:24


Lachuh, Idar-Oberstein ben ik nog wel eens geweest als kind. Gingen we op vakantie naar Kell.

aaaaawwww frankie. Wat fijn dat je je kinder herrineringen met ons deelt.

FrankB

Goh wat zijn we toch weer vriendelijk. Wordt toch rijst vanavond ...

Anyway, wanneer kom je nou in dit topic je cd23 aanmelden?? Ik hoop toch binnenkort m'n Mini sub van Isotek hier neer te zetten
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

ff back on-topic graag... het is hier geen chatbox...

garmtz

Inderdaad Frenck en bac, beetje on-topic blijven. Voor slowchat: www.fokforum.nl... ;D